quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn heeft net zo goed hoge nood na 2 maanden. Dus als Marcia haar charmes (die ze vast wel ergens diep van binnen heeft) in de strijd gooit, weet je nooit.
quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:59 schreef T-lex het volgende:
Ksnap echt niet waarom die Jeroen niet ff aanpapt bij Sabrina...zie dat is gaan.![]()
Op te geilen aan Marcia? Nee, dank je. Maar er zijn twee feestjes geweest tot nu toe, waar Marcia behoorlijk uit de bocht vloog. Dus het idee dat dat weer gaat gebeuren is niet geheel nergens op gebaseerd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:56 schreef Lady-night het volgende:
[..]
jeetje zit jij je op te geilen, je hebt het alleen maar over dat gedrag van Marc. van weken geleden
Nou ik zou me er niet zo druk om maken. Er zijn er nog een paar "fout" bezig tochquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op te geilen aan Marcia? Nee, dank je. Maar er zijn twee feestjes geweest tot nu toe, waar Marcia behoorlijk uit de bocht vloog. Dus het idee dat dat weer gaat gebeuren is niet geheel nergens op gebaseerd.
Marcia fan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:05 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou ik zou me er niet zo druk om maken. Er zijn er nog een paar "fout" bezig toch
Nee hoor geen Marciafan, Rik en Sem!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia fan?
Maar wie er ook de 'fout' ingaat vannacht... het levert leuke streams op, dus altijd goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |