Ik heb net een rondje langs de velden gemaakt maar ik krijg nergens vier streams, ook niet op Garnier.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:19 schreef arneaux het volgende:
ik voel me nu enorm schuldig en ik hoop dat 't me vergeven word, maar welke streams doen t alle 4?
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?host=talpalowquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:20 schreef arneaux het volgende:
Ik voel me nu enorm schuldig en ik hoop dat 't me vergeven word, maar welke streams doen t alle 4?
halloweenachtige shizzlequote:Op maandag 30 oktober 2006 00:21 schreef Djep het volgende:
Mogen ze niet in bed slapen??Wrom? En waarom sprak bb met zo'n vreemde stem???
Ahaatjes... Ik vond BB echt een enge stem hebben!!!quote:
Hier kan ik niet bepalen van welke stream het geluid komt, verder bedankt!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:22 schreef tonja het volgende:
[..]
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?host=talpalow
Oh, 1tje doet het niet nu
Matig, ach, de bewoners zijn toch niet in beeld.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb net een rondje langs de velden gemaakt maar ik krijg nergens vier streams, ook niet op Garnier.
stroomstoring ga je niet dood van héquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:23 schreef noucky het volgende:
Als er een echte grote stroomstoring komt dan zitten ze als ratten in de val want alle deuren gaan via een afstandsbediening open.
Omdat het Monique is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:24 schreef Day het volgende:
Waarom krijst Monique zo?
omdat ze het blijkbaar niet eens is met hummerquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:24 schreef Day het volgende:
Waarom krijst Monique zo?
Ja ik zie alleen wat mensen op stream 3...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:25 schreef tonja het volgende:
waarom zijn de bewoners niet te zien op de streams?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
stroomstoring ga je niet dood van hé![]()
En ik geluid.....quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:26 schreef Shirley het volgende:
Ik wil beeld!!!
Misschien is de Halloween-surprise zo ontzettend leuk...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
Matig, ach, de bewoners zijn toch niet in beeld..
Het is onverwachts, en wat ik zei, het idee is leuk alleen de uitvoering is weer veel te traag.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
Nog wat flessen sterke drank en keihard Born Slippy en dan gewoon kijken wat er gebeurt zou natuurlijk ook een optie zijn.
Dit is wel erg geregiseerd, had het dan iig totaal onverwachts gedaan.
Zie onderschrift!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:29 schreef Shirley het volgende:
Waar zien jullie iedereen dan? Wie ziet de beste streams en waar is dat?
En waarheen...Nu blijft ie zwart...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:29 schreef T-lex het volgende:
camera van stream 3 is on da move...
Onverwachts vind ik eigenlijk dat het licht gewoon spontaan uitgaat hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is onverwachts, en wat ik zei, het idee is leuk alleen de uitvoering is weer veel te traag.
Ik heb nu deze, maar stream één doet het hier ook nie http://www.nowlive.eu/quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:29 schreef Shirley het volgende:
http://www.nowlive.eu/quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:29 schreef Shirley het volgende:
Nee, ze zitten op de verhoging in de woonkamer.quote:
Welkom bij de clubquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:31 schreef arneaux het volgende:
Och, ik hoor Marcia weer half dronken praten. Wat heb ik een enorme hekel aan haar gekregen zeg.
Rechtermuisknop op de stream die je wilt horen ; volume -> up/omhoog.quote:
toets 0 t/m 5 of toets cquote:
Verschrikkelijk. Jeroen moet gewoon winnen.quote:
even op c drukkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:32 schreef Shirley het volgende:
Ah..ik heb al geluid.
Wij streamers hoeven niet voor de gek gehouden te worden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:34 schreef mike72 het volgende:
Denkt hummie nou echt dat wij streamers hier in trappen??
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Jeroen moet gewoon winnen.
is wel degelijk een storing, camera's bewegen niet meer dus alleen nog maar bemande camera, dus allemaal op 1 plek om het wat makkelijker te maken,... denk ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:32 schreef NorthernStar het volgende:
Nou hup lichten uit en enge geluidjes erin.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:34 schreef Day het volgende:
Ik ga zo lachen om Sa als het licht ineens uitgaat, die sterft duizend doden.
En dan nog lekker een paar enge geluiden erbij.
Het is kiezen tussen twee kwaden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch moet ze morgen nog maar even blijven
Tjaquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Dus dit is een geintje van BB vanwege Halloween? En nu al in het huis omdat ze op tv een dag achter lopen natuurlijk.
Jazeker. Eerst die ellendige Marlies.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch moet ze morgen nog maar even blijven
BB wil de bewoners doen geloven dat ze niet worden gefilmd. Dat gaan ze toch niet geloven?quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:36 schreef Fikkert het volgende:
[..]
is wel degelijk een storing, camera's bewegen niet meer dus alleen nog maar bemande camera, dus allemaal op 1 plek om het wat makkelijker te maken,... denk ik
Dan grijpt politieagent Tijn natuurlijk in he.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:39 schreef Peter6000 het volgende:
Het zou wel leuk zijn als er zometeen als het licht "uitvalt" echte mensen met maskers het huis inkomen, en heel hard gaan schreeuwen, en dat er dan echte paniek uitbreekt.
Maar goed, het zal wel weer op schoolkampniveau blijven.
Het zou kunnen zijn dat de onbemande camara's het niet doen, en dat iedereen zich in de zitkamer moet verzamelen alleen maar omdat ze dan binnen het bereik van de enige handbediende camera blijven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wij streamers hoeven niet voor de gek gehouden te worden.
Ja en die vent achter de microfoon heeft echt zo'n stem.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:36 schreef Fikkert het volgende:
[..]
is wel degelijk een storing, camera's bewegen niet meer dus alleen nog maar bemande camera, dus allemaal op 1 plek om het wat makkelijker te maken,... denk ik
Nou, niet om te zeiken, maar jouw voorbeeld komt ook wel wat in de buurt van schoolkamp niveauquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:39 schreef Peter6000 het volgende:
Het zou wel leuk zijn als er zometeen als het licht "uitvalt" echte mensen met maskers het huis inkomen, en heel hard gaan schreeuwen, en dat er dan echte paniek uitbreekt.
Kan. Ik zie alleen geen reden om ze dan naar de plek te dirigeren waar ze nu zijn, dan kunnen ze toch net zo goed naar de slaapkamer gaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:39 schreef Prediker het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn dat de onbemande camara's het niet doen, en dat iedereen zich in de zitkamer moet verzamelen alleen maar omdat ze dan binnen het bereik van de enige handbediende camera blijven.
En dat is jouw scenario niet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht nog, ik zeg het niet...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, niet om te zeiken, maar jouw voorbeeld komt ook wel wat in de buurt van schoolkamp niveau
Als ze dat wel geloven, is Marcia helemaal niet meer te houdenquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:39 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
BB wil de bewoners doen geloven dat ze niet worden gefilmd. Dat gaan ze toch niet geloven?
Ja, dat bedacht ik me zelf net ook alquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, niet om te zeiken, maar jouw voorbeeld komt ook wel wat in de buurt van schoolkamp niveau
Eigenlijk ben jij te slim voor dit topic, je moet niet alles verradenquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:39 schreef Prediker het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn dat de onbemande camara's het niet doen, en dat iedereen zich in de zitkamer moet verzamelen alleen maar omdat ze dan binnen het bereik van de enige handbediende camera blijven.
Misschien trappen ze erin en zien we straks een grote orgiequote:Op maandag 30 oktober 2006 00:39 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
BB wil de bewoners doen geloven dat ze niet worden gefilmd. Dat gaan ze toch niet geloven?
Als de lichten uitgaan hoeft er alleen maar iemand even op het raam te tikken, das genoeg.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:39 schreef Peter6000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |