De moren zaten dan ook in Spanje.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:14 schreef SuizzeJonnais het volgende:
In marokko heb je iig geen wortels
zie mijn edit..quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:15 schreef SuizzeJonnais het volgende:
[..]
Niet verplicht (whatever, denk je nou echt dat de gerechten bij de wet vastgelegd worden), maar het hoort wel zo.
De moren waren al honderden jaren weg voordat de aardappel in spanje kwamquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De moren zaten dan ook in Spanje.
Ja, zullen we weer verder gaan met marokkanen bashen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Conclusie: hutspot is van ons allemaal!
Can't we all get along?
Ok, dan zet ik m'n wapens zoals statitieken, ooggetuigenverslaggeving, artikelen, etc. alvast in stellling.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga zometeen naar college, dan kom ik straks weer terug en mogen jullie me bashen.
Wow, jij kan naar college. Dus zo moeilijk heb je het niet of wel huillie?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga zometeen naar college, dan kom ik straks weer terug en mogen jullie me bashen.
Het spaanse woord voor aardappel is papaquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:22 schreef Mutant01 het volgende:
Ow trouwens het spaanse woord batata (aardappel) is precies hetzelfde als in het berbers. En zo zijn er veel meer overeenkomsten in woorden.
Moren en Christenenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:16 schreef Mutant01 het volgende:
Noo een life & cooking topic!
Als ze maar van onze klompen afblijvenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Conclusie: hutspot is van ons allemaal!
Can't we all get along?
Dadelijk komt er een linkse rakker die roept dat onze klompen Antilliaans zijn. Mark my words.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als ze maar van onze klompen afblijven![]()
http://www.klompenmuseum.nl/boek.shtmlquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:24 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Dadelijk komt er een linkse rakker die roept dat onze klompen Antilliaans zijn. Mark my words.
Spanje>>> Morenquote:Wel geven Nederlandse, Duitse en Spaanse studies uitgebreide informatie over het vak van de klompenmaker, het gebruikte gereedschap, de sociale omstandigheden in deze branche, etc.
Afgezien van de Spaanse studie, besteden deze boeken echter weinig aandacht aan de klompen zelf, die in elk Europees land in vorm verschillen,en in ieder dorp en zelfs daar per klompenmaker anders zijn versierd.
Ik had het niet over hash klompenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:26 schreef kLowJow het volgende:
Klompen zijn Antilliaans.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.klompenmuseum.nl/boek.shtml
[..]
Spanje>>> Moren
En nu?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef yvonne het volgende:
Waar komen al die exemplaren vandaan?
Klompenmuseum Gebr. Wietzes heeft klompen uit:
Noorwegen, Zweden, Finland. Denemarken, Litouwen, Duitsland, Nederland, België, Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië, Zwitserland, Oostenrijk, USA, Polen, Filippijnen, Turkije, Thailand, India, Ethiopië, Griekenland, Oeganda, Japan, Brazilië, Afghanistan, Indonesië, Israël, Singapore, China, Chili, Roemenie, Aruba, Rusland, Libanon, Voormalige DDR, Azoren, Syrië, Australië, Portugal, Zuid Korea, Marokko,
Dat hebben ze gekopieërd, hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef yvonne het volgende:
Waar komen al die exemplaren vandaan?
Klompenmuseum Gebr. Wietzes heeft klompen uit:
Noorwegen, Zweden, Finland. Denemarken, Litouwen, Duitsland, Nederland, België, Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië, Zwitserland, Oostenrijk, USA, Polen, Filippijnen, Turkije, Thailand, India, Ethiopië, Griekenland, Oeganda, Japan, Brazilië, Afghanistan, Indonesië, Israël, Singapore, China, Chili, Roemenie, Aruba, Rusland, Libanon, Voormalige DDR, Azoren, Syrië, Australië, Portugal, Zuid Korea, Marokko,
Nu moest ik heel hard lachenquote:
Jij laat je zeker samen met je dochter geregeld uitwonen door de plaatselijke shoarma-vreter/verkoper?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Juist!
Marokkanen zijn knap, werken hard (), studeren, zijn leuke gesprekspartners, lachen je uit als je iemand Ggggggggggggggggeb noemt, en zoeke leuke filmpjes en liedjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |