Neequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:52 schreef Nostalgist het volgende:
Zou het feestje er in zitten.....
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
is fok gewoon snel joh? en dat voor een maandagavond...
oeps even afkloppen
Marlies is een heel eenzaam figuur denk ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:00 schreef boes667 het volgende:
marlies is een janklwijf en mag van mij vertrekken.
En de arbeidsinspectie dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
Jenna mag haar jurkje natuurlijk aan, en dan in de show komen.....Saab gaat los !
Ze had niet echt een zielsverwant in het huis....quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Marlies is een heel eenzaam figuur denk ik
Jeroen.....quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:03 schreef Arcee het volgende:
Welk ene persoon mag Marlies niet?
Miscchien Jenna welquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:05 schreef Nostalgist het volgende:
Oh jee, kinderen van Mo in de live ?
buiten het huis ook niet denk ik....quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze had niet echt een zielsverwant in het huis....
Volkertquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
buiten het huis ook niet denk ik....
zou jeroen wel eens iets door hebbenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:07 schreef boes667 het volgende:
zou jeroen door hebben dat hij er belachelijk uitziet
Hij beseft niet wat hem overkomt, hij denkt waarschijnlijk dat ie heel populair is om zijn gevatte uitspraken.....quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:07 schreef n1ek het volgende:
Jeroen de uitgekookte strateeg? Volgens mij beseft ie het zelf allemaal niet en overkomt het hem
Moet jij eens bij elkaar optellen wat die meiden allemaal al extra hebben gehad....quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:01 schreef n1ek het volgende:
Jahoor, familie van de zusjes dus in de liveshow (Jenna met dr jurk)
ik gun het haar enorm hoor maar ze krijgen wel erg veel extra's
Hoezo een dom BlonTjuh?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
"We hebben allemaal wel eens iemand bijna vermoord........ toch?"
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:11 schreef marky het volgende:
Die Saar.... iedereen heeft toch wel eens iemand vergiftigd....
En terecht !quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:11 schreef Day het volgende:
BB stuurt er wel heel erg op aan om vooral voor Marlies te stemmen vind ik.
dat viel mij ook al op, volgens mij wordt er niet gebeld voor haarquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:11 schreef Day het volgende:
dit wordt dan voor de 3e keer contact met het thuisfront,quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:10 schreef chas het volgende:
[..]
Moet jij eens bij elkaar optellen wat die meiden allemaal al extra hebben gehad....![]()
Het wordt steeds erger....quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:13 schreef marky het volgende:
Overigens mocht Moniek een brief schrijven aan haar kinderen. Dat zien de andere bewoners vanavond. Hopen ze nu op jaloerse blikken?
Moet je af en toe eens luisteren naar wat de Voice-over zegt...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:11 schreef Day het volgende:
Dat vind ik dus echt niet kunnen. Vind ik echt voortrekkerij.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:13 schreef marky het volgende:
Overigens mocht Moniek een brief schrijven aan haar kinderen. Dat zien de andere bewoners vanavond. Hopen ze nu op jaloerse blikken?
bijna elke poll geeft een groot verschil aan met een exit voor Marlies. En dan hoor je straks in de uitzending met een klein verschil verlaat Marcia BB..... Als dat zo is geloof ik er geen reet meer van! Van dat stemmen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
dat viel mij ook al op, volgens mij wordt er niet gebeld voor haar![]()
Viel mij ook al op. Hummie wil Marcia blijkbaar er eerst uit hebben.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:11 schreef Day het volgende:
Monique is ook een loeder!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:14 schreef Day het volgende:
Dat vind ik dus echt niet kunnen. Vind ik echt voortrekkerij.
En wat is Marcia bang voor Monique!
Wat hebben ze ook voor moeilijke opdrachten gehad ? Iemand in een kamer verstoppen..... Boeiuh.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:14 schreef Day het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet kunnen. Vind ik echt voortrekkerij.
Ik hoop dat die gasten in het ISS hun zonnebril bij hun hebbenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:11 schreef Coos het volgende:
Jenna heeft geen licht op d'r fietsje nodig.
Met al die glittertjes kan je haar zelfs vanuit de ruimte zien.![]()
En zo worden dus de TV-kijkers gemanipuleerd....quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:15 schreef golfer het volgende:
Viel mij ook al op. Hummie wil Marcia blijkbaar er eerst uit hebben.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop dat die gasten in het ISS hun zonnebril bij hun hebben![]()
Je kunt toch een opdracht insturen naar BB?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:16 schreef Nostalgist het volgende:
Wat hebben ze ook voor moeilijke opdrachten gehad ? Iemand in een kamer verstoppen..... Boeiuh.
Zal toch niet hequote:Op maandag 30 oktober 2006 19:18 schreef kissa het volgende:
Ik denk dat Marcia er vanavond uitgaat. Marlies krijgt erg veel aandacht....
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:18 schreef chas het volgende:
[..]
Je kunt toch een opdracht insturen naar BB?!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:18 schreef chas het volgende:
[..]
Je kunt toch een opdracht insturen naar BB?!
Shit, moet Jeroen nog een joker aan Sabrina verkopen...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:18 schreef kissa het volgende:
maar als je Marlies zo op tv ziet ga je toch niet op haar stemmen, die stem die kop.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:18 schreef kissa het volgende:
Dit willen we geloof ik niet weten...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:19 schreef boes667 het volgende:
[..]
ik krijg er op hele nare plekken pukkels van![]()
Komt door een ammonium intoxicatie...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:20 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een ogen heeft Saab....
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:21 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Komt door een ammonium intoxicatie...
me 2quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
ik wil zo graag Marlies exit.....
me2, alleen binnen no-time werd die poll van de stemming op de talpa site weggehaald omdat het verschil zo enorm groot was, leek het wel. Ze zijn gebaat bij een kleiner verschil, en jahoor de poll is weg. Dus het is maar afwachten wat bb zelf wil.quote:
correctquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:26 schreef kissa het volgende:
Marlies is net een grote enge rode spin met vier poten
LOL Ik ben benieuwd! hahhaquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:19 schreef Nostalgist het volgende:
Ik ga eens ff wat moeilijks verzinnen, maar dan krijgt Rik hem zeker, en hem lukt alles !
Wat snapt hij niet????quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:23 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen snapt er weer niets van.......
"De wereld draait door" en about Tijn: same here.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:30 schreef Day het volgende:
Ik ga DGK kijken, maar ik wou toch 1 ding kwijt: ik wordt misselijk van Tijn!
Brrrrrrrrr...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:30 schreef Day het volgende:
Ik ga DGK kijken, maar ik wou toch 1 ding kwijt: ik wordt misselijk van Tijn!
Gelukkig maar..... was net aan 't eten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:33 schreef T-lex het volgende:
En de kus voorafgaand aan het zingen van Tijn naar Mo mochten we weer niet zien hoor. Hoe verrassend ook....![]()
Ik denk dat er velen hetzelfde denken als jij!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:33 schreef Sanne het volgende:
Het interesseert me niet eens meer wie eruit gaat.
Bedankt Hummie.
Go Hummiequote:Op maandag 30 oktober 2006 19:34 schreef chas het volgende:
[..]
Ik denk dat er velen hetzelfde denken als jij!![]()
Mij ook niet. Ben wel even benieuwd steeds, maar 't maakt me eigenlijk niks uit wie er steeds uit gaat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:33 schreef Sanne het volgende:
Het interesseert me niet eens meer wie eruit gaat.
Bedankt Hummie.
Het was idd zum kotzenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:15 schreef ruby het volgende:
Wat eng hoe Tijn en Monique naar elkaar deden tijdens dat nummer van Joe Cocker. M'n broek zakte er bijna van af.
Er gaan geruchten dat ze volgend jaar wéér meedoenquote:Eerlijk gezegd ben ik een beetje klaar met de Sabrina & Monique show.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |