abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:02:13 #31
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_44452281
We moeten hier verder overleggen / brainstormen! Help!

[SPOED] (tijdelijke) woning in Limburg gezocht!!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_44452878
Welke eikel sluit dat topic nou
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:30:33 #33
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44453110
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:22 schreef tonks het volgende:
Welke eikel sluit dat topic nou
Doe nou gewoon niet meteen zo onaardig zeg
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44767177
Na relatiebreuk ben ik ook op zoek naar een woonruimte in Amsterdam.

Weet iemand nog ergens een leuke kamer of klein studiotje te huur?
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_44767625
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:27 schreef cultheld het volgende:
Ik zoek nog een kamer in Arnhem
Vanaf wanneer en hoe lang ?
Reich mir den Stengel, du Bengel !
Liebling, ich habe die Kinder gefickt !
Ich werde immer wissen wer dich letzten Sommer gefickt hat !
www.catsthatlooklikehitler.com
pi_44891029
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef Spekkiemonster het volgende:
oosterhout kan ook ....
weet je wat te huur daar?
hehe misschien logeer een adres
  zondag 31 december 2006 @ 15:49:09 #37
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_44893119
eindhoven iemand?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_44893485
Ik zoek ook een kamer in Amsterdam Max. 350 euro
pi_44897841
vanaf juni op zoek naar een woonruimte in maastricht voor 2 personen
pi_44904616
Ik zoek nog tijdelijke woonruimte in de omgeving van Delft; niet voor mezelf overigens. (Relatiebreuk van een goede vriend)
pi_44913836
Same here..Delft. 2e jaars civiel, zoek een relaxt huis/kamer..max 2-3 personen. Liefst medebewoners die 20+ zijn..

Een huis huren zou t relaxt zijn, maar das nog vrij moeilijk in delft
pi_44919423
quote:
Op woensdag 27 december 2006 14:42 schreef VandenBerg het volgende:

[..]

Vanaf wanneer en hoe lang ?
Ik heb reeds een kamer met 3 huisgenotes .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:51:54 #43
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_44978875
tvp...
*Think outside the box*
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:31:24 #44
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_45218154
Woei, na 4,5 jaar ingeschreven te hebben gestaan, eindelijk een huurwoning gevonden in mn eigen Rotterdam en ook nog eens in mn eigen wijkje!

Is een 4 kamer woning, die helaas 2,44 boven de huurtoeslagengrens ligt qua huur. Wil er samen met mn broer intrekken, maar er moeten voor blijvende huurtoeslag tenminste 3 mensen wonen het eerste half jaar anders is de woning niet' passend' .

Dus, een derde persoon gezocht die tijdelijk een kamer wil huren voor niet al te veel geld, zodat we na dat half jaar wel blijvend huursubsidie hebben!

Het betreft een woning gelegen aan de Kramerstraat in Rotterdam Alexanderpolder. Keuken wordt vernieuwd, douche ook, hele woning wordt eerst opgeknapt door woningbouw. Groot berghok aanwezig onder de woning.

Naar de Erasmus:
-15 minuten fietsen
-4 haltes met de metro (waar je een minuut heen moet lopen)
-metrostation Oosterflank - 1 minuut lopen.

NS station Alexander is 3 minuten fietsen (tenzij stoplicht op rood staat )

Voorwaarden van ons:
-lief
-eerlijk
-lekker
-grote borsten
-je moet kunnen koken
-enz.

Eigenlijk is het belangrijkste dat je gewoon betrouwbaar bent en geen negermuziek keihard in je kamertje gaat draaien en de boel gewoon netjes laat.

[ Bericht 14% gewijzigd door Nachtdier op 10-01-2007 17:36:57 ]
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:32:58 #45
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_45218199
quote:
Op maandag 1 januari 2007 14:46 schreef Reinnn85 het volgende:
Same here..Delft. 2e jaars civiel, zoek een relaxt huis/kamer..max 2-3 personen. Liefst medebewoners die 20+ zijn..

Een huis huren zou t relaxt zijn, maar das nog vrij moeilijk in delft
2 jaar inschrijving. Paar dagen geleden nog huisje afgewezen op het allerlaatste moment. Moest enkel contract nog tekenen. Maar ja, blijf dan ook in mn eigen stadje!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

pi_45218414
Iemand die wat weet in de buurt Denhaag HS?
Lambo of Rekt
pi_45235920
Mijn zus heeft een kamer te huur in Zwolle
quote:
Ik heb een huisje in Assendorp. Ik zoek nu een huisgenootje zodat ik mijn
maandlasten beter kan financeren. Je mag gebruik maken van het hele huis
en ik verwacht een samenwerking van 50/50 in het schoonhouden van het
huis.
Ze heeft het liefst een vrouw!

PS4 online: micro_nl
pi_45283194
Hier ook maar een oproepje, zoek woonruimte in utrecht (mag ook tijdelijk)!

Per direct, voor minimaal 6 mnd. voor max ¤350 p/m.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:20:31 #52
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_45286962
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 00:52 schreef guitarist.nl het volgende:
Mijn zus heeft een kamer te huur in Zwolle
[..]

Ze heeft het liefst een vrouw!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan dat eventueel ook tijdelijk? Ik ben nogal wanhopig op zoek naar een tijdelijke kamer van 1 februari t/m 31 juli, ik ga stage lopen bij de Librije, dus ze heeft erg weinig last van me

Ben overigens wel een jongen
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_45326664
Ik zoek met spoed een kamer in Delft. Moet wegens omstandigheden binnenkort mijn huidige kamer verlaten.

Ben 22 jaar, studeer aan de TU, rook niet en gezellig enzo. .

Emailadres staat in m'n profiel. .

[ Bericht 20% gewijzigd door m-kay op 13-01-2007 21:49:25 ]
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  maandag 15 januari 2007 @ 16:59:11 #54
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_45377082
Ben nogal wanhopig op zoek naar een tijdelijke kamer in zwolle! Prijs: iig niet boven de 400/450 euro, periode van 1 feb. tot en met 31 juli! Als iemand iets weet, laat het me alsjeblieft weten! Heb nog maar 2 weken!
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_45377682
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:59 schreef Euc- het volgende:
Ben nogal wanhopig op zoek naar een tijdelijke kamer in zwolle! Prijs: iig niet boven de 400/450 euro, periode van 1 feb. tot en met 31 juli! Als iemand iets weet, laat het me alsjeblieft weten! Heb nog maar 2 weken!
Ik heb er eventueel wel een voor je van 4 maart tot 22 juli. PM me maar als je meer info wilt.
  maandag 15 januari 2007 @ 17:22:06 #56
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_45377851
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:17 schreef bruine_beer het volgende:

[..]

Ik heb er eventueel wel een voor je van 4 maart tot 22 juli. PM me maar als je meer info wilt.
Heel erg bedankt, maar een maand later en een week korter gaat helaas niet werken. Ik ben best bereid om een kamer langer te huren dan ik hem eigenlijk nodig heb, maar korter gaat het gewoon niet worden. Mocht je iets anders weten hoor ik het graag van je!

Ik heb trouwens niet veel voorwaarden waaraan de kamer moet voldoen, de enige is eigenlijk dat ik me kan inschrijven bij de gemeente.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_45387415
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 15:03 schreef Omkron het volgende:
Ik zoek nog steeds een kamer in Leiden. ?max.250'
Moet je proberen op de verlengde wassenaarseweg..

Gaan nog regelmatig mensen weg en bij
10 m2 voor 213 inclusief (zonder tv/internet, maar dat regel je gewoon;) )

Overigens ben ik op zoek naar woonruimte voor 2 personen hier in leiden.
Max 650 inclusief
  donderdag 18 januari 2007 @ 00:48:38 #58
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_45459188
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:31 schreef Nachtdier het volgende:
Woei, na 4,5 jaar ingeschreven te hebben gestaan, eindelijk een huurwoning gevonden in mn eigen Rotterdam en ook nog eens in mn eigen wijkje!

Is een 4 kamer woning, die helaas 2,44 boven de huurtoeslagengrens ligt qua huur. Wil er samen met mn broer intrekken, maar er moeten voor blijvende huurtoeslag tenminste 3 mensen wonen het eerste half jaar anders is de woning niet' passend' .

Dus, een derde persoon gezocht die tijdelijk een kamer wil huren voor niet al te veel geld, zodat we na dat half jaar wel blijvend huursubsidie hebben!

Het betreft een woning gelegen aan de Kramerstraat in Rotterdam Alexanderpolder. Keuken wordt vernieuwd, douche ook, hele woning wordt eerst opgeknapt door woningbouw. Groot berghok aanwezig onder de woning.

Naar de Erasmus:
-15 minuten fietsen
-4 haltes met de metro (waar je een minuut heen moet lopen)
-metrostation Oosterflank - 1 minuut lopen.

NS station Alexander is 3 minuten fietsen (tenzij stoplicht op rood staat )

Voorwaarden van ons:
-lief
-eerlijk
-lekker
-grote borsten
-je moet kunnen koken
-enz.

Eigenlijk is het belangrijkste dat je gewoon betrouwbaar bent en geen negermuziek keihard in je kamertje gaat draaien en de boel gewoon netjes laat.
Rotterdam is niet doorgegaan.

Maar als er nog leuke studentes zijn die in Delft een kamer zoeken...daar hebben we nu een tussenwoning aangeboden gekregen met nog wel 1-2 kamers over op net iets meer dan een kilometer van de TU-Delft.

pi_45464543
Kamer gezocht in NIJMEGEN! Op dit moment woon ik in een veredelde bezemkast en het wordt nu toch echt eens tijd voor iets ruimers! Wat ik zoek:
* minimaal 15m2
* maximaal 300 euro, incl. G/W/L
* nabij centrum / Nijmegen Oost
* voor onbepaalde tijd

Ik (19) ben tweedejaars studente aan de Universiteit van Nijmegen. Ik ben sociaal, rook niet en hou van gezelligheid. Weet jij je perfecte kamer voor mij? Laat het me dan weten! (zie profiel voor emailadres) Uiteraard zal ik dan een uitgebreidere mail sturen met wat info over mijzelf
pi_45464879
(Binnenkort) te huur aangeboden:

Een 3-kamer appartement in Arnhem-Noord

Voordat ik de woning ga beschrijven eerst het volgende:

Wij (vriendin en ik) zijn op het moment nog op zoek naar een eengezinswoning in Arnhem en we verwachten binnen maximaal 3 maanden te verhuizen. Wanneer precies is dus nog onduidelijk, maar langer dan 3 maanden zal het zeker niet gaan duren. Houdt hier dus rekening mee als je interesse hebt in de woning!

De woning:

-woonkamer van 3 m 75 x 4 m 15
-slaapkamer van 3 m 75 x 4 m 15
-pc/hobbykamertje van 1 m 95 x 2 m 70
-eigen keuken
-eigen douce/wc
-dakterras van 20 m2 (hele dag zon! )
-inbouwkasten

Het is de 2e etage van een herenhuis, er wonen 3 mensen op de 1e verdieping. Met deze mensen deel je de voordeur, maar natuurlijk heb je binnen een eigen deur die op slot kan! Het zijn normale, werkende mensen en wij hebben er nog nooit last van gehad.

We hebben in juli 2006 alles geverfd en in de gehele woning ligt laminaat. De woning is voorzien van centrale verwarming (eigen ketel) en dubbel glas. Alleen de hobbykamer heeft geen dubbel glas.

De woning ligt op tien minuten fietsen van het station en het centrum van Arnhem. Met de auto is het nog geen 5 minuten rijden! In de straat vindt je oa een supermarkt, een slijterij, een snackbar, een kiosk. Bushaltes zijn op nog geen vijf minuten lopen.

De huurprijs is ¤ 745,- inclusief

Inbegrepen bij de huurprijs zijn:

-Servicekosten
-Waterschapslasten
-Wasmachine
-Koelkast
-Magnetron
-Oven

Waar moet je in ieder geval aan voldoen als huurder(s)?

-Vast contract hebben
-Geen grote huisdieren hebben (katten mogen wel)

Als je meer wil weten mag je hier vragen stellen

Betere foto's volgen zo snel mogelijk!

PS: wij vragen geen bemiddelingskosten, het enige wat de verhuurder vraagt is een maand huur + borg.

[ Bericht 1% gewijzigd door Plus1 op 19-01-2007 15:55:08 ]
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')