Vanaf wanneer en hoe lang ?quote:
hehe misschien logeer een adresquote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef Spekkiemonster het volgende:
oosterhout kan ook ....
weet je wat te huur daar?
Ik heb reeds een kamer met 3 huisgenotesquote:
2 jaar inschrijving. Paar dagen geleden nog huisje afgewezen op het allerlaatste moment. Moest enkel contract nog tekenen. Maar ja, blijf dan ook in mn eigen stadje!quote:Op maandag 1 januari 2007 14:46 schreef Reinnn85 het volgende:
Same here..Delft. 2e jaars civiel, zoek een relaxt huis/kamer..max 2-3 personen. Liefst medebewoners die 20+ zijn..
Een huis huren zou t relaxt zijn, maar das nog vrij moeilijk in delft
Ze heeft het liefst een vrouw!quote:Ik heb een huisje in Assendorp. Ik zoek nu een huisgenootje zodat ik mijn
maandlasten beter kan financeren. Je mag gebruik maken van het hele huis
en ik verwacht een samenwerking van 50/50 in het schoonhouden van het
huis.
Bij de opmaak van je bericht de knop: "maak een link van deze tekst" gebruiken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:55 schreef fr0x het volgende:
of als je snel bent deze http://huis-huren.marktplaats.nl/noord-holland-amsterdam/69656269-kamer-te-huur-in-oud-zuid.html?return=eJwlzU0KgzAQBeC7CLrTGF0lIsVepAwmbYL5I4nVtvTundDNe98MDAOc8o%2Fm%2FZQ4ZT2vkoS4qknlHDghmw%2FSdRbiloMByKlzhhzeafeQrlX7HonzPopWeWPAiRZsyjIKsGSlfT90KltzuUdvbyCe4FYpZtqcBkOkOft6XGg9Xg3GwhgrHMoOT4sz%2Bq1D4Yks%2Ffr3dmCX%2F2ifNA5DE2ZaTd8f2%2F9Cmw%3D%3D&df=1&fta=eNpNkstOAzEMRf8lC9axk%2FgV9VvQSEUwYhAVQ0sB8e%2Fk0QRmN0e2c6%2BvFyP73k3Mnd%2B2%2B8uy7S7vRt7cdTvA3XE%2FvL8a5A1MVfOGBt5j3t7taz3l7Wp5%2B7T8%2FGFP5%2FNbft1Xw7vTAeqMaO60PD64vJb%2B3YK59ViGLxa8fa%2Fmc3uVBFSC8iirKEUCQqoIO0LAWB5uKNyqVDRIaI1xNDJ6wFBR6oi9T0LSEI1G4vJhRTyqwKfEbbwMXeRD4liRzlkUAjYE%2Fm9%2Bgt4JQ78EiqTaGP57VEUaGw4EgW9yYVhgoMjaxMHNAxEBgu8rmiYicwJojOdGkkTu82QyDMH3Op0MfPRNC44YiKOWfTY2c1Au4fjGpg%2BuEnvdTIIjxp4ExulXfMmisTRZKqJ7rn9hpBJ12xUOH6IplANobMaRQgzSe6cPgkRa9P3spuZelut9vbhyZMeWP5pbPuoplmt2t%2F%2FL%2FP%2F5BcAPubQ%3D
beetje grote link hè? hoe kan dje dat betr doen ?
Kan dat eventueel ook tijdelijk? Ik ben nogal wanhopig op zoek naar een tijdelijke kamer van 1 februari t/m 31 juli, ik ga stage lopen bij de Librije, dus ze heeft erg weinig last van mequote:Op donderdag 11 januari 2007 00:52 schreef guitarist.nl het volgende:
Mijn zus heeft een kamer te huur in Zwolle
[..]
Ze heeft het liefst een vrouw!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb er eventueel wel een voor je van 4 maart tot 22 juli. PM me maar als je meer info wilt.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:59 schreef Euc- het volgende:
Ben nogal wanhopig op zoek naar een tijdelijke kamer in zwolle! Prijs: iig niet boven de 400/450 euro, periode van 1 feb. tot en met 31 juli! Als iemand iets weet, laat het me alsjeblieft weten! Heb nog maar 2 weken!
Heel erg bedankt, maar een maand later en een week korter gaat helaas niet werken. Ik ben best bereid om een kamer langer te huren dan ik hem eigenlijk nodig heb, maar korter gaat het gewoon niet worden. Mocht je iets anders weten hoor ik het graag van je!quote:Op maandag 15 januari 2007 17:17 schreef bruine_beer het volgende:
[..]
Ik heb er eventueel wel een voor je van 4 maart tot 22 juli. PM me maar als je meer info wilt.
Moet je proberen op de verlengde wassenaarseweg..quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:03 schreef Omkron het volgende:
Ik zoek nog steeds een kamer in Leiden. ?max.250'
Rotterdam is niet doorgegaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:31 schreef Nachtdier het volgende:
Woei, na 4,5 jaar ingeschreven te hebben gestaan, eindelijk een huurwoning gevonden in mn eigen Rotterdam en ook nog eens in mn eigen wijkje!
Is een 4 kamer woning, die helaas 2,44 boven de huurtoeslagengrens ligt qua huur. Wil er samen met mn broer intrekken, maar er moeten voor blijvende huurtoeslag tenminste 3 mensen wonen het eerste half jaar anders is de woning niet' passend'.
Dus, een derde persoon gezocht die tijdelijk een kamer wil huren voor niet al te veel geld, zodat we na dat half jaar wel blijvend huursubsidie hebben!
Het betreft een woning gelegen aan de Kramerstraat in Rotterdam Alexanderpolder. Keuken wordt vernieuwd, douche ook, hele woning wordt eerst opgeknapt door woningbouw. Groot berghok aanwezig onder de woning.
Naar de Erasmus:
-15 minuten fietsen
-4 haltes met de metro (waar je een minuut heen moet lopen)
-metrostation Oosterflank - 1 minuut lopen.
NS station Alexander is 3 minuten fietsen (tenzij stoplicht op rood staat)
Voorwaarden van ons:
-lief![]()
-eerlijk![]()
-lekker![]()
-grote borsten![]()
-je moet kunnen koken![]()
-enz.
Eigenlijk is het belangrijkste dat je gewoon betrouwbaar bent en geen negermuziek keihard in je kamertje gaat draaien![]()
en de boel gewoon netjes laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |