Door je nick heb ik zin gekregen in koekjes.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De meesten hebben inderdaad wat weg van hun ouders
Wat goed van jou dat je weet hoe alle Fransen hierover denken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zijn de Fransen niet echt met je eens.
Nieuws gevolgd? Het was een peiling onder de Fransen zelf hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:52 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Wat goed van jou dat je weet hoe alle Fransen hierover denken.
Nee.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heey dit is een multi culti land ja!
Dus jij moet je maar gewoon even aanpassen!
Denken fransen dan? Ik dacht dat dat puur instinctieve wezens zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:52 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Wat goed van jou dat je weet hoe alle Fransen hierover denken.
Jawel pech voor jou!quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:51 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Ja, maar voor taliban praktijken moet je hier niet zijn.
of maghreb.nlquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:53 schreef MrX1982 het volgende:
Echte Marokkanen zitten op maroc.nl.
Echte Marokkanen wonen in Marokko en gaan niet geforceerd Marrokaantje spelen terwijl ze er niet eens geboren zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:53 schreef MrX1982 het volgende:
Dat is wel een mooie fiets.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:54 schreef _van_puffelen het volgende:
Even testen of de TS een echte is.
[afbeelding]
En nu maar afwachten hoe lang mijn fiets hier nog staat
Ik als Nederlander ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:53 schreef MrX1982 het volgende:
Sorryquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Door je nick heb ik zin gekregen in koekjes.![]()
Wat hebben junks hiermee te makenquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:54 schreef _van_puffelen het volgende:
Even testen of de TS een echte is.
[afbeelding]
En nu maar afwachten hoe lang mijn fiets hier nog staat
Nooit een echte Marokkaan, nooit een echte Nederlander. Het leven is hard als 3e generatie allochtoon.quote:
2e generatie. De 3e generatie duurt nog wel even een jaartje of 8quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:57 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Nooit een echte Marokkaan, nooit een echte Nederlander. Het leven is hard als 3e generatie allochtoon.![]()
En die begint niet bij m'n dochterquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
2e generatie. De 3e generatie duurt nog wel even een jaartje of 8
Mooi verhaal! Iemand die weet hoe het originele gerecht heet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leiden, ontzet, spanjaarden, eten, peen en ui, hadden de spanjaarden van de Moren overgenomen,
oh, en ik heb op kamers gewoond met marokkanen en die kookten het en vertelden het en ik was verbijsterd!
Nu niet meer
Weljaquote:
Dat dan weer welquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
Halfbloedjes zijn mooie kindjes hoor!
De sint woont gewoon in De Meije hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En onze tulpen komen uit Turkije en de Sint ook
Jij met de dochter van Yvonne zou geen halfbloedje opleveren hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
pssssssssst:quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:04 schreef sizzler het volgende:
[..]
De sint woont gewoon in De Meije hoor.![]()
Omdat ik blank ben? Racist.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:04 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Jij met de dochter van Yvonne zou geen halfbloedje opleveren hoor.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
[inkopmodus]Marokkanen zijn nóóit alleen[/inkopmodus]quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
Ja hallo zijn die er ook?Of ben ik alleen?
Voor de een een smiley, voor de ander een droom verknallen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sizzler zal nu nachtenlang niet kunnen slapen. Wat doe je!
En jij bent de linker?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:11 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Zwarte piet wel
Die rechter is de TS
[afbeelding]
ik mocht willen dat ik zo knap was!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:11 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Zwarte piet wel
Die rechter is de TS
[afbeelding]
Dat de ingredienten Europeaans zijn, maakt een gerecht nog niet Europeaansquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:12 schreef Steinberger het volgende:
Als hutspot al Marokkaans is, wat ik nergens kan vinden, hebben ze het te danken aan de Europeanen. Zij hebben immers de aardappelen uit Zuid-Amerika gehaald.
Vraagje: hadden de indianen dan wortels en uien?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:12 schreef Steinberger het volgende:
Als hutspot al Marokkaans is, wat ik nergens kan vinden, hebben ze het te danken aan de Europeanen. Zij hebben immers de aardappelen uit Zuid-Amerika gehaald.
Sinds wanneer zijn uien en wortels verplicht voor "hutspot"?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vraagje: hadden de indianen dan wortels en uien?
Oja het aarappelplantje groeie toen nergens anders, hoe kon ik dat vergeten....quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:12 schreef Steinberger het volgende:
Niet verplicht (whatever, denk je nou echt dat de gerechten bij de wet vastgelegd worden), maar het hoort wel zo.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn uien en wortels verplicht voor "hutspot"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |