Met alle genoegen. Je wil eens flink door een God genomen worden?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:21 schreef Pindax0r het volgende:
Skv: Heb seks met me.
Stefan Postma stijl.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Met alle genoegen. Je wil eens flink door een God genomen worden?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:24 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
Stefan Postma stijl. [afbeelding]
volg je me ofzoquote:
ow nee, ik volg jouquote:
dat komt omdat jij mij niet wilt volgen, waardoor je me niet meer volgt, daarom volg ik jou, zodat jij voor mij iets makkelijker te volgen bentquote:
zeg dt danquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat komt omdat jij mij niet wilt volgen, waardoor je me niet meer volgt, daarom volg ik jou, zodat jij voor mij iets makkelijker te volgen bent
dat doe ik net hequote:
Waarom nou weer een corpsbalquote:
Ja. Jij?quote:
Het is ONZquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom nou weer een corpsbal
Eerst stond ik hier bekend als kutpuber, toen als stoner en nu als corpsbal.
Heerlijk, kansloos generaliseren
Het is ONZquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is ONZen jij bent een corpsbal klaar
Boks!quote:
kut no-newbie wannabeequote:
150K+quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:54 schreef -Flow- het volgende:
Ik ben geen newbie toch? Ik heb me al een tijdje terug geregistreerd. maar ik ben normaal alleen op Fok als ik in Nederland ben zoals nu.
Ik ben een no-newbie-wannabee!quote:
ja of een Tong80 wannabeequote:
Nee joh, ben niet gekquote:
jouw postquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:51 schreef EL_REY het volgende:
newbies
talpa
zinloze kicks
voetballers
niet voetballers
bewegende avatarsquote:
quote:
Kutquote:Uw zoekbewerking - pluizige tieten - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Dus je haat jezelf? 14.gifquote:Op donderdag 9 november 2006 10:10 schreef Badkuip_terror het volgende:
Niewbies zijn kut.
Statistiekenquote:Op donderdag 9 november 2006 10:10 schreef Badkuip_terror het volgende:
Niewbies zijn kut.
wat ben ik dan?:Pquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Het is ONZ
Ik ben een corpsbal, klaar.
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=newbiequote:Op donderdag 9 november 2006 10:22 schreef jpg97 het volgende:
Waat is een newbie.. sorry ik ben nieuw hier dus ik ken niet alle termen
Een debiel.quote:
hmm niet zo onvriendelijk héquote:Op donderdag 9 november 2006 10:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Een debiel.
Of een kutnewbie, zo je wilt.
wat is http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=newbie ?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:25 schreef Pakspul het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=newbie
newbie
ik neuk je... ik doe het zo.. echt waar...quote:Op donderdag 9 november 2006 10:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: 54 seconden geleden.
Aantal posts: 66 (gemiddeld 65 per dag)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |