Paard boven paard he.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Woei ik had er net :51525
Streams nog steeds zwart
Dat interesseert me allemaal nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:18 schreef berney het volgende:
Er is zoveel sencuur daar, in het topic vraag het micheline (die in geen velden of wegen meer te bekennen is)
Vraag ik of ze al naar de dieëtiste geweest is. Tot drie keer toe is die vraag verwijdert zonder overleg. belachelijk. nu heb ik die vraag wéér gesteld met uileg dat ze had gezegd in de streams dat ze er heen zou gaan. tot nu toe blijft die vraag nog staan.![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:18 schreef berney het volgende:
[..]
Er is zoveel sencuur daar, in het topic vraag het micheline (die in geen velden of wegen meer te bekennen is)
Vraag ik of ze al naar de dieëtiste geweest is. Tot drie keer toe is die vraag verwijdert zonder overleg. belachelijk. nu heb ik die vraag wéér gesteld met uileg dat ze had gezegd in de streams dat ze er heen zou gaan. tot nu toe blijft die vraag nog staan.![]()
Heb zo'n zin in vanavond.![]()
Dat bedoel ik maar te zeggen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Bij "ons" bleven de kritische Tanjavragen vorig jaar gewoon staan.
Ik volg de slowchats ook met Egbert. Troostrijke gedachte dat er mensen zijn die nog beroerder nederlands schrijven dan ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat interesseert me allemaal niet
In volg daar alleen de ST en de STV.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:13 schreef arneaux het volgende:
10.000ste post pour moi.
Ze zijn er nu toch niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:33 schreef Bluezz het volgende:
We zijn wel erg offtopic bezig door mijn vraag he, sorry daarvoor mods
Ik heb precies hetzelfde bij hem!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:49 schreef gerxan het volgende:
met 1001 nacht was ik ook de streams 3 dagen kwijt...
nu weer, denk dat ze de muziekinstallatie verkeerd geplugd hebben..
stelletje amateurs, vrees dat dit tot morgen gaat duren...
open maar n topic: zwaai hummie uit..
en ff over gisternacht, degene die echt denken dat tijn gaat winnen hebben n plaat voor zn kop..
wat n irritant (camera)geil manneke..
mo bijna aangerand... kreeg hij de melding tijn zender wisselen..
was bij eggie toch anders
hoop dat die werelverbeteraar.. moraalridder met zijn centenbakkie snel verdwijnt...
was de eerste weken mijn favoriet... kots van die kerel..
zo.............. dat lucht op!!!
het is een walgelijk mannetjequote:Op maandag 30 oktober 2006 15:49 schreef gerxan het volgende:
met 1001 nacht was ik ook de streams 3 dagen kwijt...
nu weer, denk dat ze de muziekinstallatie verkeerd geplugd hebben..
stelletje amateurs, vrees dat dit tot morgen gaat duren...
open maar n topic: zwaai hummie uit..
en ff over gisternacht, degene die echt denken dat tijn gaat winnen hebben n plaat voor zn kop..
wat n irritant (camera)geil manneke..
mo bijna aangerand... kreeg hij de melding tijn zender wisselen..
was bij eggie toch anders
hoop dat die werelverbeteraar.. moraalridder met zijn centenbakkie snel verdwijnt...
was de eerste weken mijn favoriet... kots van die kerel..
zo.............. dat lucht op!!!
Weet iemand waar die 22.500 euro op gebasseerd is? En waarom een van beide dat krijgt?quote:14:59Zware dilemma’s versus koetjes en kalfjes
Terwijl in de Badkamer hoogstaande complotten worden gesmeden, gaat het in de Keuken over koetjes en kalfjes. De serieuze ondertoon is hier niet aanwezig, er wordt genoeg gelachen. Deze Bewoners hebben natuurlijk niets te vrezen vanavond. Voor Semih moet het helemaal een lekker gevoel zijn, na vier weken genomineerd te zijn. Of heeft Big Brother en verrassing in petto en krijgt de avond toch een onverwachte wending?
quote:15:18Druk programma voor Marcia en Marlies
Marcia en Marlies zijn nog niet het bad uit of er wordt weer wat verwacht van de twee. "Marcia en Marlies, koffers pakken", roept Jeroen. De twee snellen naar de Slaapkamers om hun spullen bij lkeaar te rapen. Marcia was al een eindje op weg. En natuurlijk moet ook het geld worden geteld. Twee dingen staan bijna vast: één van beide gaat eruit, één van beide is vanavond 22.500 euro rijker.
Dat was ¤ 15.000quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:11 schreef Bartoli het volgende:
moet dat niet 25.000 euro zijn? Marcia had die toch gewonnen door de hotline op te nemen
Marcia heeft 15.000 euro gewonnen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:11 schreef Bartoli het volgende:
moet dat niet 25.000 euro zijn? Marcia had die toch gewonnen door de hotline op te nemen
Ze gaan er waarschijnlijk van uit dat de een het geld van de ander krijgt, alhoewel, ik me nu meteen zit af te vragen hoeveel geld Marlies nog heeft nin haar kluis.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nieuws van Talpa![]()
Vanavond gaat misschien de rode telefoon!
[..]
Weet iemand waar die 22.500 euro op gebasseerd is? En waarom een van beide dat krijgt?
[..]
Alles toch nog ? Dus 30.000quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:13 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Ze gaan er waarschijnlijk van uit dat de een het geld van de ander krijgt, alhoewel, ik me nu meteen zit af te vragen hoeveel geld Marlies nog heeft nin haar kluis.
nou wat je zegt ik zit ook de hele dag thuis en vindt het wel gezellig met de streams aan wordt nog wat als BB afgelopen is dan ga ik het ook erg missen hoor is zoooooo stil hier dan hahaquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:06 schreef Inq. het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat het niet mogelijk is om in een halve dag zo'n storing te verhelpen.
BB heeft kennelijk geen prioriteit meer bij Talpa en de streamers al helemáál niet.
Ernstiger is het trouwens om te merken dat ik die stomme streams nog mis ook. Ik woon alleen en werk ook thuis, waardoor het soort van 'gezelschap' op de achtergrond wordt.
Jaja, hoe sneu..I know!
Marcia heeft 30.000 plus 15.000 van Eggie dus als zij eruit gaat krijgt Marlies 45.000 : 2 = 22.500quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nieuws van Talpa![]()
Vanavond gaat misschien de rode telefoon!
[..]
Weet iemand waar die 22.500 euro op gebasseerd is? En waarom een van beide dat krijgt?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |