Lekker genuanceerd ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De halve selectie wegpesten, raar wisselbeleid, voetbal dat om te kotsen was, Van Gaal wegpesten, Blind met ongemotiveerde spelers opzadelen.
Maar de prijzen waren leuk ja.
Ja, maar het is wel vermakelijk dus vind het niet zo erg.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar vind je het nog steeds gejank van de Ajacieden?
Ja geweldig. Ik heb me kapot zitten ergeren op de tribune.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lekker genuanceerd ook.![]()
Koeman heeft het qua resultaat prima gedaan bij Ajax. Er wordt bij Ajax alleen altijd meer verwacht, en als je dan als onervaren trainer in zo'n slangenkuil komt te werken (wat het destijds zeker was), krijg je het altijd moeilijk.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
De man kan niet met persoonlijkheden arrogante teringlijertjes omgaan.
En die wedstrijd mag hij sowieso spelen omdat dat geen officiële wedstrijd is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:38 schreef JustJunior het volgende:We hebben misschien weer een international
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=85087/sc=020752
Kut VIquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:38 schreef JustJunior het volgende:We hebben misschien weer een international
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=85087/sc=020752
Willem was er gisteren nogal zeker van de beide voor Nederland zullen kiezen indien ze een uitnodiging ontvangen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:42 schreef cultheld het volgende:
Klopt, maar hij zal uiteindelijk wel voor Marokko kiezen.
Maar Ibi heeft dan ook wel iets meer potentieel dan die knakker van een Yildrimquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:12 schreef maril het volgende:
Ja, maar hij zal niet dezelfde fout maken als die speler van heerenveen,
Dat is geen garantie natuurlijk. Wat weet Willem van ze? Ik geloof Marokkanen die met Afellay en Aissati omgaan eerder, eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Willem was er gisteren nogal zeker van de beide voor Nederland zullen kiezen indien ze een uitnodiging ontvangen.
Kijken waar de winstpremies het hoogst zijn. Prijzen winnen lukt met beide landen niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vraag me af wat ik zou doen in zo'n situatie. Ik zou toch heel sterk een soort van plichtsgevoel hebben voor het land waar mijn roots liggen, zelfs al zou ik mijn hele leven al in Nederland gewoond hebben.
Zoals een Marokkaanse klasgenoot van me zei:"Ik zou niet eens voor Nederland willen spelen. Je moet als Marokkaan twee keer zo goed zijn als een ander, voordat je wordt geselecteerd en Nederland is hypocriet, want als je een sterspeler in het Nederlands elftal bent, dan hoor je er bij en als een Marokkaan een diefstal begaat, dan is het een Marokkaan". Of wat hij zegt nou terecht is of niet, dat doet er niet toe, maar ik heb het idee dat veel Marokkanen er zo over denken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vraag me af wat ik zou doen in zo'n situatie. Ik zou toch heel sterk een soort van plichtsgevoel hebben voor het land waar mijn roots liggen, zelfs al zou ik mijn hele leven al in Nederland gewoond hebben.
Als Nederland niet goed genoeg is voor zulke gasten, rot dan lekker op naar Marokko.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zoals een Marokkaanse klasgenoot van me zei:"Ik zou niet eens voor Nederland willen spelen. Je moet als Marokkaan twee keer zo goed zijn als een ander, voordat je wordt geselecteerd en Nederland is hypocriet, want als je een sterspeler in het Nederlands elftal bent, dan hoor je er bij en als een Marokkaan een diefstal begaat, dan is het een Marokkaan". Of wat hij zegt nou terecht is of niet, dat doet er niet toe, maar ik heb het idee dat veel Marokkanen er zo over denken.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:18 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Als Nederland niet goed genoeg is voor zulke gasten, rot dan lekker op naar Marokko.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |