Ah gelukkig zat ik er niet naastquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:38 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Die is van Fools garden.
Dont look back in anger is een andere grote hit van hullie
Mark_V + 1quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:40 schreef Mark_V het volgende:
the importance of being idle
single heeft hier volgens mij niks gedaan....
ik zei sorryquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:44 schreef tong80 het volgende:
In Australië een kleine hit. Stom dat ik het niet herkende
Wel hèquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar welIk ken alleen Lemon Tree van Fool's Garden
Maar is dat dan een cover van Fool's Garden of is het een compleet ander nummer?quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Wel hèDie clip van dat ze in die open vrachtwagen door de stad rijden
![]()
Is ok. The scientists is mijn favo band uit Australië.Maar die kent niemand meerquote:
Het is idd een cover, heb het ff opgezochtquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar is dat dan een cover van Fool's Garden of is het een compleet ander nummer?
Dan had ik dus toch wel gelijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:50 schreef erkel het volgende:
[..]
Het is idd een cover, heb het ff opgezocht
owquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan had ik dus toch wel gelijkHet nummer zuigt hard trouwens
Jij mag het ook best leuk vinden hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:53 schreef erkel het volgende:
[..]
owvind het anders wel een leuk nummer, wordt je zo compleet relaxed van
![]()
Nope, het is wel je wordt er relaxed van, maar als je begint met word dan is het zonder t. Vervang worden eens door het woord "lopen" dan doe je het nooit meer fout. Je loopt ergens heen, maar loop je even mee?quote:
ow okquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, het is wel je wordt er relaxed van, maar als je begint met word dan is het zonder t. Vervang worden eens door het woord "lopen" dan doe je het nooit meer fout. Je loopt ergens heen, maar loop je even mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |