NEEN.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:34 schreef arneaux het volgende:
Kwesties omtrent geld komen altijd uit. Geld is niets meer dan een middel waarmee je bedankt voor voore en dienst die je levert, gezien t feit dat je geen dienst hebt geleverd moet je t geld gewoon terugstorten.
En ja, het is dus strafbaar als je dat niet doet.
Ook als je weet dat het niet correct is dien je de bank te verwittigen, ook al is het bedrag niet bijster groot.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:40 schreef wdn het volgende:
[..]
NEEN.
Je mag dit geld houden zonder dat je er aktie hoeft te ondernemen. Edoch als men het aan je vraagt om terug te storten zul je dat -moeten- doen. Alleen indien het een buitensporig bedrag is en ieder weldenkend mens kan bedenken dat dit niet korrekt is dien je je bank te verwittigen.
Mijn advies: stort het op je spaarrekening en rustig laten staan totdat men jou belt.
wat een onzin..quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:40 schreef wdn het volgende:
[..]
NEEN.
Je mag dit geld houden zonder dat je er aktie hoeft te ondernemen. Edoch als men het aan je vraagt om terug te storten zul je dat -moeten- doen. Alleen indien het een buitensporig bedrag is en ieder weldenkend mens kan bedenken dat dit niet korrekt is dien je je bank te verwittigen.
Mijn advies: stort het op je spaarrekening en rustig laten staan totdat men jou belt.
Mag dit echt?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:47 schreef FUFR het volgende:
10 % houden als vindersloon (jij vindt het tenslotte op jouw rekening) en de rest terugstorten
Administratiekosten in rekening brengenquote:
dit mag dus wel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:52 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Administratiekosten in rekening brengen
iddquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:57 schreef Ultralaser het volgende:
gewoon op een aparte spaarrekening zetten. En mochten ze contact opnemen ken je zeggen zal eens kijken als dat zo is en als dat het geval is zal ik het terug storten. 150 euro is nou niet echt een heel hoog bedrag als het op mijn rekening wordt bijgeschreven heb ik het vaak nog geen eens door.
Ik zou toch maar wel even contact opnemen, ipv rucksichtslos terug te storten. Bij grote instanties is het niet ongebruikelijk dat alles langs elkaar heen loopt, en je zit echt niet te wachten op dagvaardingen mbt onverschuldigde betalingen, terwijl je al lang betaald hebt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:49 schreef arneaux het volgende:
Luister nou, iemand gaat dat geld ergens missen, dat kán niet anders. Die belt zijn bank op, de bank kijkt naar welke rekening t gestort is en jij mag t weer terugstorten. Doe t nou maar gewoon meteen, die 150 euro die je nu op je rekening hebt staat is fictief geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |