Jij verwoord het een stuk leuker dan ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:09 schreef WooZ het volgende:
er zal ongetwijfeld wel ooit iemand met paard en wagen een ravijn in zijn gedonderd
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:09 schreef erkel het volgende:
aandrijving 1 van de eerste benzinemotors denk ik
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:10 schreef Mark_V het volgende:
de aandrijving zal wel zwaartekracht zijn geweest.... met een goede zeepkist haal je al 100 kilometer per uur
Helemaal niet. Dit is een niveauvraag. Beter dan dezelfde eindeloze herhalingen van andere vragen over Einsteinquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
Nem, wat een kutvraag!
iets eerderquote:
SO closequote:Op maandag 30 oktober 2006 00:17 schreef Supersheep het volgende:
1900
een soort autoding
aangedreven door een cheetah/jachtluipaard
wat denk je dat we aan het doen zijn!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
zwaartekracht is nu al een miljoen keer genoemd en ik heb het nog steeds niet goedgerekend. Denk even na.
Heuj....eigenlijk hebben jullie het punt niet verdiendquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:22 schreef erkel het volgende:
dan blijft elektriciteit over?
Wind had ik inderdaad een intelligent antwoord gevondenquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
wat denk je dat we aan het doen zijn!
wind?
Blijkbaar meer mensen niet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ervan stond te kijken dat er destijds als electromoren waren.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:25 schreef Mark_V het volgende:
Ik had hier nog nooit van gehoord, ik schaam me diep
Faraday had ze in 1830 ofzo al werkend....quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar meer mensen niet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ervan stond te kijken dat er destijds als electromoren waren.
mooi bakkiequote:Op maandag 30 oktober 2006 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heuj....eigenlijk hebben jullie het punt niet verdiend
Erkel +1
Het was in 1899, werd aangedreven met electriciteit (2x25kW motoren, 200V op 123Ampčre)
Het ding heette Jamais Contente en was een uitvinding van een Belg.
Het lijkt op een rijdende sigaar.
[afbeelding]
Dat maakt de vraag wellicht nog leuker want nu vergeet je het nooit meerquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:28 schreef erkel het volgende:
[..]
mooi bakkienog nooit eerder van gehoord
Slaap ze wyccie!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:25 schreef wyccie het volgende:
Nooit tevreden?
Nou, welterusten dan maar.
ik weet iig zeker dat ik elektriciteit, Belg en rijdende sigaar niet vergeetquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat maakt de vraag wellicht nog leuker want nu vergeet je het nooit meer
Ik wilde vraag stellen over dat nieuwe element 118 ununoctium, maar kon geen geschikte vraag bedenkenquote:
Halfwaardetijd, waar het ontdekt is, wanneer etc had je kunnen vragen wat mij betreftquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:43 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik wilde vraag stellen over dat nieuwe element 118 ununoctium, maar kon geen geschikte vraag bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |