abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43052119
Ik krijg binnenkort wat Finse collega's op bezoek en nu had ik met een andere collega bedacht dat het dan wel leuk zou zijn om Indonesisch te gaan eten.
Maar waar in Den Haag (en omgeving) kunnen we een beetje leuk terecht? En graag iets wat een beetje authentiek is. Op Iens zie ik door alle toko's en wisselvallige beoordelingen het bos niet meer!
pi_43052169
Ik ben er nooit geweest maar heb gehoord dat er ter hoogte van de vruchtenbuurt, langs de Laan van Meerdervoort een goede zit
Saartje
pi_43052710
garoeda bij kneuterdijk
  zondag 29 oktober 2006 @ 23:24:31 #4
71048 Tokay
makes your day!
pi_43052968
Ik zou even op deze website kijken:

http://www.sir-restaurants.nl/

De restaurants die hierbij zijn aangesloten, serveren goed Indonesisch eten.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  zondag 29 oktober 2006 @ 23:28:11 #5
30560 2Mini
Official Logo
pi_43053100
Bij Kneuterdijk heb je er 2, Garuda en... en... kut ben naam vergeten. Ze zitten vlak naast elkaar..
Ik zou voor Surinaams/ indisch gaan.. das ook lekker.
Warung Kromo, bij de Elandstraat

succes
Camera 1... 1!
pi_43053173
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 23:17 schreef addictivebeat het volgende:
garoeda bij kneuterdijk
pi_43053193
hier,. de enige tent die ik ken waar je kunt zitten is Indonesia Baru in leidschendam hier,. het eten is er goed tot zover ik het ken,. maar er zijn vast nog goede in den haag..
pi_43053245
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 23:30 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

geen idee, ben er nooit geweest.
  woensdag 1 november 2006 @ 07:09:04 #9
269 vats
Live life to the max!
pi_43127697
Zit net te lezen op de site van een indo restaurant in den haag (the raffles) daar vragen ze voor een flesje spa blauw van 2 slokken 2,80 en voor een bakje koffie 3,50....

tering wat duur, gewoon asociaal
pi_43128059
Bedankt!
Ik ga het IENS boekje dat ik heb liggen, er ook nog eens op na slaan, maar ik moet toegeven dat de omschrijving bij Garoeda (vergane glorie, maar aandoenlijk) niet zo veel goeds beloofd.
Iemand bekend met Dua in Scheveningen?

Owja, bijkomend praktisch probleem, de Finnen zijn op maandag en dinsdag in Nederland en we gaan dus op maandagavond uit eten.
pi_43128130
Nog nooit gegeten maar wel op maandag open en ziet er leuk uit:

http://www.djawa.nl/
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 1 november 2006 @ 14:07:48 #12
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_43136108
Mijn oude baas (van Kantjil Rotterdam) heeft nu een tent in Den Haag, Bali Breeze (in de Zeestraat, vlakbij het museum voor communicatie). Mooie tent, niet zo oubollig als veel Indonesische tenten, fantastisch eten en leuke sfeer. Weet alleen niet of ze op maandag open zijn...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator woensdag 1 november 2006 @ 16:07:38 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43140300
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:19 schreef Liejannuh het volgende:
Bedankt!
Ik ga het IENS boekje dat ik heb liggen, er ook nog eens op na slaan, maar ik moet toegeven dat de omschrijving bij Garoeda (vergane glorie, maar aandoenlijk) niet zo veel goeds beloofd.
Iemand bekend met Dua in Scheveningen?

Owja, bijkomend praktisch probleem, de Finnen zijn op maandag en dinsdag in Nederland en we gaan dus op maandagavond uit eten.
Zijn deze Finnen dan experts in Indonesisch eten, en moet het 't allerbeste zijn van Den Haag en omstreken?
Volgens Iens is dit het beste "authentieke" Indonesische restaurant. Zelf geen ervaring daar, wél al eens gehoord van iemand dat je daar zo lekker eet.
Maar Garoeda en die ernaast, Poentjak, liggen wel erg leuk tegenover de hofvijver met uitzicht op het Binnenhof, en je kunt daar heus ook een prima rijsttafeltje weghappen, al is het nogal standaard (maar daarom nog niet vies).

Maandagavond, hmm.. niet echt een gezellige restaurantdag trouwens.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_43147996
Deze Finnen hebben waarschijnlijk nog nooit Indonesisch gegeten, maar ik vind het dan wel leuk als het authentiek Indonesisch eten is.
En een goed restaurant is natuurlijk ook wel leuk.

Ik ga het voorstellen aan mijn (Nederlandse) collega!
pi_43181968
Mijn favoriet: http://www.sarinah.nl/
ook op maandag geopend
pi_43192357
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:54 schreef Gajus het volgende:
Mijn favoriet: http://www.sarinah.nl/
ook op maandag geopend
mag wel hopen dat het een beetje te vreten is daar voor dat geld..
pi_43207861
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:07 schreef Hik het volgende:
Mijn oude baas (van Kantjil Rotterdam) heeft nu een tent in Den Haag, Bali Breeze (in de Zeestraat, vlakbij het museum voor communicatie). Mooie tent, niet zo oubollig als veel Indonesische tenten, fantastisch eten en leuke sfeer. Weet alleen niet of ze op maandag open zijn...
ma en di gesloten geloof ik, vorig weekend gegeten, erg lekker
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_43207992
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 23:28 schreef 2Mini het volgende:
Bij Kneuterdijk heb je er 2, Garuda en... en... kut ben naam vergeten. Ze zitten vlak naast elkaar..
Ik zou voor Surinaams/ indisch gaan.. das ook lekker.
Warung Kromo, bij de Elandstraat

succes

Warung Kromo
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_43208561
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:26 schreef Oblivion het volgende:
Nog nooit gegeten maar wel op maandag open en ziet er leuk uit:

http://www.djawa.nl/
Ik heb hier een paar keer gegeten en kan het zeer aanraden. Het is niet al te groot en een beetje volgestauwd met tafeltjes, maar het personeel is vriendelijk en het eten dus errug lekker vind ik. De rijsttafels bestaan uit een behoorlijk aantal kleine gerechtjes, dus je kunt zo een hoop proberen.
pi_43454808
Ik ben wel eens bij Garoeda en Poentjak geweest. Poentjak is al eeuwen geleden en Garoeda een jaar of 3 ofzo.
Ik vond het bij beide zaken goed vertoeven.

Alleen het personeel wat ons toen hielp (we waren met een grotere groep) bij Garoeda vond ik toentertijd wat onvriendelijk. Maar ja, misschien was dat toeval.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')