*wekker aan c's voet hangt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:22 schreef cerror het volgende:
Nogal.
7 uur pasquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:50 schreef killswitch het volgende:
ook al moet ik er morgen om 7 uur uit
Haha, KS was er 3 uur en 40 minuten geleden al uit!quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:36 schreef Pheno het volgende:
!
Wat als ik niet geslapen heb?quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Haha, KS was er 3 uur en 40 minuten geleden al uit!
Ha, en jij nog vroeger!![]()
![]()
Wat is't?quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:06 schreef Twisted_fok het volgende:
De morgen dan he.
Hello sunshine!quote:
quote:
Ik ga vanavond óók werken hoor ik net van mijn lieftallige baas.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:41 schreef JDude het volgende:
Ik ga werken. Tot vanavond!
Het is een schat. Met hem werk ik graag een avondje samen over.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:23 schreef Q. het volgende:
Toffe baas.
Wat betaalt zoiets nou?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het is een schat. Met hem werk ik graag een avondje samen over.
Naturaquote:
Een verplicht vrije vrijdagochtend.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:40 schreef mcDavid het volgende:
Wat betaalt zoiets nou?
Is het niet handiger een vrije dinsdagochtend te nemen, na zo'n avondje?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een verplicht vrije vrijdagochtend.
of misschien gaan ze gewoon doorquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Is het niet handiger een vrije dinsdagochtend te nemen, na zo'n avondje? [[afbeelding]]
Vrijdagmiddag heb ik normaal altijd al vrij, dus op deze manier heb ik gewoon de hele vrijdag vrij.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:17 schreef mcDavid het volgende:
Is het niet handiger een vrije dinsdagochtend te nemen, na zo'n avondje? [afbeelding]
[insert limburg accentje]quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:43 schreef Dribbel_ het volgende:
mja
Volgende keer gaan we vlaai etenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[insert limburg accentje]
hoj, ik stalk dribbel
[/insert limburgs accentje]
[insert limburg accentje]quote:
Kan welquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Zegje kunt niet alles willen
[insert limburg accentje]quote:
Aankomende vrijdag heb je de hele dag vrij?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag heb ik normaal altijd al vrij, dus op deze manier heb ik gewoon de hele vrijdag vrij.
Vanavond gewoon na het werken op tijd naar bed. Dan trek ik morgen ook nog wel. Hoewel de kans zeer groot is dat ik morgenavond tijdens college in slaap val. Maar dat zien we dan wel weer....
Dan ga ik wel een vlaai halen bij m'n omaquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]
willen misschien wel, maar krijgen niet
[insert limburg accentje]quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan ga ik wel een vlaai halen bij m'n oma![]()
oquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
doe maar, kom je meteen ff langs.
nee het is geen vraag
Nope. Behalve wat verhuisdozen vullen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Aankomende vrijdag heb je de hele dag vrij?![]()
![]()
Heb je voor Jimmy al wat te doen?
Mwah.. ik gok dat het toch nog wel heel even duurt...quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Al snel?
Of gewoon. Zoals wij allemaal. Ooit eens.
Fijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:59 schreef Janetje het volgende:
Mwah.. ik gok dat het toch nog wel heel even duurt...
Ik moet eerst naar school, tot half 1 ofzeau. Dan ga ik even naar huis om te tutten en dan kom ik wel naar jou goed? Als ik een man was had ik je nu verteld dat ik dan jouw doos wel even zou vullen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nope. Behalve wat verhuisdozen vullen.
En met jou afspreken dus.![]()
![]()
mesje lenen?quote:
Geyl.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik moet eerst naar school, tot half 1 ofzeau. Dan ga ik even naar huis om te tutten en dan kom ik wel naar jou goed? Als ik een man was had ik je nu verteld dat ik dan jouw doos wel even zou vullen.
Zit jouw bloed er nog aan?quote:
Zeg, maar als (?) we gaan eten bij Er en Bar, heeft het dan wel zin dat ik 'laat' bij jou ben?quote:
als je wilt kan het geregeld wordenquote:
Héhéhé, touchè!quote:
Emeau.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als je wilt kan het geregeld worden
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:16 schreef Misstique het volgende:
Ah. Pagina 2, mooi. Die stomme OP laadt niet bij mij.
Vertel!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het spannendste moment moet nog komen...
Ga jij eens bier halen.quote:
Je bent zwanger?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het spannendste moment moet nog komen...
Ik verwacht elk moment de feauteau's van f. en J. die elkaars naakte lichamen bekrassen met botte mesjes.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:16 schreef cerror het volgende:
Vertel!
Als dat zo is, dan wil ik ook een mes.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:18 schreef Pheno het volgende:
Je bent zwanger?
Oeh, gans keil!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik verwacht elk moment de feauteau's van f. en J. die elkaars naakte lichamen bekrassen met botte mesjes.
Zorg jij tevens voor feauteau's?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef Dribbel_ het volgende:
*mesje aangeeft
Oh.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:36 schreef cerror het volgende:
Ik ga denk ik chocola halen zo, ik ben chagrijnig en waarom zouden vrouwen dat alleen mogen doen?
Het is onderhand alweer een half jaar geleden dat ik chocolade heb gehad dus het mag goddomme!
Deze monoloog is u aangeboden door Roel en de imaginaire vrind Dove Henk.
Ik heb gister ngo chocola gegetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:36 schreef cerror het volgende:
Ik ga denk ik chocola halen zo, ik ben chagrijnig en waarom zouden vrouwen dat alleen mogen doen?
Het is onderhand alweer een half jaar geleden dat ik chocolade heb gehad dus het mag goddomme!
Tof!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:38 schreef Dribbel_ het volgende:
live footage ff een cam regelen ergens
met caramelquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb gister ngo chocola gegeten
je moest er hard voor werken inderdaadquote:
Zal ik dat maar doen dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Als ik een man was had ik je nu verteld dat ik dan jouw doos wel even zou vullen.
Ah! Jij komt mijn "doos vullen" dus?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:33 schreef JDude het volgende:
Zal ik dat maar doen dan?
En nog wat: dank zij jou ben ik goddomme net chocola gaan halen. Je wordt vriendelijk bedankt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:36 schreef cerror het volgende:
De eerstvolgende avond dat je niet overwerkt of college volgt?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:54 schreef Mokster het volgende:
Ah! Jij komt mijn "doos vullen" dus?
Wanneer?
En ik heb niet eens gehaald omdat ik toch maar een rundvlees slaatje wilde (gezonder enzeau).quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
En nog wat: dank zij jou ben ik goddomme net chocola gaan halen. Je wordt vriendelijk bedankt.![]()
Naja.. mietje..quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:04 schreef cerror het volgende:
[..]
En ik heb niet eens gehaald omdat ik toch maar een rundvlees slaatje wilde (gezonder enzeau).
Ach, ik haal vanavond wel zo'n pak met van die kinder repen.quote:
Goed zo.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, ik haal vanavond wel zo'n pak met van die kinder repen.
Dan word ik maar lekker vet!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
koetjesrepen
ik ga zo lekker shoarma maken
VEEEEEEEEEEEEEEEL shoarma![]()
Lekker shoarmaquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
koetjesrepen
ik ga zo lekker shoarma maken
VEEEEEEEEEEEEEEEL shoarma![]()
Ik moet door een half afgebroken pauperwijk om er te komen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:58 schreef Q. het volgende:
Ik vind wintertijd stom, dan moet ik in het donker naar de supermarkt en er hangen al altijd zoveel paupers rond het winkelcentrum en nu het donker is helemaal.
Je bent toch een vent!?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:58 schreef Q. het volgende:
Ik vind wintertijd stom, dan moet ik in het donker naar de supermarkt en er hangen al altijd zoveel paupers rond het winkelcentrum en nu het donker is helemaal.
Ik moet naar Kanaleneiland. Ik win.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik moet door een half afgebroken pauperwijk om er te komen.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik moet door een half afgebroken pauperwijk om er te komen.
quote:
Dat verslaat niemand meer, inderdaad.quote:
Gewoon die voor koekenpan...quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:10 schreef mcDavid het volgende:
Als je 3 mm zonnebloemolie in een koekenpan gooit, om daar je aardappeltjes in te bakken, moet je dan de bereidingswijze voor 'koekenpan' of die voor 'frituur' aanhouden?
kijk dat vond ik ookquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:09 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kijk dat vond ik ookLekker uitgebreid chinees zitten eten
![]()
quote:
waar laat je het eigenlijkquote:
hojjjquote:
quote:
ahquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stiekem ben ik gewoon heel vet maar dat zie je niet door m'n corset![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ahvandaar dat je je shirt nooit uitwilt
en waar laat jij het?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ook. maar heb de helft bewaard
Jij wint.
Ik heb 1 broodje aan een huisgenootje gedoneerdquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ook. maar heb de helft bewaard
Jij wint.
neukenquote:
Dat beschouw ik maar als een "ja"quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:22 schreef Memento-Mori het volgende:
met mij is ook alles goed
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb toen ik klein was per-ongeluk een keer een zwart gat ingeslikt
Dan mag je me neit meer pijpenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb toen ik klein was per-ongeluk een keer een zwart gat ingeslikt
Gaat niet. Ik heb geen vuige-taal-kraan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ga je mond eens spoelen met die vuige taal
Hai!quote:
hij ook alquote:
BeF Inteeltreeks, hm!quote:
Wat weet jij allemaalquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hij ook al
dat is de 6e voor zover ik weet
ja dat dusquote:
oquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja dat dusen de rest mag ik niet zeggen van de aivd
maar ik weet ook wie je het allerleukste vindquote:
hoj Q.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:35 schreef Q. het volgende:
Inteelt, lekker.
Vertel eens danquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
maar ik weet ook wie je het allerleukste vind
mag ik niet van jouquote:
Niet zeuren, meedoen.quote:
owjaquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mag ik niet van joudan beledig ik de rest van je liefjes
weet je nog?
nou, eens je piemel wassen in de zoveel tijd wil wel eens helpen hoorquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:44 schreef Mokster het volgende:
Klaar!
Één keer per jaar is toch genoeg?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:46 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nou, eens je piemel wassen in de zoveel tijd wil wel eens helpen hoor
het is maar een tip enzo
quote:
Levend!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
doodt?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef Misstique het volgende:
Deze reeks wordt met de dag leuker.
Zaadloze vruchten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n werk werpt vruchten af
Ooit maak ik BeF kapot, en toen ik jou hier uitnodigde was dat het begin, en kijk hoever we al komenquote:
ja ja en ooit word je rijk en verover je de wereldquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ooit maak ik BeF kapot, en toen ik jou hier uitnodigde was dat het begin, en kijk hoever we al komen
Jongen, jij krijgt een glazen stuiterbal nog niet kapot!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ooit maak ik BeF kapot, en toen ik jou hier uitnodigde was dat het begin, en kijk hoever we al komen
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja ja en ooit word je rijk en verover je de wereld
blablabla
quote:
Ik heb toch iemand nodig om mijn rijkdom mee te delenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:38 schreef mcDavid het volgende:
Ik bedoel, fb leeft nog, dus op dat gebied faal je al compleet.
Je lust maar een halve boterham per dag?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb toch iemand nodig om mijn rijkdom mee te delen![]()
?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je lust maar een halve boterham per dag?
auquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je lust maar een halve boterham per dag?
Ik zit nu gevoelsmatig heen en weer te zwalken tussen nostalgie, afgrijzen en bewondering.quote:
ok, maar dat betekent dat jij dan hierheen moet komen hequote:Op maandag 30 oktober 2006 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Blijf jij maar in limboland met je vlaaien![]()
of maak een filmpje en post dat hierquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:25 schreef cerror het volgende:
Zoek een hotel.
en dan ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
of maak een filmpje en post dat hier
Kan hij erop rukken.quote:
Als ik zeg dat ik hem niet zo tof vind, krijg ik ruzie met een hoop mensen hier, he?quote:
Jij moet echt iemand neucken met eimand met een gevoel voor humor, anders zijn je kinderen later echt nu al hopeloosquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vast aan je halve boterham van morgen beginnen.
das ook nog een optiequote:Op maandag 30 oktober 2006 23:35 schreef Dribbel_ het volgende:
hij kantoch ook gewoon meedoenzoeen leuke knul he die killswitch
En het sarcasme wat er vanaf druiptquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:35 schreef Dribbel_ het volgende:
hij kantoch ook gewoon meedoenzoeen leuke knul he die killswitch
![]()
Dat zal niet het enige zijn dat er vanaf druipt..quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En het sarcasme wat er vanaf druipt.
Wat dat betreft zou jij helemaal niet moeten neuken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij moet echt iemand neucken met eimand met een gevoel voor humor, anders zijn je kinderen later echt nu al hopeloos
Jij hebt zeker ook nog niet in zijn fotoboek gekekenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En het sarcasme wat er vanaf druipt.
en met deze post bevestig je dus dat je stiekem wel jaloers bentquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:43 schreef mcDavid het volgende:
Oh en ik ben níét jaloers op dribbel dat hij met fb gaat ofzo. Dat jullie dat niet denken, want dat is niet zo! [afbeelding]
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zal niet het enige zijn dat er vanaf druipt..
meedoen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zal niet het enige zijn dat er vanaf druipt..
Mooi, dan gaat er alleen een brandbom door je raam voor het niet leuk vinden van de bliep-boten anna.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:43 schreef mcDavid het volgende:
Oh en ik ben níét jaloers op dribbel dat hij met fb gaat ofzo. Dat jullie dat niet denken, want dat is niet zo! [afbeelding]
No comment.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook nog niet in zijn fotoboek gekeken![]()
Trusten oversexte bejaarde.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:47 schreef killswitch het volgende:
trusten stelletje overbesexte pubers
Nee.quote:
Nietwaar! Want het is niet zo dus is er niets te bevestigen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
en met deze post bevestig je dus dat je stiekem wel jaloers bent
Die laat je verdomme over voor mijquote:
wellesquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:43 schreef mcDavid het volgende:
slijmbalquote:
Toffer zelfs.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:19 schreef cerror het volgende:
Fawlty Towers is ook tof.
Eens.quote:
ik ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:21 schreef Janetje het volgende:
Ik ben tof.
Ik krijg meestal het idee dat ik een topic wil openen en dan verzin ik ietsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:27 schreef cerror het volgende:
Zo, ik heb 2 topicideeën getypt en opgeslagen.
Morgen ff wat painten/soepen en dan kijken of ik er 1 post.
Ach, ik post niets meer gewoon ineens zoals vroegáh.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik krijg meestal het idee dat ik een topic wil openen en dan verzin ik iets
Jij pakt het weer totaal anders aan![]()
Dat deed ik ook met m'n goudvis is een breezer.. maar het ws zo dood..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, ik post niets meer gewoon ineens zoals vroegáh.
Het word alleen maar volgebaggert.
Ik moet eerst 6 paints/fotosoeps etc. hebben voordat ik een topic begin.
Anders is het topic binnen 4 minuten volgebaggert zonder 1 inhoudsvolle post
er zijn gewoon te veel topicsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat deed ik ook met m'n goudvis is een breezer.. maar het ws zo dood..![]()
Maar het zijn bijna allemaal kuttopics..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:40 schreef fraubitch het volgende:
[..]
er zijn gewoon te veel topics![]()
![]()
* fraubitch legt mesje klaar om aan te geven aan J.*
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat deed ik ook met m'n goudvis is een breezer.. maar het ws zo dood..![]()
klopt, de meeste zijn ook allemaal kuttopics, en uitgemolken en na-geaapte TTT topicsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar het zijn bijna allemaal kuttopics..
En ik heb zo intussen al genoeg mesjes...
En dan stop je alsnog heul naiëf tijd in een topic, met zorgvuldig uitgewerkte ideeën en al, en uiteindelijk moet je mensen op msn onder pistoolschot dwingen om mee te werken, omdat anders 75% bestaat uit je eigen maaksels, 10% uit paints van iemand die Maikuuuuuls hoofd op een willekeurige historisch karakter heeft geplakt, en de overige 15% uit 'LOLOLOL DIT TOPIC IS BRILJANT DAAROM POST IK ALLEEN DIT EN NIKS ANDERS' reacties.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Ik wil amper meer een topic openen tegenweurdig want het word toch maar volgegebaggert door van die maikuuul-idioten etc.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:43 schreef cerror het volgende:
En ohja Dribbel_ ; Toekomstvoorspellende gave is gewoon té grappig...
Simpele humor kán gewoon grappig zijn.
Te ingewikkeld denk ik.quote:Inleitung
Ik hoor nu al een tijdje het gerucht dat iedereen van mening is dat ik nogal een botte klootzak ben.
Nu ga ik uiteraars niet proberen een ander 'imago' aan te wenden, maar ik vind het wel enigzijds vreemd dat men mij als user zo portretteert.
Kern
Nu kan je met zulke kennis natuurlijk een schilderij maken in de stijl van mijn fok-voorkomen.
Gezien ik dus overkom als een botte, groffe, alchollist kan je natuurlijk die 'sterke' punten combineren en ze verwerken in een schilderij.
Ik (en vele anderen) zijn natuurlijk geen rembrandt's en/of picasso's dus kan het ook met Paint (niet origineel neen), Photoshop of een ander digitaal fotovernaggelprogramma.
Ik zal beginnen.
Bijvoorbeet mcDavid; Vrolijk maar inhoudsloos en wil meedoen.
Wat ik daar van maak: Populaire kunst (pop-art), stilleven.
Dat dusquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
klopt, de meeste zijn ook allemaal kuttopics, en uitgemolken en na-geaapte TTT topics
Dat denk ik ook ja. Probeer het eens in TTK.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:46 schreef cerror het volgende:
Deze valt af van de drie:
[..]
Te ingewikkeld denk ik.
Daarom heb ik dus een tweede idee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Probeer het eens in TTK.
Ik kwam niet verder dan dit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:46 schreef cerror het volgende:
Deze valt af van de drie:
[..]
Te ingewikkeld denk ik.
Ach, de paints van dat idee zouden niet leuk genoeg worden denk ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder dan dit.
[afbeelding]
Keer 200.
Joechei!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Morgen ga ik wel verder met dat ándere idee.
zeikwijfquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:52 schreef cerror het volgende:
Potverdikke ik lijk wel een vrouw.
Spontaan een opvlieger.
Horen wie het zegt menstruatiestoornis.quote:
Dood aan dat kutkonijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:19 schreef Janetje het volgende:
Lief klein konijntje had vliegjes om zich heen.
Rottend dood konijntje had vliegjes om zich heen.
ik heb het maar op een dag in de maandquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Horen wie het zegt menstruatiestoornis.
Ik menstrueer niet, ik zeik gewoon veel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb het maar op een dag in de maandjij een keer per.. avond?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik menstrueer niet, ik zeik gewoon veel.
Als mannen zeggen dat ze gaan plassen, plassen ze ook werkelijk.
Vrouwen gaan, als ze zeggen dat ze gaan plassen, hun neus poederen en mekkeren over ongesteldheid en penissen.
Ohja, plassen = zeiken + vice versa!
snap jij het nou waarom vrouwen altijd met minimaal 1 andere naar de plee moeten? ik voel me soms zo'n oppas, "Hey ania ga je mee naar de wc?" "hoezo kun je je kont niet zelf afvegen dan?"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik menstrueer niet, ik zeik gewoon veel.
Als mannen zeggen dat ze gaan plassen, plassen ze ook werkelijk.
Vrouwen gaan, als ze zeggen dat ze gaan plassen, hun neus poederen en mekkeren over ongesteldheid en penissen.
Ohja, plassen = zeiken + vice versa!
Het is een zieke wereld, wen er maar aan!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
? ik dacht dat dat iets vrouwelijks was dat opeens het gevoel bij 4 vrouwen tegelijk naar boven komt dat ze naar de wc moeten
![]()
World's a bad place my friend..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is een zieke wereld, wen er maar aan!
Verborgen potheid?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
snap jij het nou waarom vrouwen altijd met minimaal 1 andere naar de plee moeten? ik voel me soms zo'n oppas, "Hey ania ga je mee naar de wc?" "hoezo kun je je kont niet zelf afvegen dan?"
*meldtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:32 schreef cerror het volgende:
Ik wil seks. Nu. Hetero. Heet. en O.
veel plezier samenquote:
Klootzak, ik zei toch heet er o.quote:
Zeg dan zoiets als: Dan ga ik nu heel mannelijk copuleren met Ania totdat d'r bermuda driehoek rauw ziet van hengstende ellende!quote:
Vóór het huwelijk ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg dan zoiets als: Dan ga ik nu heel mannelijk copuleren met Ania totdat d'r bermuda driehoek rauw ziet van hengstende ellende!
Héhéhé. Goede.quote:
Trusten feckin' arse.quote:
Voorspelbaar.quote:
zal ik het licht maar aandoen hier dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:32 schreef Janetje het volgende:
Slaap lekker mijn geliefden en gehaten..
Ik hoop dat u allen op dit moment een goede nachtrust geniet met fijne dromen.
Met peristaltische maagbewegingen is weinig mis volgens mijquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:30 schreef Nosh het volgende:
Combinaties tussen Morrisey, peristaltische maagbewegingen en groepsgenoten die mij verblijden met juweeltjes als:
De vietnamoorlog was slecht, want Amerika vermoorden iedereen.
Ja, maar het peristaliseert de verkeerde kant op!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met peristaltische maagbewegingen is weinig mis volgens mij
Oh, da's anti-peristaltisch. Die vind ik nog mooierquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, maar het peristaliseert de verkeerde kant op!
Oh. Enikvindheteengeweldigwoord.![]()
Bedankt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh, da's anti-peristaltisch. Die vind ik nog mooier
En beterschap
Ik ken alleen het snoepje jawbreakerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bedankt.
Oh, en iedereen moet nu Jawbreaker gaan luisteren. Het is tof. Ja.![]()
Je kan het wel enigzins vergelijken met die debiel hete, glazuurslopende ballen. Alleen dan met een flinke hoeveelheid introverte teksten en een punkzanger die niet klinkt alsof hij een complete halterset rectaal ingebracht heeft gekregen, voordat hij de studio inging.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ken alleen het snoepje jawbreaker
Ik sla effe over, dit keerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je kan het wel enigzins vergelijken met die debiel hete, glazuurslopende ballen. Alleen dan met een flinke hoeveelheid introverte teksten en een punkzanger die niet klinkt alsof hij een complete halterset rectaal ingebracht heeft gekregen, voordat hij de studio inging.
En het probleem isquote:
Het doet hetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:05 schreef Janetje het volgende:
Test
Tof, ik kon net niet meer inloggen.quote:
* Dubbeldrank schenkt nog wat koffie in voor Q.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:00 schreef Q. het volgende:
IK HAAT WORD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |