PC? Maar goed bezig in ieder gevalquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerst PC met alle rijbewijzen die er zijn. Daarna algemene scholing qua administratie.
Even de tijd nuttig besteden dus.
Weet er alles vanquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:41 schreef MaJo het volgende:
Ik blijf nog één vraag en dan ga ik echt pitten. Moet wel een beetje helder zijn morgen anders wordt het niets met werken(dat is ook het nadeel als je thuis werkt, je bed is dan wel heel aantrekkelijk
)
Majo +1quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:44 schreef MaJo het volgende:
Oeh nee, Arctic Monkeys - I bet you look good on the dancefloor!
Hey, dit is een 100% majovraag, dan mag ik het niveau opschroevenquote:
Zou het denk ik niet gezien hebben... zat ook met tie-end-tie in mijn hoofd, en niet met dynamite.quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:44 schreef MaJo het volgende:
Oeh nee, Arctic Monkeys - I bet you look good on the dancefloor!
Ikke... ken het album wel redelijk goed ook. Maar niet herkend dus.quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Majo +1![]()
[..]
Hey, dit is een 100% majovraag, dan mag ik het niveau opschroeven
Ik vraag me trouwens serieus af wie (excluding majo) sowieso de engelse tekst had gekend, sterker nog, wie sowieso de arctic monkeys kennen
Heb je ze ook wel eens live gezien? Ik inmiddels 3xquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:49 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ikke... ken het album wel redelijk goed ook. Maar niet herkend dus.
Yupquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:51 schreef Mark_V het volgende:
smile van de persoon waar jij over 2 weken heengaat
Meer indie luisteren dusquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:53 schreef tong80 het volgende:
Ik voel me als indie muziekliefhebbert buitengesloten
Lily is toch gewoon keiharde top40?quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupWilde het niet al te moeilijk maken want ik wil slapen
Mark_V + 1
Leuk dat je ook van deze muziek houdGa je een keer mee naar een indie-stapavond?
Nope... hoewel ze recent hier wel hebben opgetreden, maar was ruim te laat voor kaarten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je ze ook wel eens live gezien? Ik inmiddels 3x![]()
![]()
Jer zou smullen van mijn 300 CD's en 400 cassettebandjesquote:
Lily wordt op indiefeestjes wel gedraaidquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:55 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Lily is toch gewoon keiharde top40?
En ik ben een ontzettende muziekhater/meeloper hoor, ik ken die hele arctic monkeys ook alleen maar omdat ze tegenwoordig "hip" zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |