quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:16 schreef nokwanda het volgende:sorry dat ik moet lachen
![]()
Maar je taal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is mijn beschaafde dinnetje nou?
Deze mongolide moeder haalt haar mongolide kind op acceptabele tijd binnen, checkt dan of alles bij huis staat, alle jassen aan de kapstok hangen etc.... en brengt haar mongolide kind dan lekker op tijd naar bed !quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:18 schreef SP het volgende:
je mongolide kind met tyfus heeft 'm in de vijver geparkeerd en houd angstvallig zijn waffel dicht.
'T is maar een optie....
Met wat oefening op taalgebruik zou je de ideale moeder zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
Deze mongolide moeder haalt haar mongolide kind op acceptabele tijd binnen, checkt dan of alles bij huis staat, alle jassen aan de kapstok hangen etc.... en brengt haar mongolide kind dan lekker op tijd naar bed !
Deze mongolide moeder is namelijk niet van plan straatmongolen te kweken die over 30 jaar skelters jat !!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:30 schreef SP het volgende:
[..]
Met wat oefening op taalgebruik zou je de ideale moeder zijn![]()
Ik ga idd ook de buurt grondig uitkammen en de leverancier even bellen om te vragen of hij nog het 1 of ander herkenbare iets eronder/ er in gevreesd heeft.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:31 schreef ActualFantasy het volgende:
Kom je toevellig uit de buurt van veenendaal/ede ?
Mijn collega is daar een week terug precies hetzelfde overkomen. Hij heeft hem alleen wel weer teruggevonden door idd door de wijk te lopen en hem in de tuin van iemand anders te vinden.
Overgespoten en al, alleen waren ze een nogal herkenbare sticker vergeten op de stoelen van de skelter.
Voortaan je kind ook maar leren om zn skelter in de berging te zetten danquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
Deze mongolide moeder haalt haar mongolide kind op acceptabele tijd binnen, checkt dan of alles bij huis staat, alle jassen aan de kapstok hangen etc.... en brengt haar mongolide kind dan lekker op tijd naar bed !
Deze mongolide moeder is namelijk niet van plan straatmongolen te kweken die over 30 jaar skelters jat !!
-10 voorspelbaar onorigineel en onzinnigquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:36 schreef M180 het volgende:
moet je maar niet in een pauperbuurt wonen he
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:36 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Voortaan je kind ook maar leren om zn skelter in de berging te zetten dan![]()
O wacht, hij heeft helemaal geen skelter meer
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:34 schreef 2Mini het volgende:
Mijn God Mirage... ga je mond spoelen.. ik wist helemaal niet dat jij et was, tot iemand mij daar attent op maakte..
anyway... sterf stuk ongeluk met je plakkende handjes!
vraag je gelijk wat overuren aanquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:39 schreef Oversight het volgende:
ik ga gewoon aangifte doen bij de politie...
die zullen m vast snel vinden...
* Oversight Telefoonnummer van skelterleverancier maar vast opzoekt...
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:16 schreef nokwanda het volgende:sorry dat ik moet lachen
![]()
Maar je taal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is mijn beschaafde dinnetje nou?
Dus even resumerend: Jullie laten een stinkend dure skelter onafgesloten buiten staan en vinden het gek dat ie uiteindelijk een keertje gejat wordt?quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:48 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dus even resumerend: Jullie laten een stinkend dure skelter onafgesloten buiten staan en vinden het gek dat ie uiteindelijk een keertje gejat wordt?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, of dat nou een TR waard was betwijfel ik...
Dat nuanceverschil zorgt er wel voor dat de verzekering je uitlachtquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:52 schreef Oversight het volgende:
[..]
Toevoegend dat "buiten" hier net buiten de schutting betreft, in onze autovrije straat...
"Binnen" zou twee meter verderop op de oprit zijn geweest,.....
Welkom in de wereld. Ach, uiteindelijk worden we allemaal rechtsquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:12 schreef Mirage het volgende:
nee, hij staat gewoon onder het keukenraam op eigen terrein natuurlijk.
Er is alleen nog geen poort met groot slot.
Verder is ons terrein gewoon omheind.
De skelter kan niet binnen staan, past gewoonweg niet.
Het is te zot voor woorden dat mensen spullen van je terrein of uberhaupt van een ander meenemen als er geen groot slot op zit.
klaar.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:40 schreef Oversight het volgende:
[..]
Leef je alsjeblieft uit !
Ze is boos, en niet op mij!!!
Die zijn hier niet zoveel dus dat lijkt mij sterk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef Scorp[AM] het volgende:
het was vast een marokkaan
Of zo'n smerige bijstandsmoeder die gewoon geen geld heeft voor kadootjesquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
Die zijn hier niet zoveel dus dat lijkt mij sterk.
Het was waarschijnlijk zo'n blanke knieperige teringhollander die zijn geld liever oppot dan een cadeautjes voor zijn kind te kopen.
Het zijn koopwoningen hier en 9 van de 10 bijstandsmoeders hebben geen koopwoning.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:39 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Of zo'n smerige bijstandsmoeder die gewoon geen geld heeft voor kadootjes![]()
En om jullie buurt heen staat een enorme muur met gewapende beveiliging bij de enige toegangspoort? Of zouden arme mensen juist daar jatten waar daadwerkelijk iets te halen valt?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het zijn koopwoningen hier en 9 van de 10 bijstandsmoeders hebben geen koopwoning.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:15 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En om jullie buurt heen staat een enorme muur met gewapende beveiliging bij de enige toegangspoort? Of zouden arme mensen juist daar jatten waar daadwerkelijk iets te halen valt?
Misschien is een kind er wel op weggereden, weet jij veel.. De jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat ik hier nog op in ga...
Een skelter.... formaatje " papa en mama kunnen er ook zonder kromme benen op rijden" ...
die neem je echt niet op je rug .
In een busje gooien ??autovrije straat en een " arm" mens zoals jij dat zegt heeft geen busjes.
Plus je moet dan een chauffeur hebben en iemand die de handel erin mikt... een tweedehandsskelter met 2 personen splitten...echt rendabel wordt het dan niet meer lijkt mij (even de brandstofkosten etc.. ook meegerkenden
)
Nee hoor, ik denk dat het een idioot figuur uit de buurt geweest moet zijn.
Zoals ik al zei is dat uitgesloten daar de skelter midden in de nacht verdwenen is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:51 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Misschien is een kind er wel op weggereden, weet jij veel.. De jeugd van tegenwoordig![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:57 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat nuanceverschil zorgt er wel voor dat de verzekering je uitlacht![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:48 schreef skippy22 het volgende:
Heb je al in het V&A subforum gekeken
Dit heet oplichten en is strafbaar.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:47 schreef Oversight het volgende:
[..]
Mijn verzekeraar weet straks niet beter of dattie in de schuur op slot stond!
Zojuist even een nieuw slot gekocht zodat ik twee sleutels kan inleveren.
![]()
Ik had OS al gezegd dat hij de boel niet moet stangen.quote:
Je licht de verzekering op. Hoe moet je het anders noemen? Bedonderen? Het ding stond toch niet in de schuur en het ding stond niet op slot.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
oewwww Deja-vu!
Geen oplichting, en derhalve ook niet om die reden strafbaar!
*schop !*quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
oewwww Deja-vu!
Geen oplichting, en derhalve ook niet om die reden strafbaar!
Dat denk ik ja, ik dacht dat je dat namelijk specifiek over dat TR bedoelde.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik had OS al gezegd dat hij de boel niet moet stangen.
Waarschijnlijk overheen gelezen ?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Je licht de verzekering op. Hoe moet je het anders noemen? Bedonderen? Het ding stond toch niet in de schuur en het ding stond niet op slot.
quote:Naast dat ik kots op mensen die dingen van kinderen stelen, kots ik ook op mensen die de verzekering bedonderen.
OS, moven of ik schop je nu nog van je stoel af.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:55 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ben slechts creatief met het vernoemen of weglaten van details.
[..]
Weleens bij de huisarts geweest met die klachten?
Mocht je willen. Kappen met dat dom gekloot.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:55 schreef Oversight het volgende:
Ik ben Os, unbanbaar en mag alles !
Ze is nu wel boos op jouquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:58 schreef Oversight het volgende:
-Edit: ik zou er maar niet op doorgaan als ik jou was. Je mag gerust reageren op andere users, maar zoals jij bezig bent verpest het het topic nogal.-
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze is nu wel boos op jou
Berg je maar
Echtelijke onminquote:
Achter de schermen lekken heeft weinig nut hèquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:03 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wil je niet lekken voor de schermen aub?
![]()
Nee, ik ben geen vrouw. En een niewe reactie typen is waarschijnlijk meer werk dan ff een profiel knopje aanklikkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:05 schreef Oversight het volgende:
[..]ben jij ook een vrouw?
te lui voor profiellijkenenzow.....
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:21 schreef Zuen het volgende:
Nog nooit een ouder gehoord met zo'n taalgebruik... Leert dat kind ook al zulke taal?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:21 schreef Zuen het volgende:
Nog nooit een ouder gehoord met zo'n taalgebruik... Leert dat kind ook al zulke taal?
Mooiquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
mijn zoon van drie kan al GOFTEDOMME zeggen!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:36 schreef Zuen het volgende:
Vandaar dat je allemaal van die kleine straatschooiertjes heb die al kunnen schelden en stelen, de ouders leren het gewoon.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:30 schreef postmortum het volgende:
goed voorbeeld voor je kids dat taalgebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |