quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:44 schreef ChopperMick het volgende:
Warren Beaty,Bugsy Siegel,Bugsy
Super Film!
Ik had gisteren ook zo'n vraag maar blijkbaar is het niveau hier zodanig afgezwakt dat meervoudige vragen niet meer kunnen ofso want gisteren ging iedereen zeuren.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:41 schreef Lienekien het volgende:
Dat zijn drie vragen.Geef je dan ook drie punten?
Completer kan niet, maar had je antwoord nog niet zien staan !!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:47 schreef ChopperMick het volgende:
wat is er niet compleet aan m'n antwoord?
Overmatige behoefte aan vele partners?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:48 schreef ChopperMick het volgende:
Bijna net zo goed als 'Goodfellas'
Wat is hypergamie?
Klopt, vind t ook geen probleem.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook zo'n vraag maar blijkbaar is het niveau hier zodanig afgezwakt dat meervoudige vragen niet meer kunnen ofso want gisteren ging iedereen zeuren.
Maar het is vanaf het begin aan vaak gedaan hoor. Maakt het wel leuk vind ik.
Dat vind ik dan ook kutvragen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klopt, vind t ook geen probleem.
En anders zou je vragen als 'Noem 5 dingen waarin...' ook niet meer kunnen stellen.
Een ADHD'er als partner hebbenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:48 schreef ChopperMick het volgende:
Bijna net zo goed als 'Goodfellas'
Wat is hypergamie?
Noem vijf romans van Simon Vestdijk. Dat vinden we dan allebei een kutvraag.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat heb ik met literatuurvragen
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Noem vijf romans van Simon Vestdijk. Dat vinden we dan allebei een kutvraag.![]()
Vraag voor jou:quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat heb ik met literatuurvragen
Een giraffequote:Op maandag 30 oktober 2006 14:55 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Vraag voor jou:
Wat is dit voor beest?
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06441/schapie.JPG]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |