Jij hoort dus bij degene die ons geen hummer guntquote:Op woensdag 8 november 2006 07:35 schreef HiDiHo het volgende:
Goh, wat ben ik blij dat ik Adsense enz filter met me proxy
1 december tot 31 december inkomsten opbouwen, dan krijg je rond 28 januari uitbetaald. (als je minimaal $100 hebt)quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:03 schreef jakkop het volgende:
even een stom vraagje: Hoe werkt de betaling eigenlijk? ik kan het nergens vinden. En moet je perse 18 zijn?
Opgestuurde cheque of gestort op je rekeningquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:32 schreef jakkop het volgende:
Ja dat weet ik, maar hoe krijg ik het geld?
Prachtigquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:27 schreef Ernest0 het volgende:
Om even terug te komen op een discussie uit de vorige thread.
Ik heb het met een belastingadviseur gehad over de kosten die je af mag trekken en volgens hem mag je alle gemaakte kosten aftrekken
Dus ook je PC en Internet abbo. Maar als je deze ook prive gebruikt moet je de kosten opsplitsen naar gebruik.
Hmm... mooi, een antwoord.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:27 schreef Ernest0 het volgende:
Om even terug te komen op een discussie uit de vorige thread.
Ik heb het met een belastingadviseur gehad over de kosten die je af mag trekken en volgens hem mag je alle gemaakte kosten aftrekken
Dus ook je PC en Internet abbo. Maar als je deze ook prive gebruikt moet je de kosten opsplitsen naar gebruik.
ik bedoel dan natuurlijk de pc en internet. 100% aftrekken mag niet, want je gebruikt een gedeelte voor prive. Dus moet je maar bewijzen dat je x% voor zakelijke doeleindes gebruikt.quote:Op zondag 12 november 2006 12:09 schreef jp84 het volgende:
dat is toch niet zo moelijk, als je bijvoorbeeld adwords gebruikt, kan je de afschriften laten zien bv
Lastig te "bewijzen" natuurlijk, gewoon een redelijk percentage ervan makenquote:Op zondag 12 november 2006 17:21 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
ik bedoel dan natuurlijk de pc en internet. 100% aftrekken mag niet, want je gebruikt een gedeelte voor prive. Dus moet je maar bewijzen dat je x% voor zakelijke doeleindes gebruikt.
Die "belastingadviseur" job is dus ook maar natte vinger werkquote:Op zondag 12 november 2006 21:41 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Interessant topic, hoi
Mijn belastingadviseur zei iets anders: aangezien computer+internet zo belangrijk zijn voor het runnen van mijn "bedrijf" kon ik deze gerust helemaal afschrijven.
Tja, ik denk dat 75% wel te doen is, aannemende dat ik ook een backupserver thuis draait die de DB's repliceert en backupped.quote:Op zondag 12 november 2006 18:53 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Lastig te "bewijzen" natuurlijk, gewoon een redelijk percentage ervan maken
Probably not...quote:Op maandag 13 november 2006 14:35 schreef Ewaldus het volgende:
is Adsense op sites met penis vergrotende middelen en andere medicijnen toegestaan?
Dan klik je niet op alle 4 computers... Of nog beter. Helemaal niet.quote:Op maandag 13 november 2006 15:26 schreef jakkop het volgende:
Ik ben officeel volledig aangemeld.![]()
Beter dat omdat je niet in USA woont geen belastinggezeik hebt.
Trouwens, hoe controleren ze of je zelf niet dingen aanklikt?
Als het per IP is, dan is dat wel klote, er zitten hier 4 computers op hetzelfde IP.![]()
Volgens de verhalen, de eerste keer wordt je gebrandmerkt. Daarna word er op je gelet. Gebeurt het nog een keer, dan ben je banned.quote:Op maandag 13 november 2006 16:20 schreef jakkop het volgende:
Ik denk bij de eerste x al, maar heb geen ervaring.
Je account wordt 1 a 2x per uur gerefreshed. Sommigen praten over per 20minuten. Voor mij is dat om het uur.quote:Hoe lang duurt het voordat een klik doorkomt bij jou googleadsense account?
Waar staan die ads dan ?quote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef jakkop het volgende:
![]()
Ach, ik heb toch niet zoveel bezoekers, dus al helemaal weinig inkomsten.
Oftewel, ik heb weinig te verliezen.![]()
Hoe komen ze er eigenlijk achter of kliks niet geldig zijn>
ze gaan toch niet wekelijks FOK! doorlezen...![]()
Nou cookies, IP's en nog meer techniek die Google erachter heeft zitten om cheaters te ontdekkenquote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef jakkop het volgende:
![]()
Ach, ik heb toch niet zoveel bezoekers, dus al helemaal weinig inkomsten.
Oftewel, ik heb weinig te verliezen.![]()
Hoe komen ze er eigenlijk achter of kliks niet geldig zijn>
ze gaan toch niet wekelijks FOK! doorlezen...![]()
Bij míj doen ze het. Ze staan onder de header, en bovenin de rechter balk.quote:Op maandag 13 november 2006 19:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar staan die ads dan ?![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 november 2006 20:02 schreef jakkop het volgende:
[..]
Bij míj doen ze het. Ze staan onder de header, en bovenin de rechter balk.
![]()
Aardig.. en nu je vrienden oproepen om te klikken LOLquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:42 schreef ARKON het volgende:
hm.. heb vandaag een nieuwe adverteerder op mijn site met deze sats:
Product Site - Zone Starts Maximum CPM Daily Spending Limit
weg weg 11/14/2006 $12.000 $200.00
volgens mij is dit best goed
Was ook een grapjequote:Op dinsdag 14 november 2006 12:18 schreef ARKON het volgende:
Nee zo ben ik niet, ik heb een goed draaiende site en wil niet om deze reden gebanned worden. Heb wel meerdere adverteerders maar een verliezen is nooit goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |