Nee...voor mij zelfs de andere kant van Nederlandquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat het niet bepaald centraal in Nederland ligt
Ik denk dat de meeste mensen komen als het zo centraal mogelijk is, dus Utrecht of Amsterdam of in die omstreken. zo heeft iedereen ongeveer dezelfde reistijd. Voor iemand uit Limburg is het nogal een eind naar Groningenquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee...voor mij zelfs de andere kant van Nederland
Maar Groningen is leuk toch?
Anders moeten we gewoon even stemmen. Als daar nogmaals Utrecht uitkomt dan ben ik net zo blij
Paul is dead hequote:Op maandag 30 oktober 2006 01:45 schreef MaJo het volgende:
Nee ik bedoel LMW 28 IF!
Truste tim, tot later enzo!quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Paul is dead he. Leuke 28 IF theorie, terwijl hij op het moment 27 was.
MaJo +1
Trusten!![]()
Nee, hij was 27 toen hij doodging en hij zou 28 zijn if hij het overleefd hadquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:46 schreef Mark_V het volgende:
lmw 28 nogwat
ja want volgens de boraboreese jaartelling was paul al 28 ofzo
Ik dacht widowquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee, hij was 27 toen hij doodging en hij zou 28 zijn if hij het overleefd hadLMW staat voor Linda McCartney weeps, wat grappig is want ten tijde van het 'ongeluk' waren ze helemaal niet getrouwd en heette ze nog gewoon Linda Easton.
Klopt helemaalquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:54 schreef Mark_V het volgende:
1977
het is toch de zomertijd die ingevoerd is ?? Om in de lente energie te sparen geloof ik. De wintertijd is de 'normale' tijdquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt helemaalTot de tweede wereldoorlog was er ook sprake van zomertijd, maar ik kan nergens vinden of de wintertijd toen ook bestond. Vandaar ook dat ik (weer) zeg
Mark_V + 1
Ben benieuwd naar de MaJo vraag
Volgens Wiki:quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt helemaalTot de tweede wereldoorlog was er ook sprake van zomertijd, maar ik kan nergens vinden of de wintertijd toen ook bestond. Vandaar ook dat ik (weer) zeg
Mark_V + 1
Ben benieuwd naar de MaJo vraag
quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:58 schreef erkel het volgende:
[..]
het is toch de zomertijd die ingevoerd is ?? Om in de lente energie te sparen geloof ik. De wintertijd is de 'normale' tijd
Ik zie dat je gelijk hebtquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:58 schreef erkel het volgende:
[..]
het is toch de zomertijd die ingevoerd is ?? Om in de lente energie te sparen geloof ik. De wintertijd is de 'normale' tijd
Daarvoor heette het gewoon "tijd" dus de wintertijd komt ook uit 1977quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |