met twee jongens.quote:
Hahaquote:
ok iemand anders. Pfewquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
HahaDan was jij het dus toch. Je zat een beetje in de hoek, samen met een andere jongen toch?
Ik zat daar ongeveer 4 meter van af, aan een tafel met nog een paar jongens.
Nee, toch niet dan. De Soempie die ik bedoel zat in een andere hoek. Niet bij de WC's.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
geen idee wie jij dan was.![]()
Zat in de hoek ja. Bij de toiletten in de buurt![]()
bizar!
Ik ben herkend door een Fok!ker![]()
![]()
![]()
ik heb een dubbelgangsterquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, toch niet dan. De Soempie die ik bedoel zat in een andere hoek. Niet bij de WC's.
Neleos +1quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:31 schreef Neleos het volgende:
Gorbatsjov
Lenin
Stalin
Chroetsjov
Breznjev
Chernenko
+ Jeltsinquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:31 schreef ChopperMick het volgende:
Breznjev, Chroetsjov, Stalin, Gorbatsjov, Lenin
ehm vanaf een uur of 7 tot ?? Weet niet precies hoe laat we weg zijn gegaan. Denk 11 uur, zoiets. Dan ben ik je net misgelopen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
Denk het.Maar hoe laat was jij daar dan zaterdag. Ik vanaf 11 uur tot ongeveer 1 uur.
Ja, denk het.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
ehm vanaf een uur of 7 tot ?? Weet niet precies hoe laat we weg zijn gegaan. Denk 11 uur, zoiets. Dan ben ik je net misgelopen.![]()
Hoe herken je een soempie?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, denk het.Maar ik zat nog te twijfelen of ik op die andere Soempie af moest stappen. Gelukkig maar dan, dat ik dat niet heb gedaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |