Ik heb twee keer geluk gehadquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:55 schreef SlamD het volgende:
[..]
Nope... hoewel ze recent hier wel hebben opgetreden, maar was ruim te laat voor kaarten.
Denk dat je het nummer wel kent, heeft hoog in de top 40 gestaan:quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:57 schreef SlamD het volgende:
Lily Allen dus nog nooit van gehoord trouwens...
Van je oudersquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:57 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Tss, ik heb de originele Sgt. Pepperplaat met knip-en-plakplaat![]()
Laten we er een peniskokertopic van maken
Is dat indie dan? En heb je Beatles? Dan is het sowieso goed bij mijquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jer zou smullen van mijn 300 CD's en 400 cassettebandjes
Al haar liedjes zijn erg vrolijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 04:00 schreef Mark_V het volgende:
Het is een nummer waar je spontaan vrolijk van wordt als je luddeveduh hebt (ik dan in ieder geval).....
Nah ik doe er nog eentje en dan ga ik ook slapen, ff vertalen....
Ik heb alles van de stones en Beatles. Ben 44 en vanaf 1980 heb ik alle goeie indie bands. Alleen de laatste 3 jaar verwaarloost. Die haal ik nog wel in.quote:Op maandag 30 oktober 2006 04:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat indie dan? En heb Beatles? Dan is het sowieso goed bij mij
quote:Op maandag 30 oktober 2006 04:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb alles van de stones en Beatles. Ben 44 en vanaf 1980 heb ik alle goeie indie bands. Alleen de laatste 3 jaar verwaarloost. Die haal ik nog wel in.
Oh vetquote:Op maandag 30 oktober 2006 04:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb alles van de stones en Beatles. Ben 44 en vanaf 1980 heb ik alle goeie indie bands. Alleen de laatste 3 jaar verwaarloost. Die haal ik nog wel in.
Het nummer komt me wel bekend voor ja.quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk dat je het nummer wel kent, heeft hoog in de top 40 gestaan:
http://www.youtube.com/watch?v=D_jjuCfdksQ
Majo +1 Haha, dat wordt nog een vraag bedenkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 04:06 schreef MaJo het volgende:
Naive
De jaren 80 was voor mij HET decenium.quote:Op maandag 30 oktober 2006 04:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh vetKun jij dus voortaan ook Beatles vragen in plaats van sport
Maar je hebt muziek van bands als Interpol, Joy Divison enz neem ik aan? Ik heb juist vooral recente indie, moet tot de jaren 80 nog even inhalen
En natuurlijk Grauzonequote:Op maandag 30 oktober 2006 04:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
De jaren 80 was voor mij HET decenium.
Hüsker Dü, Jesus and Mariy Chain, Dinosaur JR., Pixies, Buffalo Tom etc.
En Joy Division is ultiem.
London calling....the album.quote:Op maandag 30 oktober 2006 04:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
En natuurlijk GrauzoneEn The Clash, vind je dat eronder vallen of schaar je dat onder punk?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 04:09 schreef Mark_V het volgende:
let it be?
Jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 04:10 schreef MaJo het volgende:
Hey Tong, ben je wel eens vergeten om een "" onder je post te zetten?
![]()
Dat klopt maar aan de vraag kun je dat niet zien (want strikvraagquote:Op maandag 30 oktober 2006 04:10 schreef SlamD het volgende:
Volgens mij wil Majo graag naar bed...
Dat is hem. Let it be was eerder opgenomen maar die hebben ze door ruzie enzo niet uitgegeven. Hun laatste album Abbey Road kwam daarom uit, en later is besloten alsnog Let it Be uit te brengen. Altijd een leuk wetenswaardigheidjequote:Op maandag 30 oktober 2006 04:11 schreef Mark_V het volgende:
Abbey road dna?
Great mindsquote:Op maandag 30 oktober 2006 04:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is hem. Let it be was eerder opgenomen maar die hebben ze door ruzie enzo niet uitgegeven. Hun laatste album Abbey Road kwam daarom uit, en later is besloten alsnog Let it Be uit te brengen. Altijd een leuk wetenswaardigheidje
mark + 1
ja ik zag hem vanmiddag al. Heb je hem speciaal naar aanleiding van mijn topic geopend? Ik voel me vereerdquote:
Mijn eerste gedachte wasquote:Op maandag 30 oktober 2006 04:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klopt maar aan de vraag kun je dat niet zien (want strikvraag)
Wow, dat ik dat nog eens mag meemakenquote:
Nee aangezien die nooit echt opgenomen is. Paul heeft gewoon bepaalde instrumenten en effecten eraf gehaald en andere opnames gebruikt (uit dezelfde sessies, kijk maar naar de solo in let it be, compleet anders) waardoor het "naked" album is ontstaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 04:14 schreef SlamD het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was
Let it be... naked
Maar dat zal dan ook wel niet.
Neem anders een lekker bakkie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:48 schreef Etcetera het volgende:
goedemorgen
help mij ff vrolijk worden ofzo
het wordt al beterquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:59 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Neem anders een lekker bakkie.Mss vrolijk je daar van op?
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:26 schreef ChopperMick het volgende:
ja duhh, 1?
quote:Na gedeelde overwinningen in 1933 en 1940, werd dit verschijnsel door de organisatie verboden. Jan van der Hoorn, Aad de Koning, Jeen Nauta, Maus Wijnhout en Anton Verhoeven overtraden echter deze regel toen ze als eersten de finish overschreden. Zij werden gediskwalificeerd en er werd geen andere winnaar uitgeroepen.
Dat ja, ook bekend uit het boek van Brown.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:52 schreef Etcetera het volgende:
de kamerheer van de paus
daarom weet ik het ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:52 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dat ja, ook bekend uit het boek van Brown.![]()
Ik denk niet dat die er in zitquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:13 schreef ChopperMick het volgende:
Lockheed is de fabrikanten ik wil de naam van het toestel weten.
Deze is goed genoegquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Tenogtitchland of iets in de richting
Jeejquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Deze is goed genoeg
Yurithemaster +1
Sorry bwennie, ik had gezegd dat er veel spelfouten in mochten zitten.....
Joh maakt niet uit, maar ben wel heel benieuwd hoor ChopperMick aan zijn antwoord komtquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Deze is goed genoeg
Yurithemaster +1
Sorry bwennie, ik had gezegd dat er veel spelfouten in mochten zitten.....
Sony en Philipsquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
In 1983 lanceertin samenwerking met
de uitermate succesvolle Compact disc (CD).
Welke 2 bedrijven zoek ik
Nee hoor dat is een andere stad. De goede spelling is echt Tenochtitlan. Echt waarquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:27 schreef ChopperMick het volgende:
heb hem opgezocht. correcte spelling is: Teotihuacan
Noooooit van gehoord
popocapetl, ik wist alleen dat het een mexicaans restaurant in rotterdam was. weten we meteen ook weer waar die naam vandaan komtquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:28 schreef ChopperMick het volgende:
Philips en Sony?
@ Bwennie: was het enige dat ik in die regio kon plaatsen,dat waarschijnlijk heel anders gespeld moet worden. Zal zo nog ff opzoeken wat het ook al weer was.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:32 schreef erkel het volgende:
aaaah kort nachtje, maar kheb kaarten voor Groningen - Nac
![]()
Dat is niet zo moeilijk denk ik, er is maar 1 man tegenwoordig die het tennis domineerdquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:43 schreef Mark_V het volgende:
of als je de nederlanders bedoelt:
eltingh
siemerink
krajijcek
haarhuis
maar dat zijn er maar 4
Ik was echt into tennis those days, zou nu nauwelijks meer weten wie er op 1 staat![]()
die is van na de gouden generatiequote:Op maandag 30 oktober 2006 10:45 schreef Etcetera het volgende:
en raymond sluiter dan?
Ja! Heeft nog heel wat wedstrijden in de Davis Cup gespeeld met bijvoorbeeld Haarhuis, Siemerink en Eltingh. Hij valt nog net binnen de grens van de generatie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:51 schreef Mark_V het volgende:
sjeng schalken?
Inderdaad, ook sampras heeft nog effies op 1 gestaan....quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:00 schreef erkel het volgende:
Roddick, Federer, Safin, Sampras, Hewitt
quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:00 schreef Lienekien het volgende:
Ja, en...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |