uhhquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:12 schreef Mark_V het volgende:
Ik zoek ze in 1 post, en dat is nog niemand gelukt....
Dit is niet de bedoeling. Als je dat wilt, vraag het dan vooraf. Standaard hier is de compleet maker krijgt de punten. Nu is het een overtyp-spelletje. Dat willen we niet, toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:12 schreef Mark_V het volgende:
Ik zoek ze in 1 post, en dat is nog niemand gelukt....
ow, dacht dat wyccie het goed had.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:15 schreef Mark_V het volgende:
Ik vind de completeer regel juist oneerlijk
Supersheep +1 Ik had je reactie nog niet gelezen....
Wyccie: down with love bedoelde je waarschijnlijk
echt dit zijn nu eenmaal de regels, als iedereen hier z'n eigen regels gaat bedenken wordt het een zooitje. Alles in 1 antwoord? zet dat dan ook in je vraagquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:15 schreef Mark_V het volgende:
Ik vind de completeer regel juist oneerlijk, iemand roept 1 dingetje en pakt de punten.... daarnaast kan je dan, als er al 4 zijn genoemd, gewoon 5 willekeurige films opnoemen, als er dan eentje goed is, heb je het goed. dit biedt ook oneerlijk voordeel
Ja, die.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:15 schreef Mark_V het volgende:
Wyccie: down with love bedoelde je waarschijnlijk
Uhmm.. tja, alle methodes hebben hun voor- en nadelen. En zoals we het hier doen gaat het al 370 delen goed. En jij bent nog niet zo lang van de partij zie ik..quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:15 schreef Mark_V het volgende:
Ik vind de completeer regel juist oneerlijk
Staat niet in de OP, dus in dat geval was het toch: vraagsteller beslist....quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:17 schreef WooZ het volgende:
[..]
echt dit zijn nu eenmaal de regels, als iedereen hier z'n eigen regels gaat bedenken wordt het een zooitje. Alles in 1 antwoord? zet dat dan ook in je vraag
Graag vooraf dan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:18 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Staat niet in de OP, dus in dat geval was het toch: vraagsteller beslist....
Wellicht kan jij het even in de OP gooien?quote:
Zoiets?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht kan jij het even in de OP gooien?
Oh ja, dat Cora van Mora figuur. Echt ergquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
Doet me denken aan die ene keer dat een newbie (ik geloof dat het Mora was) een vraag achteraf editte waarna ze ook nog eens een fout antwoord goedkeurde.
Ik ben geen newbiequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
Doet me denken aan die ene keer dat een newbie (ik geloof dat het Mora was) een vraag achteraf editte waarna ze ook nog eens een fout antwoord goedkeurde.
Ik vind het duidelijk genoeg, misschien moet erbij dat wanneer je andere regel wilt, dat je het er dan bij moet zetten....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |