Hé, er staan nu ineens veel meer X'jes. Hoe ken dat nou!quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:04 schreef Mark_V het volgende:
alllerallerlaatste hint, anders geef ik het punt aan erkel
entrXXXXXXXX
Het woord is in het nederlands en engels hetzelfde
dat de moleculen harder door elkaar heen bewegen is geen "chaos" maar juist "energie". Deze energie kan je bijvoorbeeld gebruiken om een auto aan te drijven....quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:10 schreef Soempie het volgende:
dat de moleculen sneller bewegen en door elkaar.. ? hoe hoger de warmte hoe groter dan die chaos van moleculen
ah ok, ik dacht omdat dat dan chaotisch was. Als ze in een rooster zitten leek het me ordelijk en dan het tegenovergestelde daarvan: chaos bij bewegingquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:11 schreef Mark_V het volgende:
[..]
dat de moleculen harder door elkaar heen bewegen is geen "chaos" maar juist "energie". Deze energie kan je bijvoorbeeld gebruiken om een auto aan te drijven....
Als je precies gelijk met iemand anders iets zegt dan zou er volgens het gezegde op dat moment een joods kindje geboren zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Kent u die uitdrukking?"
Nee, leg eens uit.
Zéér plaatselijk, vermoed ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:15 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Als je precies gelijk met iemand anders iets zegt dan zou er volgens het gezegde op dat moment een joods kindje geboren zijn.
Waarschijnlijk plaatselijk.![]()
Wij zeiden dan altijd citroen en dan mocht je diegene een tik gevenquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:15 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Als je precies gelijk met iemand anders iets zegt dan zou er volgens het gezegde op dat moment een joods kindje geboren zijn.
Waarschijnlijk plaatselijk.![]()
Ook gezellig.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Wij zeiden dan altijd citroen en dan mocht je diegene een tik geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |