Je bent wél een newbie. Anders mag je het uitleggen.quote:
Volgens mij impliceert het voldoende dat wanneer je het niet vermeldt, het dus via de completeerregel gaat.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:24 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik vind het duidelijk genoeg, misschien moet erbij dat wanneer je andere regel wilt, dat je het er dan bij moet zetten....
Ik lees: ja, het mag allebei, maar meestal doen we completeer, maar de vraagsteller mag beslissen wat hij goed rekent....quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij impliceert het voldoende dat wanneer je het niet vermeldt, het dus via de completeerregel gaat.
Nee, dat staat er niet. Er staat dat als je het op 'jouw manier' wilt, je dat moet vermelden. Vermeld je niks, dan gaat het op de completeermanier.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik lees: ja, het mag allebei, maar meestal doen we completeer, maar de vraagsteller mag beslissen....
Wat vindt de rest? Het boeit op zich ook niet zoveel, voortaan zal ik het er gewoon bijzetten in ieder geval
Ok prima!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet. Er staat dat als je het op 'jouw manier' wilt, je dat moet vermelden. Vermeld je niks, dan gaat het op de completeermanier.
Onder welke naam speelde je hiervoor mee dan? en waarom dan nu onder een andere naam?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik lees: ja, het mag allebei, maar meestal doen we completeer, maar de vraagsteller mag beslissen wat hij goed rekent....
Wat vindt de rest? Het boeit op zich ook niet zoveel, voortaan zal ik het er gewoon bijzetten in ieder geval
reken ik goed, Scarlett Johanssonquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:30 schreef Mark_V het volgende:
johanssen
Ik zou het onder het kopje "De vragensteller beslist..." zetten. Dan houdt je het mooi bij elkaarquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet. Er staat dat als je het op 'jouw manier' wilt, je dat moet vermelden. Vermeld je niks, dan gaat het op de completeermanier.
Dus als je als enige wel de goede spelling post, wordt dat niet goedgerekend?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
reken ik goed, Scarlett Johansson
Mark_V +1
Dat de vragensteller beslist wil niet zeggen dat je dan opeens foute antwoorden mag goedrekenen of andersom.quote:Als de vragensteller vraagt naar een opsomming en de vragensteller wil alle leden van de opsomming in één antwoord zien alvorens hij het antwoord goedkeurt, dan dient de vragensteller dit in zijn of haar vraag te vermelden.
De vraagsteller beslist wie het punt toebedeeld krijgt. Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing.
Spelling
De vragensteller beslist. De éne vragensteller is een spellingneuker, de andere nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus als je als enige wel de goede spelling post, wordt dat niet goedgerekend?
Voor zulke dingen is dus de Vragensteller beslist-regel in het leven geroepen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:33 schreef DaMart het volgende:
Ik reken jouw antwoord goed hoor. Je bent alleen te laat.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wou het maar laten staan waar het nu staat. Vindt het niet echt onder het kopje 'punten' passen. Het gaat meer over de vraagstelling.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat de vragensteller beslist wil niet zeggen dat je dan opeens foute antwoorden mag goedrekenen of andersom.
Dat beslis-stuk is er volgens mij meer om te voorkomen dat er gedoe is wanneer twee personen allebei een antwoord geven dat deels goed is.
Ik vind spelfouten niet zo erg. In principe geef ik vrij snel het punt zodra ik het idee heb dat de antwoorder ook het antwoord bedoeld dat ik zoekquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:32 schreef macondo het volgende:
Onder welke naam speelde je hiervoor mee dan? en waarom dan nu onder een andere naam?![]()
Het zal toch geen bioloog zijn...quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sjongejonge, gaat lekker hier.
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...
Mark Peterse, schijnt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Onder welke naam speelde je hiervoor mee dan? en waarom dan nu onder een andere naam?![]()
(en waarom komt een newbie hier even vertellen hoe het spel gespeeld moet worden?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |