Klopt, maar dat had ik inmiddels ook al niet meer gedaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef Day het volgende:
[..]
Beetje schijnheilig van Nena dit. Ze had het net ook tegen Natasia zelf kunnen zeggen.
Maar het klopt in beide gevallenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:10 schreef Gert het volgende:
De Talpa-site wordt trouwens ook met de dag suggestiever, net als de voice-over. Een stukje van vanmiddag:
[..]
Toch netjes, om in twee zinnen te suggereren dat:
a) Eveline een kip zonder kop is zonder Stephan
b) Eveline zich voordoet als vriendin maar dat niet is.
![]()
Nee, geen makkelijk verwijt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... dat is wel een érg makkelijk verwijt.
Als het nou zo was dat Nena altijd poeslief tegen Nataasia doet, maar dat is geenszins het geval.
Iederéén praat met anderen over anderen.
Nena weet dat ze dan misschien de volle lading weer krijgt en zit daar niet op te wachten denk ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, geen makkelijk verwijt.
Natasia heeft om feedback gevraagd en die heeft ze van de rest ook gekregen. En eerlijk ook. Er is gewoon tegen d'r gezegd wat men fout vond en wat niet. Had Nena dus ook kunnen doen i.p.v. nu bij Bart te roddelen.
HUH?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:22 schreef Day het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de doelen van de rest. Er is zoveel gezeik over Natasia's doelen, maar weet Nena inmiddels eindelijk wat ze wil gaan doen? Harstikke leuk hoor dat ze iedereen die haar wil helpen afkraakt,
Dat vind ik echt onzin.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, geen makkelijk verwijt.
Natasia heeft om feedback gevraagd en die heeft ze van de rest ook gekregen. En eerlijk ook. Er is gewoon tegen d'r gezegd wat men fout vond en wat niet. Had Nena dus ook kunnen doen i.p.v. nu bij Bart te roddelen.
Lees het vorige COS eens door. Er wordt veel meer gezeikt over Eveline dan over Nataasia.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:22 schreef Day het volgende:
Edit: wat ik wil zeggen. Harstikke leuk dat gezeik op Natasia, maar wat about de overige 9 bewoners?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |