Nog een ander artikel uit The Australian: Doubts on HIV's existence 'insane'quote:.
HIV to go on trial in Aussie court
ADELAIDE, Australia, Oct. 26 (UPI) -- An HIV-positive Australian, convicted of endangering the lives of three women, is challenging the existence of the virus in court.
Andre Chad Parenzee was convicted in February of endangering three former girlfriends through unprotected sex and faces up to 15 years in prison. One of the women now has HIV.
But now Parenzee, in what is believed to be an international and legal first, is attempting to turn conventional science on its head by claiming the HIV virus does not really exist.
The Australian newspaper reported Supreme Court Judge John Sulan has set aside two weeks to hear arguments Parenzee's conviction should be quashed.
Two self-styled scientific researchers have already appeared as witnesses to attack the "HIV myth."
The Australian said prosecutors have prepared several expert witnesses to shore up more than two decades of global research -- which underpins public health and safe-sex campaigns -- that HIV causes AIDS and is contracted through unprotected sex.
bron
.
Beter lezen. Hj valt het bestaan van het virus aan. Niet de connectie met AIDS.quote:ADELAIDE, Australia, Oct. 26 (UPI) -- An HIV-positive Australian, convicted of endangering the lives of three women, is challenging the existence of the virus in court.
Heb je het nou tegen mij?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Beter lezen. Hj valt het bestaan van het virus aan. Niet de connectie met AIDS.
Had het tegen het topic in het algemeenquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij?Want inderdaad, dan moet ik beter lezen, maar dan snap ik weer niet wat sommige van de linkjes te maken hebben met deze situatie, want in die linkjes gaat het ook over de HIV in connectie tot AIDS?
Dat wordt in het artikel gesuggereerd, maar als je de punten van de verdediging leest gaat het meer over of HIV veroorzaker van AIDS is. Niet zozeer of alleen dat HIV als retrovirus (of whatever) wel of niet bestaat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Beter lezen. Hj valt het bestaan van het virus aan. Niet de connectie met AIDS.
Ja dan blijf ik dus bij mijn eerdere post. HIV is volgens mij om nog meer dingen gevaarlijk dan alleen het AIDS virus. Het lijkt mij dus dat die man die vrouwen opzettelijk in gevaar heeft gebracht (het gevaar voor HIV), en dus denk ik dat hij geen poot heeft om op te staan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat wordt in het artikel gesuggereerd, maar als je de punten van de verdediging leest gaat het meer over of HIV veroorzaker van AIDS is. Niet zozeer of alleen dat HIV als retrovirus (of whatever) wel of niet bestaat.
Dat is toch geen suggestie meer als het letterlijk zo verwoord staat? Kan me verder goed voorstellen dat de verdedeging een compleet plaatje wil laten zien van het gevaar van HIV.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat wordt in het artikel gesuggereerd, maar als je de punten van de verdediging leest gaat het meer over of HIV veroorzaker van AIDS is. Niet zozeer of alleen dat HIV als retrovirus (of whatever) wel of niet bestaat.
De aanklagers bedoel je.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is toch geen suggestie meer als het letterlijk zo verwoord staat? Kan me verder goed voorstellen dat de verdedeging een compleet plaatje wil laten zien van het gevaar van HIV.
Euh jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De aanklagers bedoel je.
De verdediging stelt "Onze client heeft de vrouwen niet in levensgevaar gebracht want HIV veroorzaakt geen AIDS".
Daarna hebben ze verschillende getuigen (experts) opgeroepen die de relatie tussen HIV en AIDS op alle mogelijke manieren in twijfel trekken.
En de rechter heeft het argument iig zo gewaardeerd dat de aanklagers nu 2 weken de tijd krijgen om het tegendeel aannemelijk te maken.
Wel in zoverre dat het draait om de vraag of het bewijs dat HIV oorzaak is van AIDS juridisch sterk genoeg is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:08 schreef moussie het volgende:
wiki : Category:AIDS_dissidents
hmz .. best zwaar geschut, een paar van die namen .. zelfs 2 nobelprijswinnaars in dat vakgebied, misschien klopt er zelfs wel iets van ?
of is dat waar het om draait in dit proces, reasonable doubt ?
Lees de OP zelf nog eens door.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:08 schreef mgerben het volgende:
TS moet zijn eigen linkjes eens goed doorlezen.
quote:
Professor McDonald said he remained certain that HIV caused AIDS, but
was unable to point to a single paper which, by itself, proved the link.
"We have heard about a large number of papers published in this court
and I can not agree that there is no evidence that HIV causes AIDS --
taken together the evidence shows HIV results in AIDS," he said.
He stood by his statement in the email that it was "inappropriate to
lock people in jail for sexual transmission of HIV".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |