en zelfs dat stilstaande beeld buffert enormquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:48 schreef Verida het volgende:
ja, ik heb ook weer beeld, 1 stream en weer die rotgang
ook die zijn zwart bij mijquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:49 schreef Ebinas het volgende:
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlow
Deze werken nu net weer bij mij.
Vraag: Hoe laat kukeld die haan door de weeks (ziek thuis, dus vandaar dat ik het niet weet , normaal op werk)
da's dan ook weer waarquote:Nou ja, een pleister op de wonde is dat ze toch wel tot een uur of 12 in bed liggen te stinken
Dat hebben ze dan vanmorgen bij elkaar verzonnen, het heeft er tot nu toe niet op gestaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:36 schreef Suikeroom het volgende:
whaha kijk wat ze er van gemaakt hebben op de talpa site![]()
Net nadat het feestje afgelopen is, ontstaat er een stroomstoring in het Huis.
De betekent steeds opnieuw zenders checken en een andere slaapplaats kiezen. Dat is vervelend als je net je bed op wil zoeken. Even is er het idee om met zijn allen in de Zitkamer te slapen. Maar uiteindelijk werkt alles in het Huis weer naar behoren en zoekt iedereen het eigen eigen bed op. En zo breekt een nieuwe nacht aan in het Huis...
Ze leggen de nadruk wel heel erg op het feit dat ze hun "eigen" bed opzochten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:36 schreef Suikeroom het volgende:
whaha kijk wat ze er van gemaakt hebben op de talpa site![]()
Net nadat het feestje afgelopen is, ontstaat er een stroomstoring in het Huis.
De betekent steeds opnieuw zenders checken en een andere slaapplaats kiezen. Dat is vervelend als je net je bed op wil zoeken. Even is er het idee om met zijn allen in de Zitkamer te slapen. Maar uiteindelijk werkt alles in het Huis weer naar behoren en zoekt iedereen het eigen eigen bed op. En zo breekt een nieuwe nacht aan in het Huis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |