En goedemorgen Deminsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:31 schreef demins het volgende:
Ook een goede start van de dag allen tesamen!![]()
![]()
![]()
goeiemorgen Demins!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:31 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
goeiemorgen deminsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:31 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
quote:
ow, zo...quote:
ja ik ook ...en in de rij staan voor de broertjes samen op de foto te doenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
nou,![]()
dan ga ik ook maar....![]()
ff de kindjes halen![]()
neequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:24 schreef demins het volgende:
Is het financieel-technisch gezien nog wel verstandig de tent de hele dag open te houden?![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:24 schreef demins het volgende:
Is het financieel-technisch gezien nog wel verstandig de tent de hele dag open te houden?![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:50 schreef debuurvrouw het volgende:
niet als ik hier alleen zit....![]()
dan heb ik niet alleen een drankrekening van hier to Yericho, maar ook nog kosten bij de psych...![]()
![]()
ik heb er gewoon de smoor in...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:13 schreef demins het volgende:
En, mevrouwtje, wat zijn de klachten?
In mijn praktijk kom ik wel vaker tegen dat leerlingen zich niet aan de afspraken houden. Begrijp ik het goed dat de school weigert uw kinderen iets te leren? Of ligt het wat complexer? Hoe oud zijn de kinderen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb er gewoon de smoor in...![]()
klote-school! houden zich niet aan de afspraken, nemen mijn kinderen niet serieus. ik ben seriously pissed.![]()
maar goed, hoe is het met u?!![]()
Dank u wel! Maar ook dat zou niet professioneel zijn. Komt u eens als de praktijk dicht is...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:19 schreef debuurvrouw het volgende:
nou lekkere dokter...![]()
lalalalalalalalaaaaaaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |