Sterker nog, jij kreeg het punt (voor de andere hoofdsteden)..quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:37 schreef wyccie het volgende:
Daar was ik bij.
Hoofdsteden vind ik leukquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:38 schreef macondo het volgende:
Sterker nog, jij kreeg het punt (voor de andere hoofdsteden)..
Ik vroeg dus de naam van de parodie(serie) die in die 2 afleveringen ter name komt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:38 schreef BwennieBren het volgende:
Echt? Maar ik dacht echt dat aflevering 100 en 200 van Stargate SG1 (100 = Wormhole Extreme) over SG1 ging (director Martin nogwat, die alien). Ik heb psvr alle series in mijn "PC pauze" gekeken!moet ik toch maar nog eens doen
Ja Wormhole Extreme of X-treme dusquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vroeg dus de naam van de parodie(serie) die in die 2 afleveringen ter name komt.
Nee! Blijf nog even, alsjeblieft?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:43 schreef BwennieBren het volgende:
Ach ik zie het al YTM ik lees jouw vraag gewoon verkeerd, lama, ik moet waarschijnlijk maar gewoon weer me bed in
Nee hoor dat gebeurd iedereen wel eensquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:43 schreef BwennieBren het volgende:
Ach ik zie het al YTM ik lees jouw vraag gewoon verkeerd, lama, ik moet waarschijnlijk maar gewoon weer me bed in
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:43 schreef BwennieBren het volgende:
Ja Wormhole Extreme of X-treme dus
Alles gaat goed hoor met mequote:Op maandag 30 oktober 2006 21:39 schreef doeka het volgende:
hallo Bwennie; ik heb je een tijd niet gezien; alles wel?
Tuurlijk blijf ik nog wel hoor Wycquote:
Nou niet echt maar is wel grappig, in Supernatural jagen 2 broers op geesten die ze moeten vernietigen. Komen veel oude urban legends in voor en dat is wel leuk aan gezien ik van urban legends houquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:52 schreef wyccie het volgende:
Ik ken Supernatural niet. Is dat zoiets als Medium?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
Een aansteker dan?
Het heeft er wel mee te maken, of niet?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:10 schreef RoofingBurner het volgende:
een soort rat?
reken ik goed !quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:11 schreef SaskiaR het volgende:
Een soort piramidevorrmige graftombe, maar dan met traptreden ipv glad... ik dacht uit Babylonië, of anders ergens daar in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |