SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
Goed verstopt zeg!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:19 schreef Zrtlrnc het volgende:
Beetje stijlleaus om de beginpost te eindigen met Mai Lai.
Tenminste, als je hebt opgelet bij geschiedenis. Vietnam om precies te zijn.
Maar om het topic niet te verpesten zal ik ff braaf een foto posten:
[afbeelding]
zoeken maar.
Waar zit het paasei? Of zit 'ie er al in?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:21 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
"Stomme kooi!!!1!1!"![]()
![]()
![]()
Sorry, hoe kan ik het goedmakenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Goed verstopt zeg!![]()
P.s. My Lai bedoel je? http://en.wikipedia.org/wiki/My_Lai_massacre Niet moeilijk doen. Er worden ergere dingen gepost.![]()
Weet je zeker dat je 'm erin verstopt hebt?quote:
Verstop er nog één!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:59 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Sorry, hoe kan ik het goedmaken![]()
ps. waarom sneeuwt iedereen.![]()
Het (idee) heeft even moeten groeien, maar daar is ie dan:quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Verstop er nog één!
@P.s.: Dat is voor de feestelijke wintertijd die we tegemoet gaan. We proberen de sneeuw af te dwingen.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |