Ik hoop dat ie dood is.quote:Op woensdag 1 november 2006 03:22 schreef BaajGuardian het volgende:
tis dan wel geen humor maar ik vind toch dat mijn kat (nu weg/spoorloos/dood) er tussen moet, tis tenslotte altijd mn maatje geweest.
[afbeelding]
Ja, grappigquote:
Damnquote:Op woensdag 1 november 2006 20:04 schreef MissBliss het volgende:
Iemand heeft ooit deze Paint gemaakt van mijn kat:
[afbeelding]
die slaaptquote:Op woensdag 1 november 2006 21:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
DamnLeeft ie wel?
Als mijn kat er zo bijlag zou ik met grote spoed naar de dierenarts gaan
Hij leeft jaquote:Op woensdag 1 november 2006 21:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
DamnLeeft ie wel?
Als mijn kat er zo bijlag zou ik met grote spoed naar de dierenarts gaan
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:12 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
die slaaptalsof je dat niet ziet..
zo lief is dat tongetje wat uit zn bek hangtquote:Op woensdag 1 november 2006 21:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik heb een keer in paniek de dierenarts gebeld toen een van mijn monsters er zo bijlag. Helemaal slap en werd niet gelijk wakker.
Ja. Als het de gewoonte van de kat is wel ja. Maar de twee keer dat ik een kat van mij met het tongetje buiten zag liggen was ie dood hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 22:14 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
zo lief is dat tongetje wat uit zn bek hangtdoet onze kat ook soms
quote:
Onze kat doet het ook bijna nooit, alleen per ongeluk hangt die tong er wel eens uitquote:Op woensdag 1 november 2006 22:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja. Als het de gewoonte van de kat is wel ja. Maar de twee keer dat ik een kat van mij met het tongetje buiten zag liggen was ie dood hoor
Gelukkig met die ene niet toen ik naar de DA belde. Maar ik schrok echt flink. Het is een ouwe poes en ze had de gewoonte niet om zo te slapen.
Mijn jongste doet het wel. Heeft een beetje een overbite en een wipneus waardoor haar bekkie wat openstaat als ze relaxed is. da's de pic uit het vorig topic, hangend in een rek.
Die van ons, als hij aan zich aan het wassen is en je roept hem. Dan kijkt hij je echt zo aan met die tong uit z'n bek van WTFquote:Op donderdag 2 november 2006 14:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Onze kat doet het ook bijna nooit, alleen per ongeluk hangt die tong er wel eens uit![]()
Perfect fotomoment dus
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:03 schreef BaajGuardian het volgende:
vinden ze leuk
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:13 schreef BaajGuardian het volgende:
die kat die ik ergens heb gepost, die zwarte.
dat is doerak, dat beest stonk altijd naar natte jassen maar was net een mens je kon gewoon met dat beestje praten en hij begreep je dan gewoon, zo kon ik gewoon zeggen: "semamiew" (zeg maar mieuw) en dan miaowde hij, en keek hij mee aan tot ik het weer zei en dan mieauwde hij weer.
ook als ik ergens zat kon ik gewoon zeggen, je mag wel op mn schoot en dan stond ie op en kwam hij op mn schoot zitten, in zn ogen zag je gewoon bewustzijn, ik heb hem een tijd heel erg gemist want het was net alsof je een vriend verloor, vergelijkbaar met een hond verliezen, sommige mensen denken dat een kat verliezen je minder doet, dat is dus niet zo.
ik mis hem ergens nog wel ,vooral wanneer ik hem zie op fotos, al heb ik maar 1 foto nog waar hij op staat, ik heb een lange tijd in internaten gewoont en al die tijd heb ik een foto van hem op mn kamer gehad, mijn poekie, doerak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |