terugvindpost. Als je hier post, staat dit topic in je active topics.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:34 schreef J0sT het volgende:
wat is tvp in vredesnaam??
Het heeft weinig zin om overigens tvp in je post te zetten als je verder nog meer tekst hebt. Ik zie dat vaker gebeuren en het is zomaar raar.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
terugvindpost. Als je hier post, staat dit topic in je active topics.
Ah ja, dat zal wel tegelijk met seizoen 6 vanquote:Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
27 november is de laatste ep.. daarna is (geloof ik) nog niet bekend wanneer het weer begint.
Mnah, vanaf eind maart 2007 dan waarschijnlijk weerquote:Op woensdag 1 november 2006 12:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ah ja, dat zal wel tegelijk met seizoen 6 van24
zijn dan.
Jack
quote:Op woensdag 1 november 2006 12:51 schreef ukga het volgende:
shit mijn 9 benk vergeten te downloade, nu maar ff snel dan? ben avndaag weer de hele dag weg, dud dat wordt morgen pas kijke
Destesneller ep 10quote:Op woensdag 1 november 2006 12:51 schreef ukga het volgende:
shit mijn 9 benk vergeten te downloade, nu maar ff snel dan? ben avndaag weer de hele dag weg, dud dat wordt morgen pas kijke
Idd helemaal mee eens. Bovendien: welke gek gaat nu op een vrij druk stationnetje rondlopen? Dat is toch vragen om problemen? Tss...quote:Op woensdag 1 november 2006 12:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat die mensen die hen herkennen wel altijd erg opvallend en standaard reageren. Als je denkt een crimineel te herkennen, moet je niet loeren en dan snel weglopen, dat valt op.
daarom ook meer tekst dusquote:Op woensdag 1 november 2006 12:07 schreef Mike het volgende:
Posts die alleen uit een tvp bestaan worden overigens verwijderd.
Die zullen wel vrij komen. Weet ik zeker.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:39 schreef Nashje het volgende:
Zeer goede episode. Ben echt heel erg benieuwd wat er met LJ en Lincoln gaat gebeuren.
Hoe weet je dat zeker? Bron?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:47 schreef magnifor het volgende:
[..]
Die zullen wel vrij komen. Weet ik zeker.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |