Dat is ook weer waarquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:14 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Oasis, killers en kaiser chiefs is allemaal van de laatste 2 jaar ofzo....
quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:19 schreef Mark_V het volgende:
Ik zou morgen eigenlijk aan mijn scriptie moeten gaan zitten, maar ik heb definitief opgegeven dat ik hem over 3 weken af ga hebben, dus ik ga ook gewoon stug door
Bedrijfskunde.... ik schrijf een scriptie over in hoeverre duurzaamheid (dus milieu en mensen) ook financiele duurzaamheid (dus winst) inhoudt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:20 schreef MaJo het volgende:
[..]Wat studeer je? Misschien heb je het al eens eerder verteld
Ik moet over twee weken ook mijn afstudeer werkplan inleveren dus dat moet ik ook nog ergens inpassen, en ik ben de komende tijd al zo druk met werken en verhuizen (ik heb een huisje
)
Oh ja dat was het... Woonde je nou ook in Rotterdam of haal ik users door elkaar? Ik moet nog onderwerpen bedenken voor mijn afstuderenquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Bedrijfskunde.... ik schrijf een scriptie over in hoeverre duurzaamheid (dus milieu en mensen) ook financiele duurzaamheid (dus winst) inhoudt.
Wij allemaal ook van jou tongquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:23 schreef tong80 het volgende:
Zit ik hier met een stel hoogbegaafden te lullen. Voel; me helemaal thuis.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja dat was het... Woonde je nou ook in Rotterdam of haal ik users door elkaar? Ik moet nog onderwerpen bedenken voor mijn afstuderen
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven (naast fokkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:23 schreef tong80 het volgende:
Zit ik hier met een stel hoogbegaafden te lullen. Voel; me helemaal thuis.
Die weet ik nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:25 schreef SlamD het volgende:
Er was eens een tijd dat je je zo mooi kleedde
Je gaf zwervers een stuiver in je goede tijd, was het niet?
Mensen die belden, zeiden "Kijk uit pop, je zou eens kunnen vallen"
Je dacht dat ze je voor de gek hielden
Je lachte erom
Iedereen die maar wat rondhing
Nu praat je niet zo hard meer
Nu lijkt je niet zo trots meer
Klaar om je volgende maaltijd bij elkaar te schrapen
Vage vertaling denk ik.
Ontslagen controller bij Laurus door reorganisatie en mismanagment. Momenteel 3 dagen in de week aan het herscholenquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven (naast fokken)?
Tot wat?quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ontslagen controller bij Laurus door reorganisatie en mismanagment. Momenteel 3 dagen in de week aan het herscholen
Ah okquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ontslagen controller bij Laurus door reorganisatie en mismanagment. Momenteel 3 dagen in de week aan het herscholen
Misschien ben ik toch wel hoogbegaafd want als het "great minds think alike" principe hier zou kloppen zou ik even slim zijn als Markquote:
Ik dacht great minds, maar tikte het niet omdat het anders te erg slowchatten wasquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien ben ik toch wel hoogbegaafd want als het "great minds think alike" principe hier zou kloppen zou ik even slim zijn als Mark
Mark_V + 1quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:30 schreef Mark_V het volgende:
like a rolling stone natuurlijk!!
Als je de vibe van:quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:32 schreef MaJo het volgende:
Oh damn dat had ik wel moeten wetenBob is cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |