quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:41 schreef MissLeDuq het volgende:[..]
Ze moet dus wel een beetje lenig zijn begrijp ik uit je verhaal
Mijn ervaring is dat zoiets toch het beste werkt met iemand die niet zo heel veel groter / kleiner is. Als ik echt op mijn tenen moet gaan staan mijn vriend heel erg door de knieën moet zakken dan is dat gewoon niet zo prettig. Je bent meer bezig met te blijven staan dan met het hebben van lekkere sex.
Het is dus wel een mogelijkheid maar die geniet niet altijd mijn persoonlijke voorkeur.
Tja, je kan ook je handen op je eigen benen leggen, op je knieen ofzo als je niet zo lenig bent, ging misschien wat te makkelijk van mezelf uit.
Maar serieus, ik heb nog nooit last gehad van lengteverschil bij de seks, nu heb ik nog nooit een mannelijke bedpartner gehad van dezelfde lengte, altijd groter, tot zelfs mannen van rond de 2 meter en ook daarmee lukt het prima.
Nu scheelt het dat ik vrij lenig ben, redelijk goede beenspieren(en andere) spieren heb, maar ik vraag me af hoeveel dat uitmaakt, deed dit ook al met eigen partner die ook groter is toen ik nog niet trainde.
Hij pakt je heupen vast en geeft je daarmee wat balans denk ik, lastig gaat het niet igg, ik denk niet meer aan staan dan aan wat er gebeurt dan
![]()
In de keuken enzo mag ik gaarne 1 been op het aanrecht zetten/leggen, of nog beter(maar dat is niet staand), in de hoek van het aanrecht gaan zitten, beide benen op 1 lengte leggen(moet je lenig voor zijn), dan kom je nog net met het achterstuk van je kont op het aanrecht, de rest hangt in het luchtledige waar heerlijke toegang is.
Hmmmzzzz uitleg gaat een beetje lastig, nou ja, het is nu eenmaal zo...
Als ik lui ben mag ik trouwens gaarne de leuning van de stoel gebruiken, zo'n lekkere zitstoel, de achterleuning is op een perfecte hoogte, daar lekker overheen leunen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.