Ik zou de spellingneukerrol op me nemen dan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vragensteller beslist. De éne vragensteller is een spellingneuker, de andere niet
Ik neem vaak ook genoegen met kleine spelfouten.
Ik heb ook vragenstellers in de vraag zien vrage om de juist spelling. Dat kan ook natuurlijk
ik hanteer de regel dat als het hetzelfde klinkt dat ik dan ook het antwoord goed vind; je kunt overal wel een drama van gaan maken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vind spelfouten niet zo erg. In principe geef ik vrij snel het punt zodra ik het idee heb dat de antwoorder ook het antwoord bedoeld dat ik zoek
Inderdaad. Straks komt de huisjudas ook nog opdagen. Ondertussen ga ik naar bed, puntloos vandaag..quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
okay dan...die ken ik nog wel
-edit- zullen we trouwens stoppen met neuzelen en gewoon weer gaan spelen?![]()
Wat doe je vijandig johquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Onder welke naam speelde je hiervoor mee dan? en waarom dan nu onder een andere naam?![]()
(en waarom komt een newbie hier even vertellen hoe het spel gespeeld moet worden?)
Toffe timing!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:41 schreef erkel het volgende:
Mark_V is vast een hele originele vraag aan het samenstellen![]()
Kijk, die kennen we natuurlijk welquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:41 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wat doe je vijandig joh![]()
![]()
![]()
Ik ben de reïncarnatie van MarkPeterse
Ik heet helemaal geen Petersequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Kijk, die kennen we natuurlijk wel![]()
(en waarom, zwaar ontevreden over je voormalige usernaam? een ban?)
Ik reken deze gewoon goed! Ik had niet gedacht dat jullie mijn leipe gedachtenkronkels zo snel zouden doorgrondenquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:44 schreef wyccie het volgende:
The AKQ'er formerly known as Mark Peterse
Ik ook van jouquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:46 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind je net zo'n vervelende wijsneus als Jayhawk.![]()
Je kan te ver gaan, Lienekienquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:46 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind je net zo'n vervelende wijsneus als Jayhawk.![]()
Als er niet de nét voorbij was gekomen dat jij Mark_Peterse was dan had ik het niet geweten hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik reken deze gewoon goed! Ik had niet gedacht dat jullie mijn leipe gedachtenkronkels zo snel zouden doorgronden
wyccie +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |