Jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 04:10 schreef MaJo het volgende:
Hey Tong, ben je wel eens vergeten om een "" onder je post te zetten?
![]()
Dat klopt maar aan de vraag kun je dat niet zien (want strikvraagquote:Op maandag 30 oktober 2006 04:10 schreef SlamD het volgende:
Volgens mij wil Majo graag naar bed...
Dat is hem. Let it be was eerder opgenomen maar die hebben ze door ruzie enzo niet uitgegeven. Hun laatste album Abbey Road kwam daarom uit, en later is besloten alsnog Let it Be uit te brengen. Altijd een leuk wetenswaardigheidjequote:Op maandag 30 oktober 2006 04:11 schreef Mark_V het volgende:
Abbey road dna?
Great mindsquote:Op maandag 30 oktober 2006 04:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is hem. Let it be was eerder opgenomen maar die hebben ze door ruzie enzo niet uitgegeven. Hun laatste album Abbey Road kwam daarom uit, en later is besloten alsnog Let it Be uit te brengen. Altijd een leuk wetenswaardigheidje
mark + 1
ja ik zag hem vanmiddag al. Heb je hem speciaal naar aanleiding van mijn topic geopend? Ik voel me vereerdquote:
Mijn eerste gedachte wasquote:Op maandag 30 oktober 2006 04:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klopt maar aan de vraag kun je dat niet zien (want strikvraag)
Wow, dat ik dat nog eens mag meemakenquote:
Nee aangezien die nooit echt opgenomen is. Paul heeft gewoon bepaalde instrumenten en effecten eraf gehaald en andere opnames gebruikt (uit dezelfde sessies, kijk maar naar de solo in let it be, compleet anders) waardoor het "naked" album is ontstaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 04:14 schreef SlamD het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was
Let it be... naked
Maar dat zal dan ook wel niet.
Neem anders een lekker bakkie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:48 schreef Etcetera het volgende:
goedemorgen
help mij ff vrolijk worden ofzo
het wordt al beterquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:59 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Neem anders een lekker bakkie.Mss vrolijk je daar van op?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |