abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2746299
in navolging van Insomnia Bar - Part II nu ook een leuk langzaam praat topic voor de mensen die wel snachts slapen en smiddags leven!

Love, exciting and new
Come Aboard. We're expecting you.
Love, life's sweetest reward.
Let it flow, it floats back to you.
The Love Boat soon will be making another run
The Love Boat promises something for everyone
Set a course for adventure,
Your mind on a new romance.
Love won't hurt anymore
It's an open smile on a friendly shore.
Yes LOVE! It's LOVE!

Welkom op de Love Boat Pacific Princess, voor al uw relatieperikelen! Ouwebep hier over je vriendje of vriendinnetje terwijl je een mooie cruise maakt naar het zonnige Acapulco.

* Quasimodo gaat een lekkere cocktail nuttigen bij Isaac

dinsdag 8 januari 2002 @ 17:33:48 #2
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2746402
Ow...hmmm....aangezien de reis naar India met aa en Kimmie nog even op zich laat wachten (Hé dutchie, gebeurt er eigenlijk wat aan...) wil ik misschien wel mee naar Acapulco.

Lekker zon!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 8 januari 2002 @ 18:11:38 #3
18305 Tranced
Zit me niet zo aan te kijken!
pi_2746852
* Tranced sleept zijn koffer de loopplank op *

pfew, ook eerst maar een coktailtje van Isaac

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all run around in a darkened room munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc
pi_2747107
* Evil-Cherry sleept ook maar d'r koffers het dek op

Moet me ook maar eens mengen onder de fok! dames en heren

dinsdag 8 januari 2002 @ 19:10:50 #5
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_2747558
* Arjeninho sleept koffer achter zich aan de loopplank op
[b]I'm #1 so why try harder[/b]
  dinsdag 8 januari 2002 @ 19:12:12 #6
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2747573
Geen id hoe je letters rood maakt maar ik groet jullie allemaal, ik was vroeg.. de NS reed op tijd.. ofzo
smile :D
pi_2747605
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:12 schreef Mimic het volgende:
Geen id hoe je letters rood maakt maar ik groet jullie allemaal, ik was vroeg.. de NS reed op tijd.. ofzo
/ me zonder spatione...
  dinsdag 8 januari 2002 @ 22:12:10 #8
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_2749904
aha fijn kan ik me stress ook overdag kwijt hehe
na na na na na na na Badjasman!
pi_2751040
kwil ook mee op de boot!
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  dinsdag 8 januari 2002 @ 23:26:21 #10
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2751255
* Mimic groet nu iedereen echt met zijn hand dankzij Cherry en sleurt lotje aan boord
  dinsdag 8 januari 2002 @ 23:29:46 #11
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_2751311
Ga ik dan ook captain stupid ontmoeten? Wauw, een droom die uit komt

Wie komt er bij mij in mijn hutje slapen hehehe

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_2751422

kga naar mn hut (mn eigen )
en hopen dat ik niet zeeziek ga worden die 1e nacht op zee...
Last.fm Twitter
  woensdag 9 januari 2002 @ 00:00:59 #13
13217 HH
(HeftigHaar)
pi_2751691
* HH zit allang in een koffer van Hik te wachten, klaar voor vertrek!
"Ooit hoop ik over haar iets te zeggen wat nog nooit over een vrouw gezegd is."
pi_2752235
* Sunstorms_sletje gaat aan zijn tan werken
Real power can't be given.... it must be taken.
pi_2752377
* Milagro klopt zachtjes op de deur van Chocolatemoeze's hut, maar hij lijkt al te slapen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_2752517
Zeg waar is de wc? Ik moet namelijk snoeihard kakken!
  woensdag 9 januari 2002 @ 01:28:58 #17
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_2752578
Ik heb mijn eigen boot

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_2753696
Elegy, waar is het zonnedek ergens?! .. en en en en en het zwembad?!
En waarom moet ik een of ander uniform aan op jouw boot?!
  woensdag 9 januari 2002 @ 09:56:42 #19
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2753911
Uhm...* Hik ziet er toch maar vanaf en staat nu op Schiphol te wachten op de Dutchbird naar India!

Pas je ook in een rugzak, HH?!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 9 januari 2002 @ 15:00:40 #20
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_2757101
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 09:25 schreef CaPS_ het volgende:
Elegy, waar is het zonnedek ergens?! .. en en en en en het zwembad?!
En waarom moet ik een of ander uniform aan op jouw boot?!
Zonnedek en zwembad bevinden zich achter de achterste boordkannonen.

Uniform is niet verplicht, doch gewenst. (in pak/gala kledij is ook goed)

Bedenk wel dat dit één van de veiligste cruiseschepen is die er zijn, tegenwoordig weet je maar nooit met die pirten.

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_2763284
kvind t eigenlijk niet zo'n mooie boot................
Last.fm Twitter
  woensdag 9 januari 2002 @ 23:48:20 #22
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_2764214
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 22:41 schreef Lotjeb het volgende:
kvind t eigenlijk niet zo'n mooie boot................
Maar wel veilig .
pi_2764353
jah, idd, ziet er wel veilig uit
dus hoef me geen zorgen te maken als ik zo ga slapen?
Last.fm Twitter
  donderdag 10 januari 2002 @ 00:13:46 #24
15660 chocolatemoeze
pi_2764567
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 01:01 schreef milagro het volgende:
* Milagro klopt zachtjes op de deur van Chocolatemoeze's hut, maar hij lijkt al te slapen
Nou, ik zit 's nachts altijd in mijn yakuzi te bubbelen, genietend van tropische cocktails, chocolatemoeze en een goed glas whiskey. Probeer vanacht iets harder te kloppen, misschien kun je dan gelijk mee genieten als ik je hoor (en als je geen whiskey blieft, dan heb ik nog wijn, baileys en cola light)

[ps & edit]
Ik hoop stiekem niet dat je dan Ezekiel 25:17 op gaat dreunen en me vervolgens om gaat leggen nadat je mijn hamburger gejat hebt
[/ps & edit]

[Dit bericht is gewijzigd door chocolatemoeze op 10-01-2002 00:23]

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_2764893
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 00:13 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Nou, ik zit 's nachts altijd in mijn yakuzi te bubbelen, genietend van tropische cocktails, chocolatemoeze en een goed glas whiskey. Probeer vanacht iets harder te kloppen, misschien kun je dan gelijk mee genieten als ik je hoor (en als je geen whiskey blieft, dan heb ik nog wijn, baileys en cola light)

[ps & edit]
Ik hoop stiekem niet dat je dan Ezekiel 25:17 op gaat dreunen en me vervolgens om gaat leggen nadat je mijn hamburger gejat hebt
[/ps & edit]

Ezekiel 25:17. "The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon you."

and there will be no mercy, Chocolatemoeze

donderdag 10 januari 2002 @ 01:45:17 #26
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_2765489
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 23:59 schreef Lotjeb het volgende:
jah, idd, ziet er wel veilig uit
dus hoef me geen zorgen te maken als ik zo ga slapen?
Nee hoor, het is beveiligd met een radar, een Goalkeeper, een stuk of 12 20mm boorkanonnen en een voorraad van 14 dieptebommen. Bovendien staan er op het achterdek ook nog 6 Harriers en twee Apaches.
  donderdag 10 januari 2002 @ 12:11:49 #27
15660 chocolatemoeze
pi_2767922
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 00:41 schreef milagro het volgende:

[..]

Ezekiel 25:17. "The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon you."

and there will be no mercy, Chocolatemoeze

Hmmmm... beetje dominant!?

No, really i'm the shepherd of the weak and my middle name is charity !

Als ik jou was zou ik me maar eens goed bedenken wie je van de aardbodem executeerd, want wie anders biedt je een bubbelbad aan!?!

pi_2772353
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 01:45 schreef Elegy het volgende:

[..]

Nee hoor, het is beveiligd met een radar, een Goalkeeper, een stuk of 12 20mm boorkanonnen en een voorraad van 14 dieptebommen. Bovendien staan er op het achterdek ook nog 6 Harriers en twee Apaches.

whehehe........
en wat als we gaan ontploffen dan
Last.fm Twitter
pi_2772888
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 12:11 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

No, really i'm the shepherd of the weak and my middle name is charity !

Als ik jou was zou ik me maar eens goed bedenken wie je van de aardbodem executeerd, want wie anders biedt je een bubbelbad aan!?!

en een massage ... ?
pi_2772896
Hmm gaan we de sfeer ombouwen naar oorloggeklep of gaan we nog echt "love'en"
  donderdag 10 januari 2002 @ 19:07:17 #31
15660 chocolatemoeze
pi_2772969
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 19:01 schreef milagro het volgende:

[..]

en een massage ... ?

Wauw , uiteraard!

Wil je de massage in bad of in bed? Met olie of zonder? "Ruig" of sensueel?

Een voorwaarde, volgende keer masseer jij!

pi_2773062
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 19:07 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Wauw , uiteraard!

Wil je de massage in bad of in bed? Met olie of zonder? "Ruig" of sensueel?

Een voorwaarde, volgende keer masseer jij!

oe

ik wil het allemaal
heb je ook champagne en caviaar toevallig

donderdag 10 januari 2002 @ 19:21:42 #33
15660 chocolatemoeze
pi_2773125
De champagne wordt standaard bij mijn avondeten geserveerd. De caviaar kan geregeld worden, hoewel de roomservice er wel van zal op kijken dat ik geen boerenkool met chocolatemoeze na bestel

Laten we bij het begin van de avond beginnen, om maar niet te snel bij de massage te komen! Ik bestel de carpaccio vooraf, de kalfsoester in champignonsaus als hoofdgerecht en de Irish Coffee na! Tijdens het eten wordt er een wijntje gedronken uiteraard.

Jij?

pi_2773206
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 19:21 schreef chocolatemoeze het volgende:
De champagne wordt standaard bij mijn avondeten geserveerd. De caviaar kan geregeld worden, hoewel de roomservice er wel van zal op kijken dat ik geen boerenkool met chocolatemoeze na bestel

Laten we bij het begin van de avond beginnen, om maar niet te snel bij de massage te komen! Ik bestel de carpaccio vooraf, de kalfsoester in champignonsaus als hoofdgerecht en de Irish Coffee na! Tijdens het eten wordt er een wijntje gedronken uiteraard.

Jij?

hm klinkt niet slecht, ik doe met je mee... behalve dan de Irish Coffee
wat zal ik es aantrekken
  donderdag 10 januari 2002 @ 19:48:15 #35
15660 chocolatemoeze
pi_2773528
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 19:26 schreef milagro het volgende:

[..]

hm klinkt niet slecht, ik doe met je mee... behalve dan de Irish Coffee
wat zal ik es aantrekken

Oei, draag uiteraard dat waar je je mee op je gemak voelt. Een beetje sexy mag best, maar dat moet je maar durven op zo'n blinde-boat-date

Wat heb je zoal in je garderobe hangen dan?

Ps.
Push-up bh's mag je thuis laten.

donderdag 10 januari 2002 @ 19:54:03 #36
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2773613
Ik wil een stukje vliegen in die Apachi, wie gaat er met me mee?
pi_2773628
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 19:48 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Oei, draag uiteraard dat waar je je mee op je gemak voelt. Een beetje sexy mag best, maar dat moet je maar durven op zo'n blinde-boat-date

Wat heb je zoal in je garderobe hangen dan?

Ps.
Push-up bh's mag je thuis laten.

O.k. beetje sexy
Ik heb veel zwart in de kast hangen... of heb je liever wat fleurigers ?
Hm doe toch dat zwarte jurkje maar aan... moet tuurlijk wel een beetje passen bij jouw tenue.

En push up b-h is niet nodig en zit trouwens niet lekker

Spannend ..

donderdag 10 januari 2002 @ 20:24:59 #38
15660 chocolatemoeze
pi_2774039
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 19:55 schreef milagro het volgende:

[..]

O.k. beetje sexy
Ik heb veel zwart in de kast hangen... of heb je liever wat fleurigers ?
Hm doe toch dat zwarte jurkje maar aan... moet tuurlijk wel een beetje passen bij jouw tenue.

En push up b-h is niet nodig en zit trouwens niet lekker

Spannend ..

Hmm, zwart is wel oke en erg sexy, maar ook zo neutraal. Fleurigs is ook leuk voor de variatie, maar zwart is weer wat serieuzer en volwassener. Weet je wat? Wat jij wil!

Mijn tenue, hmm, het liefst in een stijlvol boss-pak maar dat is 1) te duur en 2) zal me misschien niet eens staan!
Ik heb veel van alles wat in mijn garderobe, vlotte kleding meestal, maar ook nette. Ach fok, moeilijk hoor... jij zwart jurkje, ik in net pak. Als het niet bevalt kunnen die kleren alsnog uit en gaan we meteen door naar de yakuzi!

En hoe smaakt het eten tot nu toe? Glaasje champagne alvast om in de mood te komen? Dan dim ik het licht van de kajuit en steek ik alvast wat kaarsjes aan

Het schip dobbert nogal, je vind het toch niet erg dat mijn eten op jouw bord belandde?

pi_2774157
Hé, ik dacht dat ik mijn vlees al op had

Oe, de champagne begint al effect te krijgen of is het de boot. Ik zoek houvast.. en je vind het toch niet erg dat mijn hand even op je knie rustte

ik zou wel even een wandeling over het dek willen maken,
even wat frisse lucht om daarna in een warm bad te glijden.

donderdag 10 januari 2002 @ 20:45:03 #40
15660 chocolatemoeze
pi_2774324
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 20:32 schreef milagro het volgende:
Hé, ik dacht dat ik mijn vlees al op had

Oe, de champagne begint al effect te krijgen of is het de boot. Ik zoek houvast.. en je vind het toch niet erg dat mijn hand even op je knie rustte

ik zou wel even een wandeling over het dek willen maken,
even wat frisse lucht om daarna in een warm bad te glijden.

Ik hoop toch niet dat jouw vlees nu al op is . Ik moet er wel even van rillen hoor als je je hand daar legt, ben toch wel een beetje zenuwachtig hoor ! Maar dat maakt het juist ook weer zo spannend, vind je niet?

Kom, wandelen we het dek op, het is een mooie avond, volgens mij is het niet kouder dan 20 graden! En heb je ooit de sterrenhemel zo helder gezien?!? Ik niet, maar hier op zee wordt de lucht niet gestoord door wolken, smog of city-light. FF weg van die drukte, heerlijk! Ik vraag me af of de maan nog gaat zetten vannacht...

Ach, heb je het koud? Is zeker de wind, die is inderdaad best kil. Hier, ik sla mijn jas wel om je heen. Achterdek of voordek? Op het voordek staat iedereen natuurlijk Titanic na te spelen, misschien moeten we zelfs een nummertje trekken om voorop de boeg te mogen staan!

pi_2774457
Het achterdek dus ... wat intiemer.
ja het is wat fris, maar van binnen voelt het warm.
ik zie de melkweg!
het is alsof ik droom, prachtige avond, en hij zo dichbij...zal ik...zal hij... , ik ken hem nauwelijks en toch voelt het zo...
  donderdag 10 januari 2002 @ 21:31:47 #42
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2775086
Waarom voel ik me zo eenzaam op et voordek? :p
pi_2775216
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 21:31 schreef Mimic het volgende:
Waarom voel ik me zo eenzaam op et voordek? :p
ach......
op het zijdek (stuurboord) hoorde ik een bevallige dame hetzelfde zeggen....
maar waar is toch Chocolatemoeze, ik heb zijn jasje nog, maar hij is nergens te bekennen
  donderdag 10 januari 2002 @ 21:39:47 #44
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2775256
* Mimic is aangekomen op het zijdek

niemand te bekennen hoor, waar is ze dan? Ach misschien ging ze wel drinken halen en komt ze zo terug..

* Mimic smst even naar huis hoe lekker het hier is

pi_2775310
Hm hij laat me gewoon in de steek
en de avond begon zo goed....
Hij zal toch niet overboord geslagen zijn
  donderdag 10 januari 2002 @ 22:34:59 #46
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_2776218
Is er nog een klein donker hutje ergens onderin een hoekje van 't schip voor mij ?
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 00:15:10 #47
15660 chocolatemoeze
pi_2777630
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 21:42 schreef milagro het volgende:
Hm hij laat me gewoon in de steek
en de avond begon zo goed....
Hij zal toch niet overboord geslagen zijn
Ach, ik was klaar met werken ('k was aan het i-netten op het werk!) en toen ik thuis kwam was binnen een mum van tijd mijn kamer gevuld met mensen. Niet echt het moment om de avond door te zetten

Maar om aan te sturen op een vervolg, hou mijn jasje nog maar even. Morgen gaan we verder waar we gebleven waren, goed? Misschien komen we nog aan het massage gedeelte toe

* chocolatemoeze loopt nog even mee met Milagro naar haar hut, kijkt haar diep in de ogen en geeft haar een zoen op haar wang. "Bedankt voor de al reeds heerlijke avond." Hopelijk vond je het ook fijn al was het het eten alleen maar, heb me scheel betaald aan roomservice namelijk!

vrijdag 11 januari 2002 @ 00:51:44 #48
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_2778016
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 19:54 schreef Mimic het volgende:
Ik wil een stukje vliegen in die Apachi, wie gaat er met me mee?
Wil je munitie, of wil je alleen vliegen? Er zijn nog wel aardbeibommen beschikbaar. (doen het altijd goed op het achterdek )
pi_2782097
* Evil-Cherry kijkt op het voordek uit over de zee met een dromerige blik in d'r ogen. D'r lang zomerjurk wappert in de wind en d'r krullen dansen over d'r schouders..

vrijdag 11 januari 2002 @ 15:46:00 #50
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2783946
Tis geen Titanic hoor

Vliegen met Ammunitie, ik kijk wel wat ik onderweg tegenkom..

pi_2784166
* CaPS_ post even een kaartje..

Ghe, hoort nie helemaal meer in R&P thuis zo he?

pi_2784423
kwil van de boot af............

kvind t maar eng hier

Last.fm Twitter
  vrijdag 11 januari 2002 @ 17:18:57 #53
4423 Evil
Yo-skippely-dai-dee-doe
pi_2785518
* Evil vraagt haar af of ze nog ergens kan opstappen????

Of wordt er onderweg geen haven aangedaan??

Ride on, I'll see you [br] I could never go with you, no matter how I wanted to
  vrijdag 11 januari 2002 @ 21:00:58 #54
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_2787672
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 15:58 schreef CaPS_ het volgende:
* CaPS_ post even een kaartje..

[afbeelding]

Ghe, hoort nie helemaal meer in R&P thuis zo he?

Deze boot is ook goed voor relatieprobleem paren

Bovendien zijn de kamers/hutten geluiddicht, dus er kan naar alle vrijheid geëxperimenteerd worden met de grote kanonnen

[Dit bericht is gewijzigd door Elegy op 11-01-2002 21:30]

pi_2789815
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 21:00 schreef Elegy het volgende:

[..]

Deze boot is ook goed voor relatieprobleem paren

Bovendien zijn de kamers/hutten geluiddicht, dus er kan naar alle vrijheid geëxperimenteerd worden met de grote kanonnen

......... en toch wil eraf................

khad moeten nadenken voordat ik aan boord ging...

Last.fm Twitter
  zaterdag 12 januari 2002 @ 00:34:44 #56
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_2790103
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 00:03 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

......... en toch wil eraf................

khad moeten nadenken voordat ik aan boord ging...

Aha! Betrapt! Die bolletjes inleveren, en snel wat! Anders gaan we je kielhalen! Of de kat met de negen staarten!
pi_2797045
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 00:34 schreef Elegy het volgende:

[..]

Aha! Betrapt! Die bolletjes inleveren, en snel wat! Anders gaan we je kielhalen! Of de kat met de negen staarten!

Help?

is er niet iemand die mijn kan komen redden stiekem???

Last.fm Twitter
  zaterdag 12 januari 2002 @ 23:05:17 #58
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_2797097
* star9 huilt in haar hutje dikke tranen van verdriet..
pi_2797115
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 22:58 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Help?

is er niet iemand die mijn kan komen redden stiekem???

* CaPS_ stuitert rond over de boot terwijl hij een rambo deuntje neuriet..

Wat ziet mijn oog daar? Eenen Lotje in moeilijkheden

[insert vechtscene hier]

En iedereen leefde nog lang en gelukkig

zaterdag 12 januari 2002 @ 23:08:42 #60
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2797118
Ik breng je wel van de boot af..

En waarom zit je te huilen? Vertel het eens

pi_2800174
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 23:08 schreef CaPS_ het volgende:

[..]

* CaPS_ stuitert rond over de boot terwijl hij een rambo deuntje neuriet..

Wat ziet mijn oog daar? Eenen Lotje in moeilijkheden

[insert vechtscene hier]

En iedereen leefde nog lang en gelukkig

bedankt voor deze dappere redding he

[Dit bericht is gewijzigd door Lotjeb op 13-01-2002 13:42]

Last.fm Twitter
  zondag 13 januari 2002 @ 15:54:23 #62
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_2801939
quote:
Op zondag 13 januari 2002 11:30 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

bedankt voor deze dappere redding he

[me]Gaat de Apache vol munitie laden...WRAAK!![/me]
pi_2805415
quote:
Op zondag 13 januari 2002 15:54 schreef Elegy het volgende:

[..]

[me]Gaat de Apache vol munitie laden...WRAAK!![/me]

geen zorgen meer voor mij! ik ben lekker van de boot af, en als dr toch iets mis gaat dan komt CaPS_ met we redden....
hoop ik
Last.fm Twitter
pi_2805463
* morpheus_at_work zwaait naar lotje , en dobbert gezellig rond met picknick mand rond op zee
  zondag 13 januari 2002 @ 21:43:05 #65
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_2805522
* Heerlijkheid is zoals altijd te laat, zwaait even naar de boot. Maar wacht eens.. Hij kan nog met Morpheus mee?? Of niet?
pi_2805569
quote:
Op zondag 13 januari 2002 21:43 schreef Heerlijkheid het volgende:
* Heerlijkheid is zoals altijd te laat, zwaait even naar de boot. Maar wacht eens.. Hij kan nog met Morpheus mee?? Of niet?
ja er is nog nu 1 plekje vrij
  zondag 13 januari 2002 @ 21:47:39 #67
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_2805609
quote:
Op zondag 13 januari 2002 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

ja er is nog nu 1 plekje vrij

Kun je me naar de echte boot brengen? ik wil wat vrouwelijk schoon aan de haak slaan (nee geen vissen)
  zondag 13 januari 2002 @ 21:53:28 #68
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_2805707
* zwijntje komt aanpeddelen met haar roeibootje

mag ik nog mee?

A clean house is a sign of a wasted life.
  zondag 13 januari 2002 @ 22:27:23 #69
4423 Evil
Yo-skippely-dai-dee-doe
pi_2806245
* Evil wacht ook nog op bevestiging dat ze de boot op mag komen....
Ride on, I'll see you [br] I could never go with you, no matter how I wanted to
  zondag 13 januari 2002 @ 22:31:23 #70
17303 star9
pi_2806299
* star9 is gestopt met huilen en schrijft n aantal gedichtjes in haar hut..
  zondag 13 januari 2002 @ 23:59:33 #71
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_2807220
quote:
Op zondag 13 januari 2002 21:36 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

geen zorgen meer voor mij! ik ben lekker van de boot af, en als dr toch iets mis gaat dan komt CaPS_ met we redden....
hoop ik

[me]Stijgt op met de Apache..full ammo![/me]
  maandag 14 januari 2002 @ 00:01:28 #72
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2807248
uhoh

* Mimic klopt op de deur van Star

pi_2807864
* milagro doolt al 2 dagen over het dek en klopt op de deur van iedere hut, maar kan Chocolatemoeze niet vinden
pi_2811957
Liberty wil ook mee! Ik heb m'n bikini en zomerjurkje al aangedaan!
Ik ben van plan om heerlijk te gaan zwemmen en lekker te zonnen! Mmm, en dan al zonnend vanachter m'n zonnebril lekker gluren naar het mannelijk schoon (in uniform)!
There's always Light in the Darkness!
pi_2812329
en vergeet niet dat je bij Isaac je liefdesproblemen onder het genot van een drankje kwijt kan, je aan Gopher kan vragen of ie een bosje rozen bij je liefje neerlegt in de kamer, Doc wel raad weet met een gebroken hart en het bij Captain Stubing altijd feest is aan tafel!

* Quasimodo wil meer liefdesperikelen zien op dit schip!

maandag 14 januari 2002 @ 16:50:20 #76
15660 chocolatemoeze
pi_2812376
quote:
Op maandag 14 januari 2002 00:56 schreef milagro het volgende:
* milagro doolt al 2 dagen over het dek en klopt op de deur van iedere hut, maar kan Chocolatemoeze niet vinden
Dat komt omdat ik helemaal ziek in mijn hutje lig! Heb een dikke griep te pakken, het zal toch wel niet komen omdat ik je mijn jasje geleend heb?
  maandag 14 januari 2002 @ 18:21:35 #77
17303 star9
pi_2813530
quote:
Op maandag 14 januari 2002 00:01 schreef Mimic het volgende:
uhoh

* Mimic klopt op de deur van Star

* star9 opent de deur..
  maandag 14 januari 2002 @ 20:48:51 #78
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2814819
* Mimic komt tevoorschijn mat Star haar vriendje tevoorschijn en zegt "suprise suprise.." en rent weg
  maandag 14 januari 2002 @ 20:57:22 #79
17303 star9
pi_2814939
quote:
Op maandag 14 januari 2002 20:48 schreef Mimic het volgende:
* Mimic komt tevoorschijn mat Star haar vriendje tevoorschijn en zegt "suprise suprise.." en rent weg
* star9 valt haar vriendje in de armen, sleurt hem haar hut binnen en doet de deur op slot..
pi_2815069
quote:
Op maandag 14 januari 2002 16:50 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Dat komt omdat ik helemaal ziek in mijn hutje lig! Heb een dikke griep te pakken, het zal toch wel niet komen omdat ik je mijn jasje geleend heb?

ach
ziek maar lekker uit dan. je jasje is helaas overboord gewaaid toen ik ermee zwaaide naar morpheus_at_work, die dobberde in een pickmickmandje rond om de een of ander reden
pi_2831456
quote:
Op maandag 14 januari 2002 21:07 schreef milagro het volgende:

[..]

ach
ziek maar lekker uit dan. je jasje is helaas overboord gewaaid toen ik ermee zwaaide naar morpheus_at_work, die dobberde in een pickmickmandje rond om de een of ander reden

niet in een picknickmandje , maar met een picknick mandje die ondertussen na de 2 dagen redelijk aan het leegraken is
pi_2837403
Wie wil mij insmeren met zonnebrandolie?
  woensdag 16 januari 2002 @ 20:04:46 #83
17303 star9
pi_2837468
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 19:58 schreef Liberty het volgende:
Wie wil mij insmeren met zonnebrandolie?
* star9 heeft t te druk met andere zaken..
pi_2837782
He wat jammer nou Star9, iemand anders? Ik heb vast m'n topje uitgedaan... Ik lig hier zowat te verbranden!
pi_2837867
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

niet in een picknickmandje , maar met een picknick mandje die ondertussen na de 2 dagen redelijk aan het leegraken is

zeg ik toch, ín een picknickmandje
mag ik dat jasje terug of heeft u het niet gevonden tijdens het dobberen op zee in uw mandje
  vrijdag 18 januari 2002 @ 17:19:56 #86
15660 chocolatemoeze
pi_2859615
Zeg, Miliagro!? Gaan we die avond nog eens voortzetten? Ik ben weer helemaal beter en klaar voor zwoele nachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')