quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:41 schreef Mark_V het volgende:
Ik zal maar meteen zeggen: de nulde hoofdwet zegt dat als A en B met elkaar in equilibrium zijn, en B is in equilibrium met C, dan is A dat ook (erg logisch, maar wel nodig voor een aantal bewijzen)
Geen idee heb geen scheikunde gehadquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:36 schreef Mark_V het volgende:
Hoe luidt de tweede hoofdwet van de thermodynamica?
Ik ben redelijk mild qua uitleg, klokken horen luiden is genoeg
ben streng hoorquote:
Dit is trouwens wel een van de implicaties van de tweede hoofdwet, maar ook van de eerstequote:Op maandag 30 oktober 2006 12:44 schreef Soempie het volgende:
gaat het over het bereiken van evenwicht? evenwichtstoestand bij een reactie?
Volgens Snow komt deze vraag dus overeen met: "Noem een boek van shakespeare"quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:53 schreef Yurithemaster het volgende:
En dan zit ie zelf te zeuren over literatuur vragen![]()
minimale energie is goed!quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:55 schreef erkel het volgende:
minimale energie en maximale opbrengst?
Schreef Shakespeare ook boeken dan? Ik dacht toneelstukken en gedichten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:54 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Volgens Snow komt deze vraag dus overeen met: "Noem een boek van shakespeare"
Nee want die weet ik welquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:54 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Volgens Snow komt deze vraag dus overeen met: "Noem een boek van shakespeare"
dat meen je nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:55 schreef erkel het volgende:
minimale energie en maximale opbrengst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |