quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, denk het.Maar ik zat nog te twijfelen of ik op die andere Soempie af moest stappen. Gelukkig maar dan, dat ik dat niet heb gedaan
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEKSCHOT!
Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes
determinatiequote:
Zeg Neleos, held op sokken, heb jij wel eens een vriendinnetje gehad?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, denk het.Maar ik zat nog te twijfelen of ik op die andere Soempie af moest stappen. Gelukkig maar dan, dat ik dat niet heb gedaan
![]()
kan jen iet wat meer kenmerken geven.... zo indentificeer ik 20% van de wereldbevolking als een soempiequote:Op maandag 30 oktober 2006 11:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
determinatie![]()
meisje? ja--> bril? ja ---> [.............] --> potentiele Soempie![]()
Jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
determinatie![]()
meisje? ja--> bril? ja ---> [.............] --> potentiele Soempie![]()
Jawel. Maar een meisje dat nergens vanaf weet, vragen of ze Soempie is, staat wel een beetje raar. Vind je nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Zeg Neleos, held op sokken, heb jij wel eens een vriendinnetje gehad?![]()
Mwah, gewoon op een meisje afstappen voor en praatje, en dan langzaam vragen wat ze studeert, waar ze woont, of ze net een nieuwe kamer heeft, of ze internet heeft etc, dan weet je het zoquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jawel. Maar een meisje dat nergens vanaf weet, vragen of ze Soempie is, staat wel een beetje raar. Vind je niet![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:44 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mwah, gewoon op een meisje afstappen voor en praatje, en dan langzaam vragen wat ze studeert, waar ze woont, of ze net een nieuwe kamer heeft, of ze internet heeft etc, dan weet je het zo![]()
Is het soempie niet, heb je in ieder geval nog kans dat je wat scoort die avond![]()
Het is handiger als je iets van een normale naam weet ja.. maar aan de andere kant, als ze op Soempie lijkt zal het een leuk meisje zijn..quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jawel. Maar een meisje dat nergens vanaf weet, vragen of ze Soempie is, staat wel een beetje raar. Vind je niet![]()
ik denk dat iedereen dan omkijktquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:44 schreef Mark_V het volgende:
Of heel hard SOEMPIEE!!!! roepen.... en kijken of ze omkijkt
Rent voor een teiltjequote:Op maandag 30 oktober 2006 11:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Het is handiger als je iets van een normale naam weet ja.. maar aan de andere kant, als ze op Soempie lijkt zal het een leuk meisje zijn..[/slijm]
quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Het is handiger als je iets van een normale naam weet ja.. maar aan de andere kant, als ze op Soempie lijkt zal het een leuk meisje zijn..[/slijm]
sorriequote:Op maandag 30 oktober 2006 11:49 schreef Lienekien het volgende:
Doen we nog een vraag?
Ik denk dat we blijven slowchattenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:49 schreef Lienekien het volgende:
Doen we nog een vraag?
Nee, stel je voor dat er weer eens een leuke vraag wordt gesteld.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:50 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik denk dat we blijven slowchatten![]()
Is Roofingburner er nog? Anders mag jij wel een vraag stellen hoor lienekien (if geen literatuur)
Upd: roof is nog gewoon actief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |