Dus eigenlijk is het een uigelezen kans om er een webcam in te vrotten, wireless uiteraard en 'm aan je aardige buurmeisje te geven??quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:48 schreef Frankie79 het volgende:
ZIjn poppen die je voor je raam zet, en die gluren naar binnen
Het is een kado voor schoonma, die vindt ze leuk
Dat hadden we al gedaan, zonder resultaatquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar ik zou gewoon eens bij een tuincentrum o.i.d. vragen, die hebben ze vast.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:32 schreef alsem het volgende:
die dingen zijn echt kut, laatst wou ik een kleuter doodrijden bleek het zo'n pop te zijn![]()
Ze staan hier in de buurt vrij veel bij boerderijen, eentje vind ik wel leuk, die hebben dat ding in de kippenren gezet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:39 schreef Igraine het volgende:
Bij ons in de buurt heeft iemand 2 van die poppen op z'n brug staan. De eerste paar keren dat ik er langs reed schrok me de pl**r*s. Ik dacht dat er 2 kleine kindjes onbewaakt over een brugreling hingen.
Zijn het van die ongelooflijke ugly poppen....
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:32 schreef alsem het volgende:
die dingen zijn echt kut, laatst wou ik een kleuter doodrijden bleek het zo'n pop te zijn![]()
ik snap dat echt nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
De meeste mensen hebben ze buiten staan, en dan kijken ze naar binnen...
quote:Op woensdag 1 november 2006 12:25 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Moet je 's nachts bij iemand in de slaapkamer zetten
quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:50 schreef Netsplitter het volgende:
Dus eigenlijk is het een uigelezen kans om er een webcam in te vrotten, wireless uiteraard en 'm aan je aardige buurmeisje te geven??
spannend idee, als je op de salontafel aan het seksen bentquote:Op woensdag 1 november 2006 15:47 schreef Lollifant het volgende:
En waarom vinden mensen het een prettig gevoel om begluurd te worden?!
Iel nee zeg, van die 65+ moekes met gebreide winnie the pooh truien, korte krulletjes en een bril.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:17 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
spannend idee, als je op de salontafel aan het seksen bent
(hoewel, mensen met gluurpoppen zijn volgens mij juist types die uberhaubt niet meer aan seks doen)
De versierde dakpan is inderdaad ook zo een walgelijke hype geweest. Snap dat nog steeds niet!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:16 schreef Serendips het volgende:
Het meest wanstaltige stukje decoratie sinds de versierde dakpan z'n intrede heeft gedaan...
Zaterdag gaat ze schrikken van een gluurend ventje voor der raamquote:Op woensdag 1 november 2006 21:40 schreef Katey het volgende:
Was je schoonmoeder er blij mee?
Ghehe, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 1 november 2006 21:57 schreef Frankie79 het volgende:
[..]
Zaterdag gaat ze schrikken van een gluurend ventje voor der raam![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:40 schreef Katey het volgende:
Was je schoonmoeder er blij mee?
Ik vind die dingen eigenlijk best eng .. krijg altijd een Blair Witch Project flashback als ik die kids met de rug naar me toe zie staan![]()
Ze zal wel (nog) geen kleinkinderen hebben, hè?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:57 schreef Frankie79 het volgende:
[..]
Zaterdag gaat ze schrikken van een gluurend ventje voor der raam![]()
quote:Voorbereiding: Gluurpeuter 2 tot 3 dagen laten besterven op een koele doch droge plaats. Kop eraf snijden en ingewanden verwijderen. Let hierbij op dat de gal niet beschadigd wordt maar in zijn geheel verwijderd. De huid kan het makkelijkst gestroopt worden wanneer deze vlak van tevoren in heet water gedompeld wordt. Bereiding:Bestrooi de binnen- en buitenkant van de gluurpeuter met zout, peper en tijm. Bedek de borstzijde met het spek en bind dit vast met keukendraad. Verwarm de boter in een pan en bak de gluurpeuter hierin rondom bruin. Plaats de deksel schuin op de pan en braad de gluurpeuter gedurende ca. 80 minuten. Keer de gluurpeuter regelmatig en bedruip hem met braadvocht. Verwarm de cognac in een metalen soeplepel boven een gasvlam (afzuigkap uit!) en laat de vlam erin komen. Giet de brandende cognac over de gluurpeuter en laat deze uitbranden. Voeg op het laatst 1 dl. heet water of bouillon toe aan het braadvocht en bind dit met de aangemengde maizena.
Dit is al lang weer voorbij joh!quote:Op donderdag 2 november 2006 08:00 schreef Sanne het volgende:
Wordt dit net zo'n hype als de Laaf?
Ik dacht het ook idd..... iets van 7 jaar geleden dat het helemaal *hot* was ?quote:Op donderdag 2 november 2006 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit is al lang weer voorbij joh!
De schoonmoeder van de TS loopt gewoon wat achter.
Ik zie ze bij ons in de buurt al jaren staan. Langs het spoor net voorbij Gouda staan er zelfs 2.Een broertje en een zusje.
Richting Goverwelle zeker?quote:Op donderdag 2 november 2006 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit is al lang weer voorbij joh!
De schoonmoeder van de TS loopt gewoon wat achter.
Ik zie ze bij ons in de buurt al jaren staan. Langs het spoor net voorbij Gouda staan er zelfs 2.Een broertje en een zusje.
Nee, de andere kant op. Net na de grote spoorbrug, bij het weegje. Staat een huisje bovenaan de weg onder het spoor door zeg maar.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Richting Goverwelle zeker?
zal dr morgenochtend eens op letten...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, de andere kant op. Net na de grote spoorbrug, bij het weegje. Staat een huisje bovenaan de weg onder het spoor door zeg maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |