Eens!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
trouwens Mark_V..ik zie je vaak je post editten om nog wat commentaar toe te voegen.
Dan kun je beter OF een nieuwe post maken OF er even -edit- bijzetten. Antwoordposts behoren niet ge-edit te worden om gezeik te voorkomen.
Dat zal ik voortaan doenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
trouwens Mark_V..ik zie je vaak je post editten om nog wat commentaar toe te voegen.
Dan kun je beter OF een nieuwe post maken OF er even -edit- bijzetten. Antwoordposts behoren niet ge-edit te worden om gezeik te voorkomen.
nvmquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Kerkuil?
Hoi Jayhawk?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:27 schreef Bruce117 het volgende:
Oei, bijna met mijn eerste post mijn eerste puntje
Ik lees net op wiki dat kerkuil synoniem is aan torenuil. dan win ik dus?quote:
Welkom Bruce!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:27 schreef Bruce117 het volgende:
Oei, bijna met mijn eerste post mijn eerste puntje
Hoor ik daar nou een newbie blaten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:28 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hoi Jayhawk?
Welkom trouwens! Heb je de OP gelezen? Veel speelplezier dan
Ik lees daar niks over op Wiki.... anders sorry, want de volgende vraag is al gesteldquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik lees net op wiki dat kerkuil synoniem is aan torenuil. dan win ik dus?
Ja, Van Dale zegt het ook.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik lees net op wiki dat kerkuil synoniem is aan torenuil. dan win ik dus?
quote:kerkuil
kerk·uil
de (m.)
eerste editie 1864
1·een van de meest bekende soorten van katuilen, die zich bij voorkeur op zolders, in torens en kerken ophoudt (Tyto alba)
synoniem: torenuil, oranje-uil
Het schijnt dat ik daar wel eens komquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Welkom Bruce!
Flinke sportfan zo te zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |