Het publiek was pas vet bij FIFA2003, toen hoorde je echt gewoon clubliedjes zoalsquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:27 schreef Fargo het volgende:
[..]
Qua looks is het publiek niet verbeterd, qua intelligentie wel. Dat gejoel en boe-geroep als me weer eens niks lukt..prachtig. En ook flink gefluit als de bezoekende partij een strafschop mag nemen!![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Het publiek was pas vet bij FIFA2003, toen hoorde je echt gewoon clubliedjes zoals
bij man udt: 'glory glory man united'
bij ajax: 'ajax *** ajax ***'
en bij real hoorde je bijvoorbeeld een speaker wat zeggen en dat de rest het dan overzongecht vet!! jammer dat ze zoeits neit bij pes doen(bij fifa hadde ze het er ook uitgeknikkert
)...
Ho wacht even, ik speel het spel normaal nooit op het toetsenbordquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:08 schreef Crush65 het volgende:
Heb hem sinds gisteren eindelijk in huis. VoreG, Ik ben dus ook zo'n noob toetsenbordspeler. Heb hem trouwens wel grafisch op 'low' moeten zetten, anders speelt ie traag als hell. Publiek is niet echt verbeterd, vind ik. Nog steeds van die platte mannetjes! Verder zien de menu's er niet uit, maar goed. Het spelen gaat weer ouderwets hemels!
Zorg dat je binnen de 16 staat, pass de bal naar een technisch goede speler die met de rug naar de goal staat. En vervolgens klik je op schieten en terwijl de gauge aan staat snel op R2.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:56 schreef satecl het volgende:
kan iemand het in het nederlands dan ff precies uitlegge hoe het moet....
was dat?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zorg dat je binnen de 16 staat, pass de bal naar een technisch goede speler die met de rug naar de goal staat. En vervolgens klik je op schieten en terwijl de gauge aan staat snel op R2.
hehe ok dan, best simpel toch.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:21 schreef satecl het volgende:
nou bij mij lukt het echt niet, ik zit te trainen met Real madrid....
-edit-
JAAAAA hij is gelukt
Ja, dat had ik ook bij PES4, maar dat was na een superpatch met nieuwe geluiden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Het publiek was pas vet bij FIFA2003, toen hoorde je echt gewoon clubliedjes zoals
bij man udt: 'glory glory man united'
bij ajax: 'ajax *** ajax ***'
en bij real hoorde je bijvoorbeeld een speaker wat zeggen en dat de rest het dan overzongecht vet!! jammer dat ze zoeits neit bij pes doen(bij fifa hadde ze het er ook uitgeknikkert
)...
In 48 vind je geen verbinding denk ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:00 schreef Cubewoods het volgende:
Iemand PES6? Heb me 48 hour code gebruikt
Mijn vreugde is voorbijquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik zet noodgedwongen deel 5 maar weer ff op..
Een kameraad van mij moet voor toernooien e.d. eerst flink aan de jonko, dan kickt-ie echt véél meer ass dan normaal, echt lachenquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:27 schreef Robocock het volgende:
Renkedekenker, ik ben veel beter met tig bier op
Moet ik vaker doen![]()
http://www.insidegamer.nl(...)soccer6/nieuws/12653quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de servers traag als stront? Echt vet vervelend. Mja, dan maar weer met Feyenoord verder ML-en. (Met mezelf in de spits i.p.v. Charisteas.)
Whehe, de lobbychat op de PS2 wordt alleen maar gevloekt en gescholden op Konami en de servers.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl(...)soccer6/nieuws/12653
Ik denk het
Ja heb ik nog wel, zal wel even een PM sturenquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand nog een 48 hour trial code voor live?
Mijn code werkt dus echt niet
Mooi bedankt alvastquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:35 schreef Robocock het volgende:
[..]
Ja heb ik nog wel, zal wel even een PM sturen
Dan tik je hem verkeerd in.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand nog een 48 hour trial code voor live?
Mijn code werkt dus echt niet
Nope weet zeker dat ik hem 100% goed heb in getyptquote:
Het verschil is inderdaad te groot tussen die twee.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:03 schreef febster het volgende:
Vind het verschil tussen Amateur en Regular wel erg groot hoor. Op Amateur kan ik alles met 15-0 winnen, en bij Regular verlies ik meestal of speel gelijk
Je bent me heldquote:
Dito. Meestal heb ik zelfs veldoverwicht en meer kansen. Ik rond alleen dramatisch af telkens.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb helemaal geen problemen wat online betreft. (doe altijd create match en dat werkt)
Behalve dan dat ik altijd het idee heb lekker mee te doen, maar toch vaak verlies, en dan kan ik me niet beheersen en eindig ik de wedstrijd met 9 man ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |