Hmm ik woon in Rokkeveen, en ik vind het hier wel bestquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:59 schreef Hendrik_ het volgende:
11 jaar gewoont in Rokkeveen, blij dat ik daar weg was zeg, pauperwijk... Voor de rest is het stadshart wel gezellig, maar voor de rest is het niet echt een stad te noemen natuurlijk
Gelukkig zit ik nu in Leidschenveen (ik kies de wijken wel uit ja), werk nog wel in Zoetermeer (lekker op het fietsje naar hoornerhage)
18 of 19?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hmm ik woon in Rokkeveen, en ik vind het hier wel best![]()
![]()
En Leidschenveen, je kiest 'm wel uit ja, wat is het daar saai
En ik kan het weten (m'n ex woont daar)
Volgens mij 18quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:06 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
18 of 19?
(altijd leuk als je zei dat je in wijk 18 woonde, niemand in Nederland begreep "ons" briljante wijksysteem)
Rokkeveen met z'n superieure kleurenklassensysteem. Die buurt daar (da's in de buurt van dat winkelcentrumpje niet?) was wel ok geloof ik. Gele buurt was pauperquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Volgens mij 18
Jeweet, 3 minuten lopen van de Watertoren af.
Ja da's ook dichtbij het winkelcentrum, voor als je het nog kent, ik woon in de straat naast Hutuinquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:10 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Rokkeveen met z'n superieure kleurenklassensysteem. Die buurt daar (da's in de buurt van dat winkelcentrumpje niet?) was wel ok geloof ik. Gele buurt was pauper![]()
E: Ik denk dat dat "in" was, Almere heb 't ook jeweets
Ik heb geen idee eigenlijk meerquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:13 schreef Hendrik_ het volgende:
He grappig, Cadmiumgeel represent(ed). Waar precies?
fixed.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef eRrrrJeee het volgende:
snowworld ziet er al anders uit heur
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:20 schreef Hendrik_ het volgende:
Oh daar heulmaal!
De watertoren staat ook in madurodam heh!
[afbeelding]
Ja kijk het heeft z'n leuke kanten maar ook z'n saaie kanten, soms vind ik Zoetermeer ook wel is kut. Maar het is ook wel leuk (Snowworld/Bioscoop etc.)quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:25 schreef Hendrik_ het volgende:
Nou ja, ik geef toe, als dorp stadje was Zoetermeer misschien toch wel leuk
Kleurenbuurt pauper? vind ik juist een van de betere wijken in zoetermeer!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja da's ook dichtbij het winkelcentrum, voor als je het nog kent, ik woon in de straat naast Hutuin
Ik heb ook nog 3 jaar in de gele buurt (Barietgeel) gewoont, en geloof me, heel de kleurenbuurt zuigt
Dat is echt het pauperdeel van Rokkeveen (met alle respect)
Lees goed, pauperbuurt van Rokkeveenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:51 schreef Bodolicious het volgende:
[..]
Kleurenbuurt pauper? vind ik juist een van de betere wijken in zoetermeer!
Het ziet er nu trouwens nog steeds goed uit, heeft tenminste nog wat kleur, ipv die grauwe andere wijken in zoetermeer.
Gelukkig heb ik een brommer en sjees ik overal doorheenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:48 schreef ninja-mod het volgende:
Ik werk in segwaerd
De stad valt me als geheel nog niet eens tegen maar dat verkeer is een ramp...![]()
turkenbuurtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:42 schreef junkiesietze het volgende:
De leyens! das pas een buurt in zoetermeer![]()
ik woon 20meter van het racketcenter af
Nee jij bent lekker, Zoetermeer gaan afzeiken, maar niet vertellen waar je zelf woont (profiel enzo)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:31 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
De leyens een turkenbuurt?
Zoetermeer, sorry hoor, maar wat een kutdorp.
Ja dat verschilt natuurlijk (erg) per wijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb een aantal mensen al gesproken (ouderen) die in zoetermeer woonden, maar er zijn vertrokken omdat er veel gespuis kwam wonen..
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef eRrrrJeee het volgende:
snowworld ziet er al anders uit heur
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker, Zoetermeer gaan afzeiken, maar niet vertellen waar je zelf woont (profiel enzo)![]()
![]()
Nou, hij staat er lekker niet tussenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
![]()
![]()
je kent doodmetaal niet
maar no1.. kneus.. ik had em al eerder geopend.. like 2maanden eerder ofzo![]()
je kan gewoon niet kijkenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nou, hij staat er lekker niet tussen![]()
turkenbuurt? whahahahquote:
dat zeg ik.. maar ik ken je niet persoonlijk ofzo, maar heb wel is hier en daar gehoord dat je uit zoetermeer komtquote:Op woensdag 1 november 2006 03:54 schreef Doodmetaal het volgende:
Ik woon in Amsterdam tegenwoordig, maar ik kom uit Zoetermeer ja.
En blijkbaar kent fs180 mij., maar Zoetermeer ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
toch heb ik er wel goede tijden beleeft![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 12:42 schreef JDude het volgende:
Sjiek wildwaterkanobaanding hebben jullie gekregen!
vertel! ik heb er nog niets van gezien enzoquote:Op woensdag 1 november 2006 12:42 schreef JDude het volgende:
Sjiek wildwaterkanobaanding hebben jullie gekregen!
http://www.dutchwaterdreams.com/quote:Op woensdag 1 november 2006 20:26 schreef fs180 het volgende:
[..]
vertel! ik heb er nog niets van gezien enzo
ik stem voor mini meetquote:Op woensdag 1 november 2006 20:36 schreef CasB het volgende:
Hey, eindelijk een goed topic
En waarom staat er in de OP een Sprinter op de foto, op station ZoetermeerEn geen city-pendel op Driemanspolder, zoals het hoort
En ik zou in Rokkeveen niet dood gevonden willen worden, net als in Oosterheem. Seghwaert FTW
Dan doe ik mee!quote:
waar de nueck is dat?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:34 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dan doe ik mee!
(Als ik niet te oud bevonden wordt)
En als we dat nou bij de Verleiding of cafe de Plaats doen, hoef ik ook niet zover, 10 meter.
Midden in het centrum, stadshart.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 23:13 schreef no1uknow het volgende:
is goed
Maar dan wel na a.s. zaterdag, dan heb ik weer loon enzo
079 is dan ook wel erg vetquote:Op donderdag 2 november 2006 10:46 schreef kippiej het volgende:
Zoetermeer
Maar het blijft wel mijn childhood met op elke plek wel een herinnering
Nog ff de zoet-zoeter-zoetst-zoetermeer rap (en hijs nog goed ook!):
http://www.xs4all.nl/~roghair/fok/nul7negen-%20zoetermee.mp3
quote:Op donderdag 2 november 2006 10:46 schreef kippiej het volgende:
Sjawel, Utrechtquote:
Kloptquote:Op zondag 12 november 2006 20:10 schreef CasB het volgende:
[..]
Jij zat vandaag bij de Mac (kelvinstraat)
hmmmm macquote:Op maandag 13 november 2006 10:07 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Kloptmet nog 4 andere mensen waaronder snoezepoesje
We kwamen van de red bull knock out in scheveningen
Bij Tony(Kaas)quote:Op zondag 12 november 2006 14:14 schreef Cloud_SB het volgende:
Oosterheem sinds 4 jaar. Daarvoor in Seghweart en zodra het kan graag weer terug naar Seghweart.
Het wordt tijd voor een Fok! Zoetermeerders hook-up.
No1UKnow, kaasboer? toch niet bij Piet he? of bij andre?
alles ouder dan vandaag is bij mij oudquote:Op woensdag 15 november 2006 18:44 schreef fs180 het volgende:
wat nou oud
zelfkennisquote:Op woensdag 15 november 2006 19:56 schreef SweetLakeFlasher het volgende:
[..]
alles ouder dan vandaag is bij mij oud
alleen daar?quote:Op donderdag 16 november 2006 06:42 schreef LOCALMOTION het volgende:
kwam vroeger vaak in de buurt bij de obrechtrode
Ik ook, liep er de ochtendkrant.quote:Op donderdag 16 november 2006 06:42 schreef LOCALMOTION het volgende:
kwam vroeger vaak in de buurt bij de obrechtrode
quote:Op zondag 19 november 2006 05:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wie heeft mij al kibbeling zien eten op de Zoetermeerse markt. Meestal op zaterdag achter het Stadhuis.![]()
Cool. Mensen die op de markt werken.quote:Op zondag 19 november 2006 11:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik werk elke zaterdag op de markt![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 13:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Cool. Mensen die op de markt werken.![]()
De '70 en '80's partys zijn anders een groot succes.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:33 schreef De_Ananas het volgende:
De Loco is een breezer tent.
locomotion?quote:Op woensdag 22 november 2006 00:33 schreef De_Ananas het volgende:
De Loco is een breezer tent.
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Locomotion had vroeger vette schuimpartys. En de enige discotheek waar je kon hakken op een auto. Gewoon een auto midden op de dansvloer en helemaal de tyfus in trappen.
Daar ging ik altijd naar de Jamin als kleine jongen.quote:Op maandag 27 november 2006 13:12 schreef Levitation het volgende:
Woonde in Meerzicht (15)...
welke locatie werkt je moeder?quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:49 schreef sp3c het volgende:
ik woonde in Zoetermeer in segwaert, woon nu in Den Haag
op zich vond ik het wel lekker wonen maar op zaterdags valt er niets te beleven en om 12 uur oid houd het OV er mee op dus wat dat betreft ben ik wel blij dat ik nu in den haag woon
moet nog steeds naar die nieuwe ijsbaan want in die oude ben ik zo'n beetje opgegroeid en daarna ben ik vertrokken
mijn moeder werkt op het ID college, daar heb ik ook op school gezeten alleen heette het toen Meander college meen ik ... op school zitten bij je moeder is echt niet cool btw voor al die leraren wel want als ik 1 seconde te laat was hoefden ze niet te bellen (dat nam ik toch niet op) want dan konden ze gewoon bij moeders terecht die meteen de auto pakt en sp3c uit zijn bed trekt
helemaalquote:Op maandag 27 november 2006 14:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Daar ging ik altijd naar de Jamin als kleine jongen.![]()
Met mijn kleine fietsje helemaal vanuit Buytenwegh, naar de toenmalige enige Jamin van Zoetermeer.
Ben er 3x geweest denk ik.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:50 schreef Duiveltja het volgende:
Wie gaat er wel eens naar Players?
Soms. Jammer dat het zo kut te bereiken isquote:Op donderdag 30 november 2006 00:50 schreef Duiveltja het volgende:
Wie gaat er wel eens naar Players?
Jawel, voor eens in de zoveel tijd.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:07 schreef Duiveltja het volgende:
Ik wou eik weten of het een leuke tent is.
Grotendeels wel. Maar de muziek is wel tof meestal. Ga er alleen niet nuchter heenquote:Op donderdag 30 november 2006 01:15 schreef Duiveltja het volgende:
Oh is het zo'n "kijk mij eens hip zijn" tent?
quote:
Ik vind het wel een leuke tent. Netjes ingericht, goede muziek, sfeer is ook niks mis mee.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:07 schreef Duiveltja het volgende:
Ik wou eik weten of het een leuke tent is.
joh mn zusjes gaandr heenquote:Op maandag 4 december 2006 09:21 schreef no1uknow het volgende:
Players, daar moet je toch 18 voor zijn![]()
Wat voor publiek komt er nu op af?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:39 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
[..]
Ja, amph ftwvolgende week weer _o_
kleurenbuurt schijnt wel kut te zijn in rokkenveen..quote:Op maandag 25 december 2006 10:03 schreef Geckoo het volgende:
addictivebeat,
palenstijn en bepaalde wijken van oosterheem zijn niet echt aan te raden.
rokkeveen (woon ik zelf) heb ik tot nu toe geen problemen gehad.
en verder seghwaert, buitenwegh en bepaalde delen van meerzicht zijn ook prima
Kleurenbuurt, en dan vooral achterin (blauwe buurt enzo) is bagger.quote:Op maandag 25 december 2006 13:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
kleurenbuurt schijnt wel kut te zijn in rokkenveen..
buythenwegh zit ik zelf.. en ik zie hier toch echt veel kamperfiguren/hagenezen zitten hoor..
Ja ik woon precies op de hoek, echt naast mijn tuin is een poort, en naast die poort staat zo ongeveer die container met vuurwerk erinquote:Op donderdag 28 december 2006 13:09 schreef Geckoo het volgende:
leuk met al dat vuurwerk naast je deur
vroegah nog veel vuurwerk daar gehaald
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja ik woon precies op de hoek, echt naast mijn tuin is een poort, en naast die poort staat zo ongeveer die container met vuurwerk erin![]()
Wat dacht je van geheel Zoetermeer?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:16 schreef Icex het volgende:
Heeft iemand nog enig idee waar we dit jaar de vreugdevuren kunnen verwachten? Schijnt in Oosterheem wel wat klaar te liggen richting de zegwaarsteweg zegmaar, maar ik heb t zelf niet gecheckt.
Same here..quote:Op donderdag 2 november 2006 10:46 schreef kippiej het volgende:
Zoetermeer
Maar het blijft wel mijn childhood met op elke plek wel een herinnering
My god.......... dit is echt bijna het foutste slechtste wat ik ooit gehoord heb..quote:Nog ff de zoet-zoeter-zoetst-zoetermeer rap (en hijs nog goed ook!):
Vooral in Buytenweg geloof ik..quote:Op vrijdag 29 december 2006 05:21 schreef Geckoo het volgende:
de dekken?
richting loco bedoel je? richtingmerzicht beetje?quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:03 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Vooral in Buytenweg geloof ik..Daar heb je zo'n heel dekkennetwerk
Ik bedoel de rodebuurtquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:31 schreef fs180 het volgende:
[..]
richting loco bedoel je? richtingmerzicht beetje?
dekken.. was dat ook niet bij leeuwenhioeklaan(die flats) waar vrpoeger een garage was en erboven een speeltuin.. hebben ze afgebroken
Liggen inderdaag aardig wat kerstbomen op het grasveld bij de kleuteropvang.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:16 schreef Icex het volgende:
Heeft iemand nog enig idee waar we dit jaar de vreugdevuren kunnen verwachten? Schijnt in Oosterheem wel wat klaar te liggen richting de zegwaarsteweg zegmaar, maar ik heb t zelf niet gecheckt.
ja en? mag ik dat dan niet kut vinden?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:02 schreef fs180 het volgende:
zoals in elk dorp..
Ik denk dat hij probeert aan te geven dat het belachelijk is dat er evenveel uitgaanstenten zijn in Zoetermeer als in een willekeurig kutdorp, terwijl Zoetermeer toch 110.000 (ofzo) mensen telt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:06 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ja en? mag ik dat dan niet kut vinden?
ja precies..quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:01 schreef CasB het volgende:
Ja, Spetters, brouwhuis, estupendo, players, locomotion, amphion enzo. Paupertenten...
ben er elke weekquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:09 schreef no1uknow het volgende:
Zoetermeer en uitgaan
Queen of Harts
Hoe heet die vriend als ik vragen mag, iemand die ik ken staat daar ook wel eenschquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:28 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ben er elke weekvriend van me staat regelmatig achter de bar.
westpoint komen alleen gothics en geen enkel vrouwelijk persoon![]()
Hmmja, er komen wel veel van die breezergothics enzo, maarja, gewoon negeren en lol makenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:28 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hoe heet die vriend als ik vragen mag, iemand die ik ken staat daar ook wel eensch
een andere reden waarom ik Westpoint kut vind is dat de muziek daar veeeeel te hard staat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:55 schreef CasB het volgende:
[..]
Hmmja, er komen wel veel van die breezergothics enzo, maarja, gewoon negeren en lol maken
Ah oke, die ken ik dan niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:23 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
![]()
hij heet Michiel. (miegiel.)
je ging dr zelf heen.. en wp is beste wat zoetermeer te bieden heeftquote:
en nog iemand die nooit in wp komtquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:28 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
opo sommige dagen klopt dat wel.. en vreemd genoeg staat ie dan opeens de volgende dag gewoon en week daaromp weer harder..quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:23 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
![]()
hij heet Michiel. (miegiel.)
[..]
een andere reden waarom ik Westpoint kut vind is dat de muziek daar veeeeel te hard staat.
Ja ik ging d'r zelf heenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
je ging dr zelf heen.. en wp is beste wat zoetermeer te bieden heeft
daarom ben ik dr meer buiten te vinden![]()
ik zal dan wel steeds op verkeerde momenten daar geweest zijn blijkbaar. (paar vrienden van me vonden het daar leuk en sleurden me mee).quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:44 schreef fs180 het volgende:
uhuh.. zekers.. kijk ik zal niet zeggen dat er veel nueckbaars rondloopt.. maar dat zeg ik van een andere zaak ook niet.. zijn 3 meiden die echt te doen zijn![]()
maar bij die andere tenten heb ik dr nog geen 1 gezien
Dat zit wel erg diep zo te horen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:10 schreef Levitation het volgende:
Queen![]()
Ben ik een jaar of 8 geleden ooit eens uit getrapt met een stel vrienden... we waren een beetje aan het klooien met een kaars![]()
Dat niet, maar ik zag de naam voorbij komen en kreeg spontaan een flashback.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:17 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Dat zit wel erg diep zo te horen.
Het is nog steeds niet zo gezellig Al vind ik de old pal wel het meest okay van het stadshart.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik zag de naam voorbij komen en kreeg spontaan een flashback.![]()
Sindsdien gaan we eigenlijk altijd naar Old Pall... al ben ik daar ook al in geen tijden geweest.
Woon nu namelijk in de buurt van Eindhoven.![]()
Stadshart, naast de Febo (andere kant dan Queen). Gewoon waar "alles" zit dus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:07 schreef fs180 het volgende:
waar is old pal.. naam zegt me niets
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Stadshart, naast de Febo (andere kant dan Queen). Gewoon waar "alles" zit dus.![]()
dat staat boven queensquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:35 schreef fs180 het volgende:
ow die.. ja staat bovcenaan zo english pub ofzo ja..
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:41 schreef Mustard_Man het volgende:
ik ben vanaf 20:30 in queens vanavond, dus als je daar toevallig ook bent en je ziet een lekkere gozer met een verticaal gestreept overhemd dan moet je hem trakteren op een biertje.
die ventquote:
ken je sietzequote:Op donderdag 11 januari 2007 21:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
die vent![]()
![]()
owja.. ik heb casb is gemeet in de westpoint.. sietze schijnt dr ook is te komen.. maar die heb ik nog nooit daar gezien, wel daarbuiten
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:01 schreef Monotomo het volgende:
*Strandwacht Noord-Aa meldt* (Ja daar hebben ze strandwachten ja.)
Ja zoiets. Alleen dan met een zwart broekje, een rood shirt, minnder borsthaar en een knappere kop.quote:
+ @ Levitation:quote:Op maandag 15 januari 2007 16:01 schreef Monotomo het volgende:
En 30 jaar jonger?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:14 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Ja zoiets. Alleen dan met een zwart broekje, een rood shirt, minnder borsthaar en een knappere kop.![]()
![]()
omgzquote:Op maandag 15 januari 2007 16:01 schreef Monotomo het volgende:
nope. je dacht me gezien te hebben?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:06 schreef no1uknow het volgende:
Mustardman, was jij gister tussen 1 en 2 in Queen?
Doh, die zitten meestal daar op het grasveld.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:43 schreef fs180 het volgende:
heb je wel verrekijker? beetje naar chick kijken enzo![]()
Ik heb wel ff rondgekeken naar mensen in truien met strepenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:51 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
nope. je dacht me gezien te hebben?![]()
Op 't naaktstrandquote:Op maandag 15 januari 2007 16:58 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Doh, die zitten meestal daar op het grasveld.![]()
Nee dat is net om het hoekje. Moet er (helaas) af en toe wel langs.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Op 't naaktstrand
Daar kijk je zeker ook heen met je verrekijker!
Zoetkaquote:Op maandag 15 januari 2007 23:35 schreef Jodelaar het volgende:
Hier ook iemand uit SweetLakeCity / Zoetka / 079:)
Leyens hier![]()
Loco is soms wel leuk, lees: bijna nooit![]()
Stompwyk heerscht harder![]()
Snowworld.. Alleen is de sneeuw laatste tijd echt bagger
Zit dus meer in de Apres Ski bar dan op de piste.. Veelste veel ijs en veelste weinig sneeuw
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:44 schreef fs180 het volgende:
ik noem het gewoon 'kuddorp'
Dat geeft wel weer aan waar jij naar kijktquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:07 schreef fs180 het volgende:
doen die 60 plussers in frankrijk ook.. en geloof mij maar op mn woord.. die zijn niet aantrelkkelijk
Kom wekelijks in BHN!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:07 schreef fs180 het volgende:
doen die 60 plussers in frankrijk ook.. en geloof mij maar op mn woord.. die zijn niet aantrelkkelijk
Benthuizen!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:35 schreef fs180 het volgende:
waar?
Heb ik ook een tijd gedaan.quote:
Boerinquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gedaan.![]()
Gelukkig ligt die tijd ver achter me.![]()
Mijn ex woonde in BHN
Interessante stelling om mij boerin te noemen omdat mijn ex in BHN woonde? Of was hij een boerin?quote:
Ik ging voor het eerste maar die 2e optie houd ik ook nog openquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Interessante stelling om mij boerin te noemen omdat mijn ex in BHN woonde? Of was hij een boerin?![]()
Ik was geen boerin, hoor... gewoon een meisje uit Meerzicht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ging voor het eerste maar die 2e optie houd ik ook nog open
Brabantquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik was geen boerin, hoor... gewoon een meisje uit Meerzicht.![]()
Is overigens wel een takke eind fietsen vanuit Meerzicht.![]()
Nu woon ik overigens wel in een dorp... een Brabants dorp zelfs... dus nu geldt de kwalificatie "boerin" misschien wel.![]()
![]()
![]()
Ken je toch niet.quote:
Wel eens van gehoord.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ken je toch niet.![]()
Waalre... even voor de ras-Randstedelingen: dat ligt onder Eindhoven, 15km van de Belgische grens.
Ben tegenwoordig een bijna-belg.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord.
Familie in brabant enzo![]()
![]()
Dat ken ik wel... is wel een km of 40 bij mij vandaan... maar mijn vriend komt eigenlijk daar uit de buurt.quote:
Aah zoquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat ken ik wel... is wel een km of 40 bij mij vandaan... maar mijn vriend komt eigenlijk daar uit de buurt.![]()
Maarja, ik heb dus een Brabantse vriend, vandaar dat ik in dit deel van het land verzeild ben geraakt.
Mijn vrienden en familie wonen nogwel allemaal in of rond Z'meer, dus ik ben daar ook nog regelmatig te vinden.![]()
Altijd heerlijk om weer ff door het Stadshart te wandelen.Of ff naar de Dorpstraat ofzo, lekker nostalgisch.
![]()
Ben nu trouwens 2,5 jaar weg uit SweetLake...
dit is al het 3e topic hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:08 schreef Doodmetaal het volgende:
Almere is al eerder aan het tweede topic!
Pfff... kan me nog herinneren dat dat gewoon een weiland was!quote:
Hoe gaat het met je kleinkinderen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pfff... kan me nog herinneren dat dat gewoon een weiland was!![]()
Geldt trouwens ook voor Rokkeveen.![]()
En natuurlijk Asoheem.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:34 schreef Mustard_Man het volgende:
iedereen weet dat buytenwegh de coolste wijk van zoetermeer is.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:34 schreef Mustard_Man het volgende:
jeweightsquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:34 schreef Mustard_Man het volgende:
Yup...1 van de weinige rapgroepen die ook zinnige teksten hebben vergeleken met de rest van wat je hoortquote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Nul7Negen, die mislukte rapgroep, komt toch ook uit Zoetermeer?
ja.. beetje lauw doen in de parkeergarage van de biosquote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Nul7Negen, die mislukte rapgroep, komt toch ook uit Zoetermeer?
jewwettocggg..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:37 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
ja.. beetje lauw doen in de parkeergarage van de bios![]()
Kein ideequote:Op zondag 11 februari 2007 00:45 schreef AMDFreak het volgende:
erhmm..
Buslijn 70 verdwijnt he.. wordt lijn 12 ofzo.. (die gaat gelijk door naar mandela ofzo)
Lege bioscoop???quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:49 schreef innovative het volgende:
Onlangs uitgeschreven, geweldige jeugd gehad maar wat ís 't een saaie stad als je meer wil dan naar de lege bioscoop of drie uur wachten op een plekje in de Queen.
En in delft is het doordeweeks natuurlijk stervesdrukquote:
Kom ik niet, want daar heb je tenminste plek in café'squote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:05 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
En in delft is het doordeweeks natuurlijk stervesdruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |