Ik heb het geluisterd en klinkt erg prima, maar ik vind de lyrics van een vrij beroerd niveau, dat is wel jammer.... maar misschien moet ik er ff inkomen....quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een hele gave bandZe zijn wat minder bekend dan de andere bands in mijn signature
Ga maar eens naar hun website en luister naar Nobody Move, Nobody Get Hurt
Klopt!quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:32 schreef Mark_V het volgende:
oasis, maar het liedje.... het is ws een van hun nieuwere liedjes want het oudere werk ken ik wel redelijk
De lyrics zijn misschien niet briljant maar die gitaarriffjes zijn wel supervetquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:30 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb het geluisterd en klinkt erg prima, maar ik vind de lyrics van een vrij beroerd niveau, dat is wel jammer.... maar misschien moet ik er ff inkomen....
Zit wel een lekker tempo in!
My body is your body.... well dont tell anybody......if you wanna use my body.... go for it!!!! LALALALA
is niet van Oasis.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:36 schreef erkel het volgende:
en 'Lemon Tree' ??
Als niemand het weet dan mag Mark inderdaad het punt hebbenquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:36 schreef SlamD het volgende:
Hmmm, de titel wordt misschien wel te moeilijk dan... Geen idee of de clip in Nederland veel vertoond werd, maar er werd een begrafenisstoet in afgebeeld volgens mij.
Anders vind ik het prima om Mark_V een puntje te geven...
Ja maar dan van minderv recentquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als niemand het weet dan mag Mark inderdaad het punt hebben
Meer van dit soort vragen graag
Die is van Fools garden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:36 schreef erkel het volgende:
en 'Lemon Tree' ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |