Hoezo? Je gaat morgen naar Mediamarkt, haalt hem van die 2 meter hoge stapel af, en je bent voor 35 euro klaar!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:29 schreef Tackleberry het volgende:
Net even de (PC) demo geprobeerd, het speelde meteen aardig weg. Het is natuurlijk weer even wennen, maar ik kan niet wachten tot de full game in de brievenbus ligt!
Ik dacht dat Play.com wel snel zou zijn met bezorgen, maar dat mocht helaas niet zo zijn...quote:Op woensdag 1 november 2006 21:47 schreef Saekerhett het volgende:
Hoezo? Je gaat morgen naar Mediamarkt, haalt hem van die 2 meter hoge stapel af, en je bent voor 35 euro klaar!
Of heb je hem al besteld voor een paar euro minder?
play.com 26 euroquote:Op woensdag 1 november 2006 21:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoezo? Je gaat morgen naar Mediamarkt, haalt hem van die 2 meter hoge stapel af, en je bent voor 35 euro klaar!
Of heb je hem al besteld voor een paar euro minder?
mijne ook, had em maandag binnen. woon je toevallig in een boerengat?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:53 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik dacht dat Play.com wel snel zou zijn met bezorgen, maar dat mocht helaas niet zo zijn...
mijn order is op 25 oktober verzonden...
Als je 's-Hertogenbosch een boerengat noemt: jaquote:Op woensdag 1 november 2006 22:05 schreef Flashwin het volgende:
mijne ook, had em maandag binnen. woon je toevallig in een boerengat?
jajoh wrijf het nog ff inquote:Op woensdag 1 november 2006 22:16 schreef PBateman1978 het volgende:
op de 360.
Ja bij mij joint er niemand verdomme, kom tegen elkaar danquote:Op woensdag 1 november 2006 22:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan toch vrijwel altijd binnen 20 seconden spelen als ik zelf create op de 360.
Weer een paar leuke potjes achter de rug, tegen mensen is zoveel leuker dan tegen de CPU
Dat heb ik nu dus ook, ik heb mijn drivers al ge-update maar het beeld blijft steeds op zwart. Ik heb er ook al op gegoogled maar kan niks vinden. Hebben meer mensen hier last van?quote:Godverdomme een bug in PES ik ga de rust in tegen Arsenal met 0-0 krijg ik een zwart scherm.
Maar het spel slaat niet vast ofzo
Heb het probleem op meerdere PES forums gelezen. Aardig aantal mensen die er last van hebben, totzover nergens een oplossing gelezen. Zelf geen last van gelukkig. Heb je een beetje goede videokaart?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:11 schreef Carterman het volgende:
Dat heb ik nu dus ook, ik heb mijn drivers al ge-update maar het beeld blijft steeds op zwart. Ik heb er ook al op gegoogled maar kan niks vinden. Hebben meer mensen hier last van?
Donequote:Op woensdag 1 november 2006 23:45 schreef Robocock het volgende:
360-spelers die deze week paar potjes willen ballen, voeg me maar toe.
Gamertag: Emjay NL
Ben wel erg slecht![]()
Bij ieder gescoord doelpunt moest zij een kledingstuk uittrekken zeker?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Twee potjes tegen een Portugese chick online gespeeld.
ik zal je binnenkort (net zoals alle andere) ook ff addenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:45 schreef Robocock het volgende:
360-spelers die deze week paar potjes willen ballen, voeg me maar toe.
Gamertag: Emjay NL
Ben wel erg slecht![]()
Ik bied spelers altijd een 1 jarig contract aan, en trade meestal me spelers zodat ik niet zoveel Transfer geld hoef op te maken.quote:Op donderdag 2 november 2006 08:04 schreef pmponer het volgende:
Ik speel het op de 360 heb nu een wedstrijd of 10 gespeeld
Ben met de master-league begonnen met Fc Groningen
Nu probeerde ik wat transfers te regelen van top spelers maar die kaatsten allemaal af.
Iemand daar tips voor?
Verder wil ik graag weten hoe je een verdediger 1 tegen 1 het makkelijkst voorbij speelt, dus als daar ook tips voor zijn hoor ik ze graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |