Ik zal vast een keer mijn vermoedens hebben uitgesproken. Maar over huiluil zijn we nu al pagina's aan het volkalken met verwijten en steken. Dat is wat anders.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, riep jij niet zelf 'kloon' toen Mark_V opdook?
En Huiluil haalt zelf Macondo's bericht in feedback aan. Of mag ik daar ook niet op reageren?
wil ik dit wel weten?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:30 schreef Mark_V het volgende:
Noem 3 methoden hoe je volgens Monty python kan bepalen of iemand een heks is?
En hooooooeeee weet je of iemand van hout isquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:32 schreef Asmodian het volgende:
*iemand in een 'newt' veranderen
*zien of ze van hout gemaakt zijn
*zien of ze lichter zijn dan (of even zwaar zijn als) een eend
kijken of ze blijft drijven, net als houtquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:30 schreef Mark_V het volgende:
Noem 3 methoden hoe je volgens Monty python kan bepalen of iemand een heks is?
Nee een brug ervan maken kan ook hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef Asmodian het volgende:
Ze in het water gooien! Want alles wat van hout is gemaakt (behalve kerken) drijft!
las jayhawk onder een andere user weer meespeelt, gaatie mi vanzelf wel weer door de mand vallenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal vast een keer mijn vermoedens hebben uitgesproken. Maar over huiluil zijn we nu al pagina's aan het volkalken met verwijten en steken. Dat is wat anders.
-edit- voorlopig zijn Macondo en Roofingburner niet te stoppen
Of gewoon in de fik steken. Hout brandt goedquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef Asmodian het volgende:
Ze in het water gooien! Want alles wat van hout is gemaakt (behalve kerken) drijft!
maar dat kan ook van stenenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee een brug ervan maken kan ook hoor
Niet zoveel. Maar we zijn met z'n allen een flinke heksenjacht aan het houdenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:33 schreef Asmodian het volgende:
dat eerste moet natuurlijk zijn 'als ze iemand in een 'newt' veranderen'
Trouwens, wat heb ik gemist met Macondo en Roofingburner?
oh ja wat stom van mijquote:
Yay!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:33 schreef Mark_V het volgende:
[..]
En hooooooeeee weet je of iemand van hout is
Asmo +1
Nice to meet you trouwensheb een hoop goede verhalen over je gehoord
Ja natuurlijk!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee een brug ervan maken kan ook hoor
Ik ook van jou, Erkelquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:35 schreef erkel het volgende:
'Gij zult geen andere grootheden vereren dan Asmo, maar alleen hem aanbidden en boven alles beminnen'
* erkel vereert Asmo zoals in de 10 geboden staat![]()
Wat nou? Dat was een geweldige vraag!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
oh ja wat stom van mij![]()
Misschien had de vraag niet zo'n hoog niveau maar ik vond hem wel leuk en toepasselijk om de sfeer er weer een beetje in te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |