Ik hoop vandaag in de brievenbus Gijs. Het is een review-exemplaar dus ik ben een beetje afhankelijk van de postgang van een van de eindredacteuren van fok!games.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef Atuniel het volgende:
Spel al binnen?
Ik twijfel toch om met de aankoop van GoW even te wachten.. totdat ik CoD3 heb uitgespeeld minimaal. Vind het eigenlijk zo zonde om niet de aandacht aan een spel te geven wat het zou moeten hebben.
Voor Graphics en MP op de 360 heb ik strax RS Vegasquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
En Roy, Call of Duty 3 wordt geweldig! Alleen haal ik hem echt op de 360. Naast goede gameplay is dit echt een spel die het van de graphics moet hebben vind ik. En die N64-graphics van de Wii-versie trek ik niet.Plus dat je met de 360 nog een coole MP hebt.
Maar Gijs...en de multiplayer dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor Graphics en MP op de 360 heb ik strax RS VegasCoD3 op de Wii is puur voor de ervaring met de wiimote in FPS.
Is dat een reactie op zijn verzoek om weer te je-weet-wellen?quote:Ohw, Sjo?
Check je gmail.
Herhaling.
Sjo, check je gmail.
Jij bent nog drukker dan ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor Graphics en MP op de 360 heb ik strax RS VegasCoD3 op de Wii is puur voor de ervaring met de wiimote in FPS.
Ohw, Sjo?
Check je gmail.
Herhaling.
Sjo, check je gmail.
Multiplayer COD doe ik niet tenzij ik Duitser kan zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar Gijs...en de multiplayer dan?
Koop dan Red Steel als je met je afstandsbediening wilt zwaaien.
[..]
Is dat een reactie op zijn verzoek om weer te je-weet-wellen?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:00 schreef Strolie75 het volgende:
Deze week Band of Brothers ook nog maar eens keer kijken, om een beetje in de stemming te komen.
Ja, je kan als de duitsers spelen. Kom, dan gehn wir knuB bei die Waffen SS.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Multiplayer COD doe ik niet tenzij ik Duitser kan zijn
quote:En ja. Het is om te je-weet-wellen
Meen je dat nou?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, je kan als de duitsers spelen. Kom, dan gehn wir knuB bei die Waffen SS.
[..]
Oh, is die al uit? Ik ben wel benieuwd hoe die is. Afgelopen weekend The Break-Up gezien. Ook een leuke film. En Jennifer Aniston is echtquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:23 schreef Atuniel het volgende:
Maar vanavond eerst MI3
Gisteren shadow boxer gezien met die ene leuke neger Cuba.. flut film.
Ik zal eens op jou kloppenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meen je dat nou?Dat is wel erg cool!
Kun je ook op deuren kloppen en ze daarna intrappen?
![]()
MI:3 zaterdag gezien... goeie film gijs!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]ja inderdaad
Maar vanavond eerst MI3
Gisteren shadow boxer gezien met die ene leuke neger Cuba.. flut film.
Jaaaa Gijs ik ga zelf ook voor GoWquote:
Collegaquote:
Wat gaan er een uren in Oblivion zitten zegquote:
Moet? Je moet niets he, dat is het mooie van gamesquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat gaan er een uren in Oblivion zitten zeg![]()
Moet nog de thieves, assasins en fighters guild beginnen, zo ook de main quest
Bijna klaar met de mages quest en zit al op 61 uur ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |