Love, exciting and new
Come Aboard. We're expecting you.
Love, life's sweetest reward.
Let it flow, it floats back to you.
The Love Boat soon will be making another run
The Love Boat promises something for everyone
Set a course for adventure,
Your mind on a new romance.
Love won't hurt anymore
It's an open smile on a friendly shore.
Yes LOVE! It's LOVE!
Welkom op de Love Boat Pacific Princess, voor al uw relatieperikelen! Ouwebep hier over je vriendje of vriendinnetje terwijl je een mooie cruise maakt naar het zonnige Acapulco.
* Quasimodo gaat een lekkere cocktail nuttigen bij Isaac
Lekker zon!
pfew, ook eerst maar een coktailtje van Isaac
Moet me ook maar eens mengen onder de fok! dames en heren
quote:/ me zonder spatione...
Op dinsdag 08 januari 2002 19:12 schreef Mimic het volgende:
Geen id hoe je letters rood maakt maar ik groet jullie allemaal, ik was vroeg.. de NS reed op tijd.. ofzo
Wie komt er bij mij in mijn hutje slapen hehehe
Pas je ook in een rugzak, HH?!
quote:Zonnedek en zwembad bevinden zich achter de achterste boordkannonen.
Op woensdag 09 januari 2002 09:25 schreef CaPS_ het volgende:
Elegy, waar is het zonnedek ergens?! .. en en en en en het zwembad?!
En waarom moet ik een of ander uniform aan op jouw boot?!
Uniform is niet verplicht, doch gewenst. (in pak/gala kledij is ook goed)
Bedenk wel dat dit één van de veiligste cruiseschepen is die er zijn, tegenwoordig weet je maar nooit met die pirten.
quote:Maar wel veilig
Op woensdag 09 januari 2002 22:41 schreef Lotjeb het volgende:
kvind t eigenlijk niet zo'n mooie boot................
quote:Nou, ik zit 's nachts altijd in mijn yakuzi te bubbelen, genietend van tropische cocktails, chocolatemoeze en een goed glas whiskey. Probeer vanacht iets harder te kloppen, misschien kun je dan gelijk mee genieten als ik je hoor
Op woensdag 09 januari 2002 01:01 schreef milagro het volgende:
* Milagro klopt zachtjes op de deur van Chocolatemoeze's hut, maar hij lijkt al te slapen![]()
[ps & edit]
Ik hoop stiekem niet dat je dan Ezekiel 25:17 op gaat dreunen en me vervolgens om gaat leggen nadat je mijn hamburger gejat hebt
[/ps & edit]
[Dit bericht is gewijzigd door chocolatemoeze op 10-01-2002 00:23]
quote:Ezekiel 25:17. "The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon you."
Op donderdag 10 januari 2002 00:13 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Nou, ik zit 's nachts altijd in mijn yakuzi te bubbelen, genietend van tropische cocktails, chocolatemoeze en een goed glas whiskey. Probeer vanacht iets harder te kloppen, misschien kun je dan gelijk mee genieten als ik je hoor
(en als je geen whiskey blieft, dan heb ik nog wijn, baileys en cola light)
[ps & edit]
Ik hoop stiekem niet dat je dan Ezekiel 25:17 op gaat dreunen en me vervolgens om gaat leggen nadat je mijn hamburger gejat hebt
[/ps & edit]
and there will be no mercy, Chocolatemoeze
quote:Nee hoor, het is beveiligd met een radar, een Goalkeeper, een stuk of 12 20mm boorkanonnen en een voorraad van 14 dieptebommen. Bovendien staan er op het achterdek ook nog 6 Harriers en twee Apaches.
Op woensdag 09 januari 2002 23:59 schreef Lotjeb het volgende:
jah, idd, ziet er wel veilig uit
dus hoef me geen zorgen te maken als ik zo ga slapen?
quote:No, really i'm the shepherd of the weak and my middle name is charity
Op donderdag 10 januari 2002 00:41 schreef milagro het volgende:[..]
Ezekiel 25:17. "The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon you."
and there will be no mercy, Chocolatemoeze
Hmmmm... beetje dominant!?
![]()
Als ik jou was zou ik me maar eens goed bedenken wie je van de aardbodem executeerd, want wie anders biedt je een bubbelbad aan!?!
quote:whehehe........
Op donderdag 10 januari 2002 01:45 schreef Elegy het volgende:[..]
Nee hoor, het is beveiligd met een radar, een Goalkeeper, een stuk of 12 20mm boorkanonnen en een voorraad van 14 dieptebommen. Bovendien staan er op het achterdek ook nog 6 Harriers en twee Apaches.
quote:en een massage ...
Op donderdag 10 januari 2002 12:11 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
No, really i'm the shepherd of the weak and my middle name is charity
!
Als ik jou was zou ik me maar eens goed bedenken wie je van de aardbodem executeerd, want wie anders biedt je een bubbelbad aan!?!
quote:Wauw
Op donderdag 10 januari 2002 19:01 schreef milagro het volgende:[..]
en een massage ...
?
Wil je de massage in bad of in bed? Met olie of zonder? "Ruig" of sensueel?
Een voorwaarde, volgende keer masseer jij!
quote:oe
Op donderdag 10 januari 2002 19:07 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Wauw
, uiteraard!
Wil je de massage in bad of in bed? Met olie of zonder? "Ruig" of sensueel?
Een voorwaarde, volgende keer masseer jij!
ik wil het allemaal
heb je ook champagne en caviaar toevallig
Laten we bij het begin van de avond beginnen, om maar niet te snel bij de massage te komen! Ik bestel de carpaccio vooraf, de kalfsoester in champignonsaus als hoofdgerecht en de Irish Coffee na! Tijdens het eten wordt er een wijntje gedronken uiteraard.
Jij?
quote:hm klinkt niet slecht, ik doe met je mee... behalve dan de Irish Coffee
Op donderdag 10 januari 2002 19:21 schreef chocolatemoeze het volgende:
De champagne wordt standaard bij mijn avondeten geserveerd. De caviaar kan geregeld worden, hoewel de roomservice er wel van zal op kijken dat ik geen boerenkool met chocolatemoeze na bestelLaten we bij het begin van de avond beginnen, om maar niet te snel bij de massage te komen! Ik bestel de carpaccio vooraf, de kalfsoester in champignonsaus als hoofdgerecht en de Irish Coffee na! Tijdens het eten wordt er een wijntje gedronken uiteraard.
Jij?
quote:Oei, draag uiteraard dat waar je je mee op je gemak voelt. Een beetje sexy mag best, maar dat moet je maar durven op zo'n blinde-boat-date
Op donderdag 10 januari 2002 19:26 schreef milagro het volgende:[..]
hm klinkt niet slecht, ik doe met je mee... behalve dan de Irish Coffee
wat zal ik es aantrekken
Wat heb je zoal in je garderobe hangen dan?
Ps.
Push-up bh's mag je thuis laten.
quote:O.k. beetje sexy
Op donderdag 10 januari 2002 19:48 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Oei, draag uiteraard dat waar je je mee op je gemak voelt. Een beetje sexy mag best, maar dat moet je maar durven op zo'n blinde-boat-date
Wat heb je zoal in je garderobe hangen dan?
Ps.
Push-up bh's mag je thuis laten.
En push up b-h is niet nodig en zit trouwens niet lekker
Spannend ..
quote:Hmm, zwart is wel oke en erg sexy, maar ook zo neutraal. Fleurigs is ook leuk voor de variatie, maar zwart is weer wat serieuzer en volwassener. Weet je wat? Wat jij wil!
Op donderdag 10 januari 2002 19:55 schreef milagro het volgende:[..]
O.k. beetje sexy
Ik heb veel zwart in de kast hangen... of heb je liever wat fleurigers ?
Hm doe toch dat zwarte jurkje maar aan... moet tuurlijk wel een beetje passen bij jouw tenue.En push up b-h is niet nodig en zit trouwens niet lekker
Spannend ..
Mijn tenue, hmm, het liefst in een stijlvol boss-pak maar dat is 1) te duur en 2) zal me misschien niet eens staan!
Ik heb veel van alles wat in mijn garderobe, vlotte kleding meestal, maar ook nette. Ach fok, moeilijk hoor... jij zwart jurkje, ik in net pak. Als het niet bevalt kunnen die kleren alsnog uit en gaan we meteen door naar de yakuzi!
En hoe smaakt het eten tot nu toe? Glaasje champagne alvast om in de mood te komen? Dan dim ik het licht van de kajuit en steek ik alvast wat kaarsjes aan
Het schip dobbert nogal, je vind het toch niet erg dat mijn eten op jouw bord belandde?
Oe, de champagne begint al effect te krijgen of is het de boot. Ik zoek houvast.. en je vind het toch niet erg dat mijn hand even op je knie rustte
ik zou wel even een wandeling over het dek willen maken,
even wat frisse lucht om daarna in een warm bad te glijden.
quote:Ik hoop toch niet dat jouw vlees nu al op is
Op donderdag 10 januari 2002 20:32 schreef milagro het volgende:
Hé, ik dacht dat ik mijn vlees al op hadOe, de champagne begint al effect te krijgen of is het de boot. Ik zoek houvast.. en je vind het toch niet erg dat mijn hand even op je knie rustte
![]()
ik zou wel even een wandeling over het dek willen maken,
even wat frisse lucht om daarna in een warm bad te glijden.
Kom, wandelen we het dek op, het is een mooie avond, volgens mij is het niet kouder dan 20 graden! En heb je ooit de sterrenhemel zo helder gezien?!? Ik niet, maar hier op zee wordt de lucht niet gestoord door wolken, smog of city-light. FF weg van die drukte, heerlijk! Ik vraag me af of de maan nog gaat zetten vannacht...
Ach, heb je het koud? Is zeker de wind, die is inderdaad best kil. Hier, ik sla mijn jas wel om je heen. Achterdek of voordek? Op het voordek staat iedereen natuurlijk Titanic na te spelen, misschien moeten we zelfs een nummertje trekken om voorop de boeg te mogen staan!
quote:ach......
Op donderdag 10 januari 2002 21:31 schreef Mimic het volgende:
Waarom voel ik me zo eenzaam op et voordek? :p
niemand te bekennen hoor, waar is ze dan? Ach misschien ging ze wel drinken halen en komt ze zo terug..
* Mimic smst even naar huis hoe lekker het hier is
quote:Ach, ik was klaar met werken ('k was aan het i-netten op het werk!) en toen ik thuis kwam was binnen een mum van tijd mijn kamer gevuld met mensen. Niet echt het moment om de avond door te zetten
Op donderdag 10 januari 2002 21:42 schreef milagro het volgende:
Hm hij laat me gewoon in de steek
en de avond begon zo goed....
Hij zal toch niet overboord geslagen zijn
Maar om aan te sturen op een vervolg, hou mijn jasje nog maar even. Morgen gaan we verder waar we gebleven waren, goed? Misschien komen we nog aan het massage gedeelte toe
* chocolatemoeze loopt nog even mee met Milagro naar haar hut, kijkt haar diep in de ogen en geeft haar een zoen op haar wang. "Bedankt voor de al reeds heerlijke avond." Hopelijk vond je het ook fijn al was het het eten alleen maar, heb me scheel betaald aan roomservice namelijk!
quote:Wil je munitie, of wil je alleen vliegen? Er zijn nog wel aardbeibommen beschikbaar. (doen het altijd goed op het achterdek
Op donderdag 10 januari 2002 19:54 schreef Mimic het volgende:
Ik wil een stukje vliegen in die Apachi, wie gaat er met me mee?
Of wordt er onderweg geen haven aangedaan??
quote:Deze boot is ook goed voor relatieprobleem paren
Op vrijdag 11 januari 2002 15:58 schreef CaPS_ het volgende:
* CaPS_ post even een kaartje..Ghe, hoort nie helemaal meer in R&P thuis zo he?
Bovendien zijn de kamers/hutten geluiddicht, dus er kan naar alle vrijheid geëxperimenteerd worden met de grote kanonnen
[Dit bericht is gewijzigd door Elegy op 11-01-2002 21:30]
quote:......... en toch wil eraf................
Op vrijdag 11 januari 2002 21:00 schreef Elegy het volgende:[..]
Deze boot is ook goed voor relatieprobleem paren
Bovendien zijn de kamers/hutten geluiddicht, dus er kan naar alle vrijheid geëxperimenteerd worden met de grote kanonnen
khad moeten nadenken voordat ik aan boord ging...
quote:Aha! Betrapt! Die bolletjes inleveren, en snel wat! Anders gaan we je kielhalen! Of de kat met de negen staarten!
Op zaterdag 12 januari 2002 00:03 schreef Lotjeb het volgende:[..]
......... en toch wil eraf................
khad moeten nadenken voordat ik aan boord ging...
quote:Help?
Op zaterdag 12 januari 2002 00:34 schreef Elegy het volgende:[..]
Aha! Betrapt! Die bolletjes inleveren, en snel wat! Anders gaan we je kielhalen! Of de kat met de negen staarten!
is er niet iemand die mijn kan komen redden stiekem???
quote:* CaPS_ stuitert rond over de boot terwijl hij een rambo deuntje neuriet..
Op zaterdag 12 januari 2002 22:58 schreef Lotjeb het volgende:[..]
Help?
is er niet iemand die mijn kan komen redden stiekem???
Wat ziet mijn oog daar? Eenen Lotje in moeilijkheden
[insert vechtscene hier]
En iedereen leefde nog lang en gelukkig
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 23:08 schreef CaPS_ het volgende:[..]
* CaPS_ stuitert rond over de boot terwijl hij een rambo deuntje neuriet..
Wat ziet mijn oog daar? Eenen Lotje in moeilijkheden
[insert vechtscene hier]
En iedereen leefde nog lang en gelukkig
[Dit bericht is gewijzigd door Lotjeb op 13-01-2002 13:42]
quote:[me]Gaat de Apache vol munitie laden...WRAAK!![/me]
Op zondag 13 januari 2002 11:30 schreef Lotjeb het volgende:[..]
bedankt voor deze dappere redding he
quote:
Op zondag 13 januari 2002 15:54 schreef Elegy het volgende:[..]
[me]Gaat de Apache vol munitie laden...WRAAK!![/me]
quote:ja er is nog nu 1 plekje vrij
Op zondag 13 januari 2002 21:43 schreef Heerlijkheid het volgende:
* Heerlijkheid is zoals altijd te laat, zwaait even naar de boot. Maar wacht eens.. Hij kan nog met Morpheus mee?? Of niet?
quote:Kun je me naar de echte boot brengen? ik wil wat vrouwelijk schoon aan de haak slaan (nee geen vissen)
Op zondag 13 januari 2002 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
ja er is nog nu 1 plekje vrij
mag ik nog mee?
quote:[me]Stijgt op met de Apache..full ammo![/me]
Op zondag 13 januari 2002 21:36 schreef Lotjeb het volgende:[..]
geen zorgen meer voor mij! ik ben lekker van de boot af, en als dr toch iets mis gaat dan komt CaPS_ met we redden....
hoop ik
* Quasimodo wil meer liefdesperikelen zien op dit schip!
quote:Dat komt omdat ik helemaal ziek in mijn hutje lig! Heb een dikke griep te pakken, het zal toch wel niet komen omdat ik je mijn jasje geleend heb?
Op maandag 14 januari 2002 00:56 schreef milagro het volgende:
* milagro doolt al 2 dagen over het dek en klopt op de deur van iedere hut, maar kan Chocolatemoeze niet vinden
quote:* star9 opent de deur..
Op maandag 14 januari 2002 00:01 schreef Mimic het volgende:
uhoh* Mimic klopt op de deur van Star
quote:* star9 valt haar vriendje in de armen, sleurt hem haar hut binnen en doet de deur op slot..
Op maandag 14 januari 2002 20:48 schreef Mimic het volgende:
* Mimic komt tevoorschijn mat Star haar vriendje tevoorschijn en zegt "suprise suprise.." en rent weg
quote:ach
Op maandag 14 januari 2002 16:50 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Dat komt omdat ik helemaal ziek in mijn hutje lig! Heb een dikke griep te pakken, het zal toch wel niet komen omdat ik je mijn jasje geleend heb?
quote:niet in een picknickmandje , maar met een picknick mandje die ondertussen na de 2 dagen redelijk aan het leegraken is
Op maandag 14 januari 2002 21:07 schreef milagro het volgende:[..]
ach
ziek maar lekker uit dan. je jasje is helaas overboord gewaaid toen ik ermee zwaaide naar morpheus_at_work, die dobberde in een pickmickmandje rond om de een of ander reden
quote:* star9 heeft t te druk met andere zaken..
Op woensdag 16 januari 2002 19:58 schreef Liberty het volgende:
Wie wil mij insmeren met zonnebrandolie?
quote:zeg ik toch, ín een picknickmandje
Op woensdag 16 januari 2002 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
niet in een picknickmandje , maar met een picknick mandje die ondertussen na de 2 dagen redelijk aan het leegraken is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |