Het klikt als een 50 cent nummerquote:
Naja, voor iemand die van gitaren houdt moet het geen onbekende zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het klikt als een 50 cent nummerMaar het is dus "mijn" muziek? Ik heb geen idee namelijk
Jimmy Hendrix? Hey Joe ofzo?quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:01 schreef Mark_V het volgende:
jo gast, waar ga jij heen? ja ik vind mijn vrouw niet zo relaxed want ze is vreemdgegaan en dus ga ik haar iets aandoen enzo. ja man, ik hoorde dat je haar iets hebt aangedaan
Wie?
We have a winner!quote:
Laat het zijn.... laat het zijn.... moeder maria komt naar me toe.... lalalala!quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:10 schreef MaJo het volgende:
Sorry, ben niet zo thuis in Jimmy HendrixBeatles daarentegen
Die had ik inderdaad wel gewetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:11 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Laat het zijn.... laat het zijn.... moeder maria komt naar me toe.... lalalala!
Hans teeuwenquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:11 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Laat het zijn.... laat het zijn.... moeder maria komt naar me toe.... lalalala!
Haha inderdaad jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:13 schreef Mark_V het volgende:
dit is wel de ultieme Jayhawk Displacer 40, dit is niet echt lekker te googlen
Bij mij is het de muziek na 90 die me nektquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:13 schreef erkel het volgende:
Ik ga pitten, ben niet zo thuis in muziek uit jaren voor 90![]()
Oasis, killers en kaiser chiefs is allemaal van de laatste 2 jaar ofzo....quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:13 schreef erkel het volgende:
Truste erkelquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:13 schreef erkel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |