Ik heb net een rondje langs de velden gemaakt maar ik krijg nergens vier streams, ook niet op Garnier.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:19 schreef arneaux het volgende:
ik voel me nu enorm schuldig en ik hoop dat 't me vergeven word, maar welke streams doen t alle 4?
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?host=talpalowquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:20 schreef arneaux het volgende:
Ik voel me nu enorm schuldig en ik hoop dat 't me vergeven word, maar welke streams doen t alle 4?
halloweenachtige shizzlequote:Op maandag 30 oktober 2006 00:21 schreef Djep het volgende:
Mogen ze niet in bed slapen??Wrom? En waarom sprak bb met zo'n vreemde stem???
Ahaatjes... Ik vond BB echt een enge stem hebben!!!quote:
Hier kan ik niet bepalen van welke stream het geluid komt, verder bedankt!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:22 schreef tonja het volgende:
[..]
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?host=talpalow
Oh, 1tje doet het niet nu
Matig, ach, de bewoners zijn toch niet in beeld.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb net een rondje langs de velden gemaakt maar ik krijg nergens vier streams, ook niet op Garnier.
stroomstoring ga je niet dood van héquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:23 schreef noucky het volgende:
Als er een echte grote stroomstoring komt dan zitten ze als ratten in de val want alle deuren gaan via een afstandsbediening open.
Omdat het Monique is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:24 schreef Day het volgende:
Waarom krijst Monique zo?
omdat ze het blijkbaar niet eens is met hummerquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:24 schreef Day het volgende:
Waarom krijst Monique zo?
Ja ik zie alleen wat mensen op stream 3...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:25 schreef tonja het volgende:
waarom zijn de bewoners niet te zien op de streams?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
stroomstoring ga je niet dood van hé![]()
En ik geluid.....quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:26 schreef Shirley het volgende:
Ik wil beeld!!!
Misschien is de Halloween-surprise zo ontzettend leuk...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
Matig, ach, de bewoners zijn toch niet in beeld..
Het is onverwachts, en wat ik zei, het idee is leuk alleen de uitvoering is weer veel te traag.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
Nog wat flessen sterke drank en keihard Born Slippy en dan gewoon kijken wat er gebeurt zou natuurlijk ook een optie zijn.
Dit is wel erg geregiseerd, had het dan iig totaal onverwachts gedaan.
Zie onderschrift!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:29 schreef Shirley het volgende:
Waar zien jullie iedereen dan? Wie ziet de beste streams en waar is dat?
En waarheen...Nu blijft ie zwart...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:29 schreef T-lex het volgende:
camera van stream 3 is on da move...
Onverwachts vind ik eigenlijk dat het licht gewoon spontaan uitgaat hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is onverwachts, en wat ik zei, het idee is leuk alleen de uitvoering is weer veel te traag.
Ik heb nu deze, maar stream één doet het hier ook nie http://www.nowlive.eu/quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:29 schreef Shirley het volgende:
http://www.nowlive.eu/quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:29 schreef Shirley het volgende:
Nee, ze zitten op de verhoging in de woonkamer.quote:
Welkom bij de clubquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:31 schreef arneaux het volgende:
Och, ik hoor Marcia weer half dronken praten. Wat heb ik een enorme hekel aan haar gekregen zeg.
Rechtermuisknop op de stream die je wilt horen ; volume -> up/omhoog.quote:
toets 0 t/m 5 of toets cquote:
Verschrikkelijk. Jeroen moet gewoon winnen.quote:
even op c drukkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:32 schreef Shirley het volgende:
Ah..ik heb al geluid.
Wij streamers hoeven niet voor de gek gehouden te worden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:34 schreef mike72 het volgende:
Denkt hummie nou echt dat wij streamers hier in trappen??
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Jeroen moet gewoon winnen.
is wel degelijk een storing, camera's bewegen niet meer dus alleen nog maar bemande camera, dus allemaal op 1 plek om het wat makkelijker te maken,... denk ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:32 schreef NorthernStar het volgende:
Nou hup lichten uit en enge geluidjes erin.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:34 schreef Day het volgende:
Ik ga zo lachen om Sa als het licht ineens uitgaat, die sterft duizend doden.
En dan nog lekker een paar enge geluiden erbij.
Het is kiezen tussen twee kwaden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch moet ze morgen nog maar even blijven
Tjaquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Dus dit is een geintje van BB vanwege Halloween? En nu al in het huis omdat ze op tv een dag achter lopen natuurlijk.
Jazeker. Eerst die ellendige Marlies.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch moet ze morgen nog maar even blijven
BB wil de bewoners doen geloven dat ze niet worden gefilmd. Dat gaan ze toch niet geloven?quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:36 schreef Fikkert het volgende:
[..]
is wel degelijk een storing, camera's bewegen niet meer dus alleen nog maar bemande camera, dus allemaal op 1 plek om het wat makkelijker te maken,... denk ik
Dan grijpt politieagent Tijn natuurlijk in he.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:39 schreef Peter6000 het volgende:
Het zou wel leuk zijn als er zometeen als het licht "uitvalt" echte mensen met maskers het huis inkomen, en heel hard gaan schreeuwen, en dat er dan echte paniek uitbreekt.
Maar goed, het zal wel weer op schoolkampniveau blijven.
Het zou kunnen zijn dat de onbemande camara's het niet doen, en dat iedereen zich in de zitkamer moet verzamelen alleen maar omdat ze dan binnen het bereik van de enige handbediende camera blijven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wij streamers hoeven niet voor de gek gehouden te worden.
Ja en die vent achter de microfoon heeft echt zo'n stem.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:36 schreef Fikkert het volgende:
[..]
is wel degelijk een storing, camera's bewegen niet meer dus alleen nog maar bemande camera, dus allemaal op 1 plek om het wat makkelijker te maken,... denk ik
Nou, niet om te zeiken, maar jouw voorbeeld komt ook wel wat in de buurt van schoolkamp niveauquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:39 schreef Peter6000 het volgende:
Het zou wel leuk zijn als er zometeen als het licht "uitvalt" echte mensen met maskers het huis inkomen, en heel hard gaan schreeuwen, en dat er dan echte paniek uitbreekt.
Kan. Ik zie alleen geen reden om ze dan naar de plek te dirigeren waar ze nu zijn, dan kunnen ze toch net zo goed naar de slaapkamer gaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:39 schreef Prediker het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn dat de onbemande camara's het niet doen, en dat iedereen zich in de zitkamer moet verzamelen alleen maar omdat ze dan binnen het bereik van de enige handbediende camera blijven.
En dat is jouw scenario niet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht nog, ik zeg het niet...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, niet om te zeiken, maar jouw voorbeeld komt ook wel wat in de buurt van schoolkamp niveau
Als ze dat wel geloven, is Marcia helemaal niet meer te houdenquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:39 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
BB wil de bewoners doen geloven dat ze niet worden gefilmd. Dat gaan ze toch niet geloven?
Ja, dat bedacht ik me zelf net ook alquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, niet om te zeiken, maar jouw voorbeeld komt ook wel wat in de buurt van schoolkamp niveau
Eigenlijk ben jij te slim voor dit topic, je moet niet alles verradenquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:39 schreef Prediker het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn dat de onbemande camara's het niet doen, en dat iedereen zich in de zitkamer moet verzamelen alleen maar omdat ze dan binnen het bereik van de enige handbediende camera blijven.
Misschien trappen ze erin en zien we straks een grote orgiequote:Op maandag 30 oktober 2006 00:39 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
BB wil de bewoners doen geloven dat ze niet worden gefilmd. Dat gaan ze toch niet geloven?
Als de lichten uitgaan hoeft er alleen maar iemand even op het raam te tikken, das genoeg.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:39 schreef Peter6000 het volgende:
De drank wordt onderling al weer verhandeld tussen de cameramensen gok ik zo.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:43 schreef Peter6000 het volgende:
De dranktafel wordt mooi belicht.
Ja, vastquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:42 schreef mike72 het volgende:
[..]
Misschien trappen ze erin en zien we straks een grote orgie![]()
Dat zijn vermoedelijk de enge Halloweeneffectenquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
Is de cameraman op stream 1 gek geworden![]()
DGK opgegeven?quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Marcia: " We hebben een kaars"
Rik: "Die duw ik in m'n .... "
Afijn, het is wel duidelijk.
Op de talpa site hebben ze het ook over een storing, dus zal toch wel zo zijn. Geen 'geniaal' plan van Hummie dus.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Of zouden ze buiten beeld iets in/met de lounge doen?
Even geduld AJB ??quote:
Zeer zeker niet, maar daar hoef je om deze tijd niet te kijken.quote:
Dus we hebben Hummie gewoon een goede suggestie geven om de boel te redden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de talpa site hebben ze het ook over een storing, dus zal toch wel zo zijn. Geen 'geniaal' plan van Hummie dus.
Wat een amateursquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de talpa site hebben ze het ook over een storing, dus zal toch wel zo zijn. Geen 'geniaal' plan van Hummie dus.
Dit dusquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:45 schreef Djep het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
die gast achter de mic wil himmie imiterenquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja en die vent achter de microfoon heeft echt zo'n stem.
Het zou nog kunnen dat er echt een storing is en het improvisatie is van BB, maar dat zou wel héél creatief van BB zijn, dus vooralsnog houd ik het op een slechte helloweengarp.
DGK slaapt zachtquote:
What else is newquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:47 schreef Peter6000 het volgende:
Zometeen gaan ze allemaal slapen en gebeurt er helemaal niets.![]()
Maar vanmorgen om half 10 liep Natasia al te rennen op een loopband.quote:
BB heeft dan ook geen loopband.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar vanmorgen om half 10 liep Natasia al te rennen op een loopband.
En toen was het BB huis in diepe rust.
En wij maar wachten op spoken, spinrag en pompoenen......quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:47 schreef Peter6000 het volgende:
Zometeen gaan ze allemaal slapen en gebeurt er helemaal niets.![]()
Alleen jammer dat ik dan ook nog lig te slapen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar vanmorgen om half 10 liep Natasia al te rennen op een loopband.
En toen was het BB huis in diepe rust.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:49 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
BB heeft wel eens gezegd dat ze over serieuze zaken geen grappen maken, zoals brandalarm. Maar ja, valt een een stroomstoring rond halloween daar ook onder?
t Is gebleken dat BB geen grap maakt maar zn spullen gewoon niet goed op orde heeft.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:49 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
BB heeft wel eens gezegd dat ze over serieuze zaken geen grappen maken, zoals brandalarm. Maar ja, valt een een stroomstoring daar ook onder?
Nee.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:49 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
BB heeft wel eens gezegd dat ze over serieuze zaken geen grappen maken, zoals brandalarm. Maar ja, valt een een stroomstoring daar ook onder?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Marcia zegt dat ze met een kutgevoel naar huis gaat. Hopelijk heeft ze Marlies er ook van overtuigd dat ze (Marcia) weg moet. Dan komt de klap nog wat harder aan morgen
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Marcia zegt dat ze met een kutgevoel naar huis gaat. Hopelijk heeft ze Marlies er ook van overtuigd dat ze (Marcia) weg moet. Dan komt de klap nog wat harder aan morgen
dat was Semihquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dit, roep iemand.
Monique: "Dat is m'n anus"
Heeft er iemand weer losse handjes, zelfs nu Etienne weg is?
Als Monique dat riep moet het Tijn geweest zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dit, roep iemand.
Monique: "Dat is m'n anus"
Heeft er iemand weer losse handjes, zelfs nu Etienne weg is?
Ja, andermaal een enorme misser dit jaar. Persoonlijk vond ik dat iedere keer juist het leukste... het nagesprek in de studio. Ze lijken alle leuke dingen wel te schrappen ofzo...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat de bewoner die eruit moet, niet meer wordt gefileerd in de studio![]()
Het is gewoon echt een ordinaire stroomstoring.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:55 schreef NorthernStar het volgende:
Geen Hell[afbeelding]ween?
Toch weer te hoge verwachtingen
Wie weet wat er nog gebeurt als ze nog lang met z'n allen daar liggenquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:55 schreef NorthernStar het volgende:
Geen Hell[afbeelding]ween?
Toch weer te hoge verwachtingen
Dat slaat echt nergens op ! Ze hebben toch stroom !!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is gewoon echt een ordinaire stroomstoring..
Als ik Tijn in mijn hoofd zou horen, zou ik meteen weten dat ik psychotisch wasquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:54 schreef arneaux het volgende:
Ik hoor Tijn heel de tijd op de achtergrond zeuren. Net zon stemmetje in je hoofd wat er is als je foute dingen doet, dat is Tijn.
Ik denk dat er gewoon een groep is uitgevallen, stop gesprongen of whatever.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op ! Ze hebben toch stroom !!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als ik Tijn in mijn hoofd zou horen, zou ik meteen weten dat ik psychotisch was![]()
Met excuus aan alle psychoten hier![]()
Zelfreflectie: Veelzeggend om dan gelijk te hopen dat BB iets aparts heeft verzonnen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is gewoon echt een ordinaire stroomstoring..
Rapporteer je dan even het antwoord?quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Zal Marcia Etienne al missen?
(ik zal die vraag ook even op VOL stellen)
BB en aparte dingen verzinnenquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zelfreflectie: Veelzeggend om dan gelijk te hopen dat BB iets aparts heeft verzonnen.![]()
Zoiets stelde ik een minuut of 5 geleden ook.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zelfreflectie: Veelzeggend om dan gelijk te hopen dat BB iets aparts heeft verzonnen.![]()
Nijt? IJnt?quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:59 schreef arneaux het volgende:
[..]. Tijn was meer een anagram ofzo voor het stemmetje.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Zal Marcia Etienne al missen?
(ik zal die vraag ook even op VOL stellen)
Zal wel een permban wordenquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Rapporteer je dan even het antwoord?![]()
Neuh, zo kinderachtig zijn ze daar niet. Maar de kans is groot dat je alle Marcia-fans, inclusief Egbert, achter je aan krijgtquote:
Als Eg de enige was... Maar Floris zit er ook ... en ook nog een broertje geloof ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, zo kinderachtig zijn ze daar niet. Maar de kans is groot dat je alle Marcia-fans, inclusief Egbert, achter je aan krijgt![]()
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:05 schreef mike72 het volgende:
Poll: wie denkt dat er echt een stroomstoring is?
Zal de dansvloer wel zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:04 schreef witste het volgende:
Waarom gaat dat spotje op stream 1 steeds aan en uit? Beetje kansloos...
Eh. Dat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nijt? IJnt?
Je bedoelt een metafoor of zo
Ik heb alleen 3quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:08 schreef witste het volgende:
Stream 1 loopt in een 'loop'? Net als dat loopje van Hilde toendertijd?
Andere helft gaat in een soort pot. Het blijft wel in de kluizen liggen en blijft dus ook in het spel. Zullen ze in de finaleweek wel terug kunnen verdienen met spelletjes ofzo...quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
Terwijl we toch wachten... op niks... een vraagje over het kluizengeld.
Wat gebeurt er eigenlijk met de helft van de bewoner die weg is? De ene helft laat hij/zij achter aan een andere bewoner, de andere helft houdt BB![]()
Bridget heeft een aantal weken geleden in de live gezegd, dat de andere helft wordt gebruikt in een soort eindspel (iets van die strekking dan dus).quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
Terwijl we toch wachten... op niks... een vraagje over het kluizengeld.
Wat gebeurt er eigenlijk met de helft van de bewoner die weg is? De ene helft laat hij/zij achter aan een andere bewoner, de andere helft houdt BB![]()
Hallo! Alsof ik nog niet derpi genoeg ben inmiddels.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:10 schreef arneaux het volgende:
We zijn ook gek ook hoor. Er word een feest beloofd, we krijgen een stroomstoring en een streamlock maar we blijven wél kijken hopende op een orgie die er nooit zal komen.
Dankquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Andere helft gaat in een soort pot. Het blijft wel in de kluizen liggen en blijft dus ook in het spel. Zullen ze in de finaleweek wel terug kunnen verdienen met spelletjes ofzo...
ALS er een dikke orgie komt en Marcia gaat bv Semih keihard oraal bevredigen, dan schakelen de streams wel over op de gang.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:10 schreef arneaux het volgende:
We zijn ook gek ook hoor. Er word een feest beloofd, we krijgen een stroomstoring en een streamlock maar we blijven wél kijken hopende op een orgie die er nooit zal komen.
Heb je draadloos?quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:08 schreef witste het volgende:
Stream 1 loopt in een 'loop'? Net als dat loopje van Hilde toendertijd?
Ik hoop alleen nog maar op iets leuks op schoolkampniveau vanavond.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:10 schreef arneaux het volgende:
Neuh, draadje...quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je draadloos?
Bij me pa op zijn laptop had ik dat met stream 1 vanmiddag, kwam ik thuis was alles prima.
echt een obsessie voor je he Marcia en sex?quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ALS er een dikke orgie komt en Marcia gaat bv Semih keihard oraal bevredigen, dan schakelen de streams wel over op de gang.
Ik denk dat de finalisten met het geld dat ze in hun kluis hebben zich zelf vrij kunnen kopen van de stemming.(dus dat ze dat geld mogen houden als ze niet meedoen voor de hoofdprijs maar dat het bedrag wel van de totale prijzenpot afgaat) Of dat ze met dat geld de tegenstander kunnen vrijkopen (als die wil) zodat ze zelf meer kans hebben.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bridget heeft een aantal weken geleden in de live gezegd, dat de andere helft wordt gebruikt in een soort eindspel (iets van die strekking dan dus).
Orgie, is zo 2005quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:10 schreef arneaux het volgende:
Ik begin het me zelf ook te realiserenquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:15 schreef Lady-night het volgende:
[..]
echt een obsessie voor je he Marcia en sex?
quote:
Heb jij vorig jaar andere BB-streams gezien dan ik?quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Orgie, is zo 2005![]()
Gezellig niet aan elkaar zitten alleen vieze liedjes zingen, dat is helemaal zielig, doe dan maar de orgie![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb jij vorig jaar andere BB-streams gezien dan ik?![]()
Das MOOIquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begin het me zelf ook te realiseren![]()
Maar goed dat je ons hebt, heb je helemaal geen psychiater nodigquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begin het me zelf ook te realiseren![]()
Neuh, daar waren ook geen orgies, had het dan ook niet zo over bb5quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb jij vorig jaar andere BB-streams gezien dan ik?![]()
Jep, beter laat dan nooit. Misschien vind ik Marcia stiekem toch leuker dan ik wil toegevenquote:
Maar wat jij in je vrije tijd doet, is off topicquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Neuh, daar waren ook geen orgies, had het dan ook niet zo over bb5
Dat ontbreekt er idd nog aan. De vlieger ofzo...quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Sssssssssssst, ze gaan zingen!! Joepie
Mensen. Dit is een historisch moment.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep, beter laat dan nooit. Misschien vind ik Marcia stiekem toch leuker dan ik wil toegeven
De knipoog stond er niet voor niets Arneauxquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mensen. Dit is een historisch moment.
Betreffende Lieske hebben we dit moeten missen, laten we er ff bij stil staan.
Afscheid aan het nemen van ieder plekje in het huis.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:22 schreef Day het volgende:
Waar is Marlies eigenlijk?
Ligt heel sexy met een knotje erbij hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:22 schreef Day het volgende:
Waar is Marlies eigenlijk?
Nee tochquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:21 schreef arneaux het volgende:
Betreffende Lieske hebben we dit moeten missen...
Ja, gelukkig nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar wat jij in je vrije tijd doet, is off topic![]()
Godver, die dingen lees ik echt nooit.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De knipoog stond er niet voor niets Arneaux
Egoïstisch krengquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
ik hoor nog Marlies zeggen: "Mars. als ik erin blijf, ik ga je zo missen he"
Niet als je eruit moet Marlies?
Hopelijk haakt Bridget haar even als ze naar haar familie wil lopenquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Egoïstisch kreng![]()
De klap gaat zó hard aankomenMisschien krijgt ze wel een zenuwinzinking tussen het huis en de studio
![]()
Ik ben ook verbaast.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:31 schreef Lady-night het volgende:
Snap niet dat de rest niet naar de slaapkamer mag
Tijn kan huilen omdat een knoop van zn broek is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:33 schreef Day het volgende:
Tijn: Mo, wil je a.u.b. vertellen wat er aan de hand is. Ik heb er buikpijn van.
Tijn please!!!
Zijn er nog mensen die rookworst willen, met mosterd?quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:35 schreef Day het volgende:
En ze blijven maar doorvreten.
Ja die blijven eten he?quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:35 schreef Day het volgende:
En ze blijven maar doorvreten.
Tijn gaf Marlies en Marcia aandacht en dat mag niet van Moquote:
Er staat een fles wijn die voor 80 procent leeg is, naast haar "bed".quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zag drank bij Marlies
t Is wel grappig dat een groep volwassen mensen verteld word dat ze moeten stoppen met drinken omdat dat misschien beter is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zag drank bij Marlies
Ach ik zag het, en ik hoop... laat mequote:Op maandag 30 oktober 2006 01:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er staat een fles wijn die voor 80 procent leeg is, naast haar "bed".
Nee, dat is belerend en dus tenenkrommendquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Is wel grappig dat een groep volwassen mensen verteld word dat ze moeten stoppen met drinken omdat dat misschien beter is..
Nou, ik hoor echt helemaal niets.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:43 schreef Day het volgende:
Die Monique ziet zo ook vliegen, volgens mij.
En verschrikkelijk irritant, Hummie exitquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dat is belerend en dus tenenkrommend![]()
Ik denk eerder: "Haal Tijn uit de kamer van Monique"quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:33 schreef scanman01 het volgende:
"Tijn zender checken"
Bedoelde de stem eigenlijk niet "Tijn, niet fluisteren"
Ja inderdaad, kunnen we Hummie niet nomineren?quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
En verschrikkelijk irritant, Hummie exit![]()
Nope, iedereen is stilquote:
De enige die zin heeft, want verder is er nietsquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:37 schreef scanman01 het volgende:
Marcia: "Godallejezus"
(geen idee waarom ik die quote plaats eigenlijk)
Sms Hummie naar 1010...quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja inderdaad, kunnen we Hummie niet nomineren?
Dacht ik ook iidquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:45 schreef mike72 het volgende:
[..]
Ik denk eerder: "Haal Tijn uit de kamer van Monique"
Inderdaad, en win 1 of ander kuthorloge wat al dat tweedehands-tennispleps om dr pols heeft zitten. Sodemieter op, BB moet gewoon beter.quote:
Dat was precies wat BB deed, Tijn ging kennelijk over de lijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:45 schreef mike72 het volgende:
[..]
Ik denk eerder: "Haal Tijn uit de kamer van Monique"
Dat zeiden we bij BB2 alquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
En verschrikkelijk irritant, Hummie exit![]()
Ze hebben er dit jaar zo veel foefjes ingegooid (waar ik het trouwens helemaal niet mee eens wasquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Inderdaad, en win 1 of ander kuthorloge wat al dat tweedehands-tennispleps om dr pols heeft zitten. Sodemieter op, BB moet gewoon beter.
Need i say morequote:Op maandag 30 oktober 2006 01:51 schreef arneaux het volgende:
Nou Tijn, Mo en Sabrina liggen in hun eigen bed. Ik zou dat dus ook gewoon doen ipv op zn lullige vloer te gaan liggen.
hun1 (pers.vnw.)quote:
hij voreg of ze ook een broodje wou dan ga je wel ver jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat was precies wat BB deed, Tijn ging kennelijk over de lijn.
Ja, so, alsof dat nu voor het eerst is. BB harder dan ooit, laat me niet lachen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:56 schreef mike72 het volgende:
Ik weet niet wat er is gebeurd de laaste week maar al die waarschuwingen ivm met overtollig drankgebruik en deze door stroomstoring gemaskerde cencuur doet mij toch wel denken dat er klachten of waarschuwingen zijn aan het adres van Hummie ivm met het dronken voeren van de bewoners en eventuele gevogen daarvan.....
Daar heb je wel gelijk in, en daarom kon ik het bij jou wel doenquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
hun1 (pers.vnw.)
1 objectsvorm van 'zij', 3e pers. mv. [alleen als indirect object]
Niet zeiken Henk, ik geloof dat er ik er nog wel redelijke grammatica op nahoud.
Tijn ging niets meer over de lijn dat die nu al een paar maanden doet maar nu was die bezopen en Hummie wil schijnbaar geen Ettienne/Marcia gevallen meer. Maar tov Egbert vind ik het wel zo eerlijk dat dat dan ook gewoon net zo bot op het scherm wordt gezet ipv van tijn batterijen wisselen en zender checken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hij voreg of ze ook een broodje wou dan ga je wel ver ja![]()
Eh? Zodat ik je zou corrigeren?quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, en daarom kon ik het bij jou wel doen![]()
sttt, we steunen elkaarquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Overigens zijn we Nachtploeg collegas dus we moeten een beetje aardig tegen elkaar zijn.
BB had die intentie helemaal nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:12 schreef mike72 het volgende:
[..]
Tijn ging niets meer over de lijn dat die nu al een paar maanden doet maar nu was die bezopen en Hummie wil schijnbaar geen Ettienne/Marcia gevallen meer. Maar tov Egbert vind ik het wel zo eerlijk dat dat dan ook gewoon net zo bot op het scherm wordt gezet ipv van tijn batterijen wisselen en zender checken.
Dan is BB6 een slappe hapquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:12 schreef mike72 het volgende:
[..]
Tijn ging niets meer over de lijn dat die nu al een paar maanden doet maar nu was die bezopen en Hummie wil schijnbaar geen Ettienne/Marcia gevallen meer. Maar tov Egbert vind ik het wel zo eerlijk dat dat dan ook gewoon net zo bot op het scherm wordt gezet ipv van tijn batterijen wisselen en zender checken.
Tuurlijk, ik zie spoken.. iedereen zijn eigen interpretatie, maar ik laat mij niet voor de gek houden...quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
BB had die intentie helemaal nieten daar komt bij dat Tijn alweer weg wou gaan en ook totaal niet dronken was..
jij ziet spoken.. miscchien wel toepasselijk nu![]()
En Tijn was erg vervelend. Wat ie altijd is als ie wat gedronken heeft.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:27 schreef mike72 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zie spoken.. iedereen zijn eigen interpretatie, maar ik laat mij niet voor de gek houden...
Tijn was misschien niet behoorlijk dronken maar toch wel een beetje (naar aanleiding van beelden die ik eerder die avond had gezien vond ik hem wel dronken)
Eindelijk, werd eens tijdquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En Tijn was erg vervelend. Wat ie altijd is als ie wat gedronken heeft.
wat overigens niks zegt over hoe die is als ie niks gedronken heeft
Hij was aantastelijk en opdringerig en Mo was hem zat.
Ze is studente, die staan sowieso nooit vroeg op.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:10 schreef Verida het volgende:
marcia is ook wezen plassen en heeft een flesje water gehaald en ligt weer te bedde, wat een zwaar leven zal zij krijgen als ze weer gewoon 'smorgens om 7 of 8 uur op moet staan..
Ach ze vragen allebij constant om mekaars aandacht...quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:47 schreef schizolientje het volgende:
Mo vroeg de hele avond al om aandacht.........
Daar ga je toch spontaan van over je nekquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach ze vragen allebij constant om mekaars aandacht...![]()
Wat me wel opviel was de manier waarop Mo tijdens de zuignummers Tijn opzocht. Tijn was ff achteraf gaan zitten en zat op de trap naar de DBK. Mo had dat zo in de gaten en ging er op af. Ze keek wat zwoel en gaf hem zowiezo 1 kus op de mond. Tijn keek hier wat vreemd van op leek het.![]()
Toen vervolgens het nummer "SHE" kwam hebben ze mekaar een beetje van een afstandje aan zitten kijken. Mo onderaan bij het zwembad en Tijn nog steeds op de trap. Het leek wel een stel verliefde kleuters.Waarbij Tijn (al meezingend met het liedje) duidelijk maakte dat Mo, zijn SHE was.
![]()
Schiet lekker op dit....kan iemand Hummie ff uitleggen dat er brandstof in een agregaat moet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:28 schreef NS het volgende:
En weer geen streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |