Daar zou ik hem wel eens in willen stekenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:31 schreef Nostalgist het volgende:
Bridget in een Dirndeljurkje.....
Valt wel mee hoor. Ziet er best goed uit eigenlijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:28 schreef schatje het volgende:
Bridget zal er wel weer vreselijk uit zien. Dus daar hoef ik dan geen opmerkingen over te maken.
Ik hoop zo dat die heks opvliegt.
zei ze dat dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:32 schreef Marrije het volgende:
Mooi, streams wordt aan gewerkt.
hier ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:33 schreef Inodder het volgende:
streams
back
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp
Floris? Sop sop, waar dan? Sop sop?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:35 schreef Nostalgist het volgende:
Floris klapt maar matigjes....
bij mij doen ze het hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wordt heeeeeel hard aan gewerkt om het weer werkend te krijgen.
Asjeblief.....quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:36 schreef Bartoli het volgende:
floris zou zijn kont laten zien
waarom heb ik ineens die balken er onder?quote:
Verrassingquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Nostalgist het volgende:
Verrassing voor de Zusjes.......
Wil je dat niet? Druk even op de cquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
waarom heb ik ineens die balken er onder?
ja sa mag met jenna praten en mo met rene en hoe heet die andere?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef boes667 het volgende:
de zusjes krijgen weer een verrassing!
riekt naar voortrekkerij
Ja, anders wordt het zo'n saaie bedoeling hč? Scheve ogenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef boes667 het volgende:
riekt naar voortrekkerij
Uiteraard. Die moeten nog meer verwent en voorgetrokken worden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Nostalgist het volgende:
Verrassing voor de Zusjes.......
De zoveelste voor S&M, wordt BB een beetje erg zat!!!quote:
Of hij zit in de finale.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:41 schreef schatje het volgende:
Semih krijgt dus 22.500 euro als het goed is.
afgevoerdquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:41 schreef gan-sim het volgende:
waar zijn marcel en etienne
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef boes667 het volgende:
ordinaire voortrekkerij
Dat zou toch naar óf Marlies, óf Marcia gaan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:41 schreef schatje het volgende:
Semih krijgt dus 22.500 euro als het goed is.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:40 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
De zoveelste voor S&M, wordt BB een beetje erg zat!!!![]()
![]()
Verras ze maar met een nominatie, S&M op de bank!![]()
![]()
![]()
Wat ik zei dus.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat zou toch naar óf Marlies, óf Marcia gaan?
Misschien zit er wel iets heel anders in.. een plek voor de final four ofzo.
Niet leuk meer dit, echt walgelijk. Stop ze dan gelijk in de finale, die Biatch en die muts.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:41 schreef Kinga het volgende:
Alweer een verassing voor de zusjes... om tedit.
Nou ja, we zien het vanzelf wel. Eerst nog wat oude fragmentenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Lastig, want Marcia heeft al eens een som geld gekregen en Marlies gun ik echt niets.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
HQ is er weerquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:46 schreef Kaleddis het volgende:
En nog maar 1 Low Quality stream over![]()
fietsen 76uur ofzoquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:46 schreef Marrije het volgende:
Een weekopdracht die zorgt voor lange nachten bij de bewoners![]()
![]()
Die ligt in het ziekenhuis bij te komen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:46 schreef Nostalgist het volgende:
Jammer, dat Etienne er niet bij is......
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
Precies Saab....
Ze doen het erom jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:50 schreef Bartoli het volgende:
dit gaat herrie geven in de tent let maar op
Altijd leuk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:50 schreef Bartoli het volgende:
dit gaat herrie geven in de tent let maar op
de zusjes worden niet voorgetrokkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
En wie nu nog zegt dat de zusjes NIET voorgetrokken worden kan een dikke krijgen
Die heb ik alquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
En wie nu nog zegt dat de zusjes NIET voorgetrokken worden kan een dikke krijgen
Goffer, wat een voortrekkerij met die twee zeikmeiden, zeg!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:51 schreef yellowfirst het volgende:
Gatverdamme......................
Erfgenaam! Erfgenaam !quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Nee dat lijkt maar zo..... NOT!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
de zusjes worden niet voorgetrokken![]()
dat zal best.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Inderdaad, ik ga hier ECHT van over mijn nek!!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom krijgt die KUT van een Mo aandacht????? Jenna was toch jarig????
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:52 schreef Ice_rulez het volgende:
Ik ga Animal Planet op het kanaal van Talpa instellen!!!!
Niet Homeshopping Europe ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:52 schreef Ice_rulez het volgende:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:52 schreef Ymke het volgende:
Als mijn kind zo om mij zou huilen zou ik direct het huis uit gaan
ja het is leuk maar toch dikke lul. Geef ze dan allemaal video boodschappen en niet alleen Sa en die kut van een Moquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zal best.
Maar vind het wel leuk.....
Zeker weten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:52 schreef Ymke het volgende:
Als mijn kind zo om mij zou huilen zou ik direct het huis uit gaan
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:52 schreef Ice_rulez het volgende:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:40 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
De zoveelste voor S&M, wordt BB een beetje erg zat!!!![]()
![]()
Verras ze maar met een nominatie, S&M op de bank!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee dat lijkt maar zo..... NOT!!!!!!!!!!!!!
was t niet altijd al zo dat bewoners met kinderen af en toe mochten schrijven?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Ik vond je altijd welke leuk, maar nu................quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:58 schreef Coos het volgende:
Als Marlies er zo uit moet heeft mams wel een paar lekkere macro biotische krentenbollen voor haar dan is ze alles zo weer vergeten.
Trouwens, de slachterijen in Nederland mogen de bewaking wel weer verhogen dan.![]()
Bekken ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:56 schreef Fargo het volgende:
Waar zijn die Zwolse papboeren?
jawel maar dan moet je het niet BB harder dan ooit noemenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
was t niet altijd al zo dat bewoners met kinderen af en toe mochten schrijven?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat heeft Monique te maken met die verjaardqg???
Boor haar de grond in met beelden met Tijn.... dan is BB harrer dan hard... en dan zeggen..."Rob zit in de studio"
De uitslag ....
Als ze om stemmen voor Marlies gaan vragen, dan ligt ze héél erg ver achter. Ik voorspel een monsterzege voor Marcia.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:04 schreef Bartoli het volgende:
Marlies ligt achter in de streams. wss valse hoop
Ja, zie liegt wel vakerquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:06 schreef jeempie het volgende:
Anders zegt ze altijd dat het nog helemaal gelijk ligt al blijkt het verschil later vrij groot.
Ik denk dat het 80/20 is en dat ze het verschil toch iets kleiner willen hebbenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:05 schreef Day het volgende:
Wat vals om aan te geven dat Marlies achterligt!
Hummie wil haar er nog even inhouden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:05 schreef Day het volgende:
Wat vals om aan te geven dat Marlies achterligt!
denk wel dat hij er was. Maar toen BB kwam filmen is die zeker een blokje om gaan lopen omzo niet op TV te hoevenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:06 schreef Suikeroom het volgende:
was Rob nog in beeld bij het feestje of was ie dr niet?
Oke, maar waarom moeten die meiden weer "verwend" worden door een filmpje van dat dochtertje haar verjaardag?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:00 schreef Inodder het volgende:
was t niet altijd al zo dat bewoners met kinderen af en toe mochten schrijven?
Ik houd er ook rekening mee, al hoop ik van niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:06 schreef boes667 het volgende:
gaat die doos ook nog oproepen om vooral op Marlies te stemmen,
wat een rukspel er klopt echt geen hout van,
bij deze voorspel ik dat Marcia eruit gaat
ja idd. allemaal of helemaal niemandquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:07 schreef chas het volgende:
[..]
Oke, maar waarom moeten die meiden weer "verwend" worden door een filmpje van dat dochtertje haar verjaardag?
Dat noem ik dus met recht WEER voortrekkerij!![]()
was dat die plofkop of de bank?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:08 schreef Nostalgist het volgende:
Barry was er wel.....
Begin er ook bang voor te worden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:09 schreef schatje het volgende:
Die heks blijft natuurlijk. Let maar op.
Geef maar.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet min of meer dat Marlies het niet haalt, maar heb voor het eerst toch 3x voor haar gesmst.
HEAR, HEAR EN AMEN!quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:09 schreef Day het volgende:
Het kadootje maken vond ik nog tot daar aan toe.
Maar het ook nog uitzenden vind ik echt voortrekkerij.
Doe het voor de andere bewoners dan ook.
En waarom Monique ook? Het ging toch om Sabrina's kind?
Dat zou je even aan een mod moeten vragenquote:
iemand een cap?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:08 schreef Nostalgist het volgende:
Barry was er wel.....
Zonde van je geld.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet min of meer dat Marlies het niet haalt, maar heb voor het eerst toch 3x voor haar gesmst.
Begrijp nu eens voor heel eventjes dat flugeltje niet zegt dat de zusjes daar schuldig aan zijn. Ze zegt dat de zusjes worden voorgetrokken door BB.. Nergens staat dat zij dat de zusjes kwalijk neemt...quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Geef maar.
BB maakt een programma, dit soort jankmomentjes laten ze niet schieten natuurlijk.
"De zusjes worden gebruikt" kun je evengoed zeggen.
Je bedoelt Marlies?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:12 schreef jeempie het volgende:
In een paar minuten een flink verschil goed maken lijkt me onmogelijk. Als Marcia alsnog wint is dat doorgestoken kaart.
ja en dan kan Bridkut zeggen dat haar oproepje heeft geholpen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:09 schreef schatje het volgende:
Die heks blijft natuurlijk. Let maar op.
MODJE, mag ik die roze ballon kapot schieten?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zou je even aan een mod moeten vragen![]()
* teamlead kijkt de andere kant opquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:13 schreef chas het volgende:
[..]
MODJE, mag ik die roze ballon kapot schieten?![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:13 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Heeft die een StarTrek pak aan ofzo ?
Floris wan kenobiquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:13 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Heeft die een StarTrek pak aan ofzo ?
Echt wel.....quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, die Floris is volgens mij knetterstoned.
De lurkster!quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:15 schreef n1ek het volgende:
Dag Marlies,![]()
de moeder: "ik zag het al op internet"
Ja dat begrijp ik, maar met "voortrekken" heeft het imo weinig te maken. Maar goed, dat is een discussie over termen en zo belangrijk is het niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:12 schreef Fargo het volgende:
[..]
Begrijp nu eens voor heel eventjes dat flugeltje niet zegt dat de zusjes daar schuldig aan zijn. Ze zegt dat de zusjes worden voorgetrokken door BB.. Nergens staat dat zij dat de zusjes kwalijk neemt...
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:17 schreef Fargo het volgende:
Rik weer janken...mag ook opkutten..
Wat nou saaie chick, je gooit er drank in en je hebt een sexbeestquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:15 schreef Lįpiz het volgende:
Floris is cool. Wat een coole dude bij zo'n saaie chick.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:19 schreef teamlead het volgende:
pff.. je zou bijna denken dat ze het echt jammer vinden dat die bosheks exit moet
Ja, ter compensatie voor die stoner-dude. Maar cool is ie toch.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat nou saaie chick, je gooit er drank in en je hebt een sexbeest![]()
![]()
![]()
die geven ze gewoon weer een of ander homodingetje en is hij het zo weer vergetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:18 schreef Nostalgist het volgende:
Rik is kapot !
Bijnaquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:19 schreef teamlead het volgende:
pff.. je zou bijna denken dat ze het echt jammer vinden dat die bosheks exit moet
mwah.. voor 1 keer snap ik dat welquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:18 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen keek zelfs weg..... Geen gevoel is zijn lege kop.....
Ik hou van Bridgetquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:19 schreef pullup het volgende:
Poe Bridget : "Marlies vandaag nog graag"
BB neemt ze gewoon teveel in bescherming imho. Dat is gewoon niet leuk tegenover de anderen en het valt me 350% mee dat die er nog niets over gezegd hebben.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar met "voortrekken" heeft het imo weinig te maken. Maar goed, dat is een discussie over termen en zo belangrijk is het niet.
Marlies
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die hoer van een Bridget: "Marlies vandaag nog graag...."
Heeft ze nog nooit bij een afscheid gezegd....
Jeroen heeft er wel eens iets over gezegt tegen de andere bewoners!quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
BB neemt ze gewoon teveel in bescherming imho. Dat is gewoon niet leuk tegenover de anderen en het valt me 350% mee dat die er nog niets over gezegd hebben.
Jij zegt dat ze gebruikt worden voor mooie emo-tv. Klopt, maar dat soort tv komt allemaal tot stand doordat er (hoofdzakelijk) leuke dingen worden verzonnen voor ze.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar met "voortrekken" heeft het imo weinig te maken. Maar goed, dat is een discussie over termen en zo belangrijk is het niet.
Marlies
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mooie momenten van Marlies.... gaan ze nu al haar exit vertrek herhalen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |